Je kunt die klantenservice een mailtje sturen met je huidtype en wat je problemen zijn en dan geven zij een advies op maat, erg handig!
Ik ben dus ook overtuigd door dit topic haha. Gister kwam mân bestelling binnen van 80 euro, wel even slikken. En de gember shampoo van tbs is ook onderweg. Ik word bijna 30, het is nu wel tijd te investeren in goede producten. Ben benieuwd!
Mân Eufy robotstofzuiger, kan niet meer zonder.
Dankzij jullie gekocht, hartelijk dank.
Oh en mân Bobbie Brown concealer, ook bedankt voor die suggestie.
P.s. misschien wordt deze bedanklijst aangevuld als me nog iets te binnen schiet
Ik heb die shampoo ook besteld, ben benieuwd!
Weet jij toevallig hoe lang de levertijd is bij tbs?
OkĂ©, zojuist door jullie geinfluenced om Dr. Martens te kopen. Roep al heel lang dat ik nu echt eens âdegelijke winterschoenenâ nodig heb die een paar seizoenen meegaan. Dus voila.
Ja 4-7 dagen. Ik heb wel een bestelbevestiging maar nog geen track en trace dus hoop dat het snel komt!
Ja dankjewel.
Toevallig krijg ik net een mail dat mijn bestelling is verzonden.
Een soupmaker, ik ben een koukleum en heb het de hele dag koud. Heerlijk om nu tussen de middag een zelfgemaakt soepje te eten zonder enige moeite.
Op reis een goed hotel, heerlijk om na een dag zonnen of op pad geweest te zijn, tot rust te komen. Voorheen altijd goedkope shit hotels ed, nooit meer.
Goede koffiemachine: heerlijke koffie. Geen uitleg nodig.
Blijven Ugg sloffen mooi en zijn ze het dus echt waard haha? Ik heb ze net op mijn wishlist gezet.
Ze zijn het 100% waard. Blijven ook mooi. Tuurlijk krijg je gebruikssporen, maar dat is logisch.
Vet he ik ben inmiddels 2x gegaan, maar wil misschien volgend jaar wel weer. Vorige x is ook alweer 4 jaar geleden
-Chi stijltang
-Ray ban zonnebril
-Uggs sloffen
-Mac bronzer en Mac Strobe cream
-Mijn zilveren armbanden
-Marc Jacobs horloge
Je gooit alles in de soepmaker, zet dm aan en 23 min later heb je een gloeiendhete gladde soep. T is ook meer het gemak. Je hoeft er niet bij te zijn, geen afwas en je hoeft nadien niet te pureren.
Ja! Ik heb ze van Warmbat Australia (soortgelijk merk als uggs) en die zijn echt nog steeds mooi na jaren dragen. Zijn volgens mij ook ietsje goedkoper dan uggs
- Macbook Pro
- Nutribullet blender (zoooo fijn, echt in 20 sec alles geblend)
- Donzen dure dekbed
- Paulaâs Choice producten
- Mân auto
Ik lees dit en ik denk âsuperhandig, dat wil ik ookâ. Ik houd helemaal niet zo van soep, heb ik drie keer in mijn leven soep gemaakt (1x broccoli -die heel vies was- en 2x pompoen). Misschien toch maar geen geld aan uitgeven dus
Nog een tip wat betreft merk en model?
Want een soepmaker klinkt als een geschenk uit de hemel voor deze luilak.
Ik lees hier over soupmaker en volgens mij zag ik het vd week in een folder! Even zoeken hoor.
Gevonden! Deze week in de aanbieding bij Dirk
Jaaa ik heb die van Philips, krijg Je ook een boekje bij. Super makkelijk schoon te maken en je bent weinig opbergruimte kwijt.
Vaak als ik groente overheb, bewaar ik en gooi en wat room, boullionblokje en 23 min later: hopppaaa soeppie klaar.
Vanwege dit topic heb ik vandaag een tweezerman gekocht, man dat scheelt een hoop! Ik kan opeens alle haartjes in 1 keer verwijderen, zonder 4 keer opnieuw te proberen. Bedankt voor de tip!