Er staat op een pantyverpakking bijna altijd een maattabel, die houd ik aan en dat klopt meestal wel. Als je bijvoorbeeld 1,80 bent moet je altijd een heel grote maat ook al ben je slank, want anders past het nooit. En ik draag van normale kleding maat 34/36 en broek maat 27 ofzo, maar bij panty’s volgens de tabel maat m en dat gaat dan prima
Wat is de lekkerste badolie of zeezout voor in bad als je verkouden bent? Iets van kneipp of thermen?
Ik heb niet het idee dat ik vol bloem rondloop :p.
Je kan het altijd eens testen? Bloem absorbeert wel wat, dus werkt op zich wel. Niet te veel gebruiken, goed verdelen en goed uitborstelen (of mss föhnen, maar dat doe ik zelf eigenlijk nooit).
Haha ja uitproberen is wel een goede, misschien dit weekend eens doen wanneer ik toch niet de deur uit hoef
Ik gebruik dan de eucaliptus van kneipp
Gewoon talkpoeder werkt ook (is dat mileuvriendelijk? Ja toch?) ik vind het alleen niet zo chill want meeegastroef but it does the job
Is er iemand die ervaring heeft met een lui oog en contactlenzen? Draag sinds kort dagelijks mijn bril maar wilde graag lenzen proberen. Nu heb ik gisteren voor het eerst een paar uur gedragen (ook een lens in m’n luie oog) maar zag niet scherp helaas. Kon volgens de optometrist nog beter worden, dat m’n ogen even moeten wennen.
Weet iemand een goede app om “voorraad” in bij te houden? Dingen als wol enzo. Heb voor eten Out of Milk geprobeerd maar dat vond ik niet zo handig.
Net langs de trekpleister. Twijfelde tussen deze en de hammam van therme. Die laatste was 1+1 gratis dus gezwicht. Toch enigszins teleurgesteld in de geur
Mijn haar is roodblond haha. Misschien net iets te donker? Maar ik ga dit ook onthouden mocht het zelf maken niet zo werken.
Ben wel echt blij met alle opties! Kan m’n leven spuitbus vrij leven
Ik weet niet hoe milieuvriendelijk talkpoeder is (zit iig niet in een spuitbus en je doet er 100x langer mee), maar dat werkt ook top als droogshampoo. Iig tegen het vette van je haar, qua volume doet het niet zoveel als sommige droogshampoos.
Edit: oh ik zie nu pas dat @Totoro me al voor was haha. Ik heb donker haar en je ziet wel een witte waas, maar als je even met je handen door je haar gaat is dat zo weg, dat gaat makkelijker dan bij gewone droogshampoo vind ik.
Voel me echt heel dom maar ik kan het echt niet vinden: is er op dit forum iets van een dieettopic ofzo?
Volgens mij heet het ‘strak in je zwem/kerstpak’
is daar een aantal posts/aantal tijd lid dat je moet zijn? Ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit.
Dat staat hier beschreven:
Waar vind ik niet te dure gouden/vergulde ringen? Wel van goede kwaliteit dus wil niet dat ze gaan verkleuren
Thanks!
Hmm, ik voldoe aan beide voorwaarden en vind toch het topic niet. Ik graaf even verder. Dank voor de hulp!
Dat is eenvoudig: Je moet minimaal 50 berichten hebben geplaatst in de openbare topics en minimaal 30 dagen actief lid zijn. Het gaat hierbij om berichten die een inhoudelijke toevoeging bieden om het forum interessant en gezellig te houden. Berichten in de topics over tv-programma’s worden niet meegerekend.
Als je dat hebt gedaan, dan kun je een verzoek tot toegang sturen. De moderators zullen je dan opnemen in de juiste groep.
Gebruiken jullie baby talkpoeder? Vast geen menthol talk poeder