Dure items die t echt waard zijn

Ja dankjewel.

Toevallig krijg ik net een mail dat mijn bestelling is verzonden.

Een soupmaker, ik ben een koukleum en heb het de hele dag koud. Heerlijk om nu tussen de middag een zelfgemaakt soepje te eten zonder enige moeite.

Op reis een goed hotel, heerlijk om na een dag zonnen of op pad geweest te zijn, tot rust te komen. Voorheen altijd goedkope shit hotels ed, nooit meer.

Goede koffiemachine: heerlijke koffie. Geen uitleg nodig.

5 likes

Blijven Ugg sloffen mooi en zijn ze het dus echt waard haha? Ik heb ze net op mijn wishlist gezet. :see_no_evil:

Ze zijn het 100% waard. Blijven ook mooi. Tuurlijk krijg je gebruikssporen, maar dat is logisch.

1 like

Vet he :grin: ik ben inmiddels 2x gegaan, maar wil misschien volgend jaar wel weer. Vorige x is ook alweer 4 jaar geleden :thinking:

-Chi stijltang
-Ray ban zonnebril
-Uggs sloffen
-Mac bronzer en Mac Strobe cream
-Mijn zilveren armbanden
-Marc Jacobs horloge

Je gooit alles in de soepmaker, zet dm aan en 23 min later heb je een gloeiendhete gladde soep. T is ook meer het gemak. Je hoeft er niet bij te zijn, geen afwas en je hoeft nadien niet te pureren.

4 likes

Ja! Ik heb ze van Warmbat Australia (soortgelijk merk als uggs) en die zijn echt nog steeds mooi na jaren dragen. Zijn volgens mij ook ietsje goedkoper dan uggs :slight_smile:

1 like
  • Macbook Pro
  • Nutribullet blender (zoooo fijn, echt in 20 sec alles geblend)
  • Donzen dure dekbed
  • Paula’s Choice producten
  • M’n auto
2 likes

Ik lees dit en ik denk “superhandig, dat wil ik ook”. Ik houd helemaal niet zo van soep, heb ik drie keer in mijn leven soep gemaakt (1x broccoli -die heel vies was- en 2x pompoen). Misschien toch maar geen geld aan uitgeven dus :joy::roll_eyes:

3 likes

Nog een tip wat betreft merk en model?

Want een soepmaker klinkt als een geschenk uit de hemel voor deze luilak.

2 likes

Ik lees hier over soupmaker en volgens mij zag ik het vd week in een folder! Even zoeken hoor.

Gevonden! Deze week in de aanbieding bij Dirk

8 likes

Jaaa ik heb die van Philips, krijg Je ook een boekje bij. Super makkelijk schoon te maken en je bent weinig opbergruimte kwijt.

Vaak als ik groente overheb, bewaar ik en gooi en wat room, boullionblokje en 23 min later: hopppaaa soeppie klaar.

6 likes

Vanwege dit topic heb ik vandaag een tweezerman gekocht, man dat scheelt een hoop! Ik kan opeens alle haartjes in 1 keer verwijderen, zonder 4 keer opnieuw te proberen. Bedankt voor de tip!

14 likes

Winterjas van Elvine! Zo fijn om eindelijk een echte warme te hebben met een goede capuchon. Ik zoek alleen nog wel een nieuwe winterjas die wat meer classy is, maar ook warm… Iemand tips?

1 like

Hoe weet je dan hoeveel water je nodig hebt? Daar gaat het bij mij altijd mis namelijk :frowning:

En, mijn AirPods zijn het geld echt helemaal waard. Nooit meer kabels uit de knoop halen vind ik echt een genot!

Even hier omdat hier zoveel Dr. Martens fans zitten: lopen de Pascals (erg) uit?
Ik heb ze nu in maat 37, maar twijfel of ze niet net iets te ruim zijn. Maar denk dat een 36 echt heel krap wordt.

1 like

Oh nog een toevoeging: het laten ontharen dmv een laserbehandeling. Het is even pijnlijk, maar zo ontzettend het geld en de moeite waard! Nooit meer ingegroeide haartjes, stoppels of wondjes

3 likes

Weekendvrij abonnement
R&B van Lush
Thermosfles
Leren handtas
Rains regenjas
KitchenAid staafmixer set
Hangmat
Thee van een speciaalzaak

2 likes

Ik heb Delphine en ze lopen niet uit.

Het verbaast mij dat Dr.Martens hier plots zo populair zijn. Ik heb ze een jaar geleden gekocht en ik twijfdelde omdat ze hier in België beetje uit de mode leken te zijn.
Ik vind het uiteindelijk geen fijne schoenen. Ze lopen zwaar en zijn heel moeilijk in te lopen.

2 likes