Dure items die t echt waard zijn

Aan welk item heb jij meer geld besteed dan je normaal zou doen of even moeten slikken voor je je pinpas trok maar geen moment spijt van gehad?
Of wat je anderen echt zou aanraden wat meer geld aan uit te geven?

1 like

Bose Quiet Comfort II :heart_eyes: sluit alle irritante mensen gewoon buiten, de oplossing voor 80% van mijn problemen

28 likes

M’n MacBook. Dat ding is echt goud, werkt na jaren gebruik nog zo goed!

29 likes

Mijn Ted Baker mantel/jas. Ik vind m na 3 jaar nog steeds prachtig en omdat het percentage wol hoog is, is hij ook warm genoeg

9 likes

M’n MacBook pro, Celine trio large, Acne Studio’s bomber jacks, Acne Studio’s wollen sjaals, Acne Studios jeans, Louis Vuitton paspoort houder, Burberry parka

4 likes

%20Martens%202976%20Zip%20Chelsea%20Boots%20Zwart%20Dames%20Brussel%20696
Dr Martens chelseaboots. Echt mijn favo schoenen. Lopen lekker, zijn een beetje edgy maar netjes genoeg voor werk. Ze blijven ook echt heel mooi. Niet absurd duur (€160 geloof ik) maar dat was destijds voor mij als student behoorlijk veel geld.

Ik heb ook een paar 8gats Dr Martens. Tien jaar geleden gekocht voor €25. Zijn nog de originele Engelse. Dat is dan weer mijn beste tweedehands koop, want ook die draag ik nog vaak!

18 likes

Een dyson stofzuiger :heart:

4 likes

Juliette has a gun - Not a perfume
Zou normaal niet snel zoveel geld uitgeven aan een flesje ‘water met een geurtje’, maar nog nooit zoveel complimenten gekregen.

12 likes

Alle leren jassen en wollen mantels, dr. martens, dure tassen die ik eigenlijk in de sale nog te duur vond en Apple producten.

1 like

Mijn leren gucci slides, heb zo vaak blaren van werkschoenen en dat in combinatie met mijn syndroom van raynaud zijn ze perfect! Voeten worden nooit koud maar m’n hiel kan rustig op adem komen

1 like

Dit! Zelfde geldt voor mijn Karen Millen lente/herfstjas.

Ik vraag me altijd af wat je moet met zo’n paspoorthouder, gewoon leuk of dient het ook nog een nut?

2 likes

Mijne komt vandaag binnen! Ben zo benieuwd :smiley:

1 like

Ik heb ook aparte vakjes voor m’n passen in m’n paspoorthouder dus hij functioneert nu ook als portemonnee

2 likes

Niet duur, maar relatief duur: sokken. Merksokken/sportsokken zijn echt zo veel fijner en gaan lang mee. Kocht altijd van die cheape Zeeman sokken bijv. Maar nu liever Nike no show sneakersokken, gewone sportsokken of dikkere voor in de winter of als je op je werk veel moet staan/lopen, echt een wereld van verschil!

4 likes

Mijn vintage chanel 2.55 :heart:
Zou haar nu nooooooit meer kopen denk ik, want verantwoordelijkheden enzo. Maar waar stufi al niet goed voor is geweest!

14 likes

Macbook air, mijn bank van IKEA die een stapje duurder is dan Klippan, mijn Boxspring met matras van IKEA, alles van Paula’s Choice, Assie haarmasker ipv huismerk Kruidvat, goeie onderbroeken ipv Primark oid.

1 like

Mijn winterjas van Elvine, zo lekker om een echt warme winterjas te hebben en qua looks vind ik het model dat ik heb ook nog best oke.

2 likes

9200000051792931

Zo blij mee

7 likes

Kitchenaid
Stoomoven
Auto
Uggs pantoffels
MacBook air
Kobo e reader

2 likes