Durf te vragen #2

Voor al je vragen :blush:

1 like

Weet iemand waar ik de nieuwe versie van IT kan zien? Chapter 2 lijkt me gaaf maar dan moet ik wel deel 1 gezien hebben.
Netflix volgens mij niet.

Ja Netflix wel, ik heb hem gisteren toevallig gekeken. Het was wel op de Belgische Netflix

https://www.justwatch.com/nl

Hier kun je zien op welke streamingdiensten in NL films en series legaal te streamen zijn. Lijkt erop dat iT nog nergens te zien is

1 like

Thanks @ParisDarling en @kika

2 likes

Weet iemand een app waarin je een gedeelde notitie kan aanmaken tussen iPhone en Android? Dat je beide kunt bewerken enzo dus!

Google drive? Of zoek je echt een notitie app?

1 like

Google Keep? Dat gebruik ik samen met mijn man voor lijstjes e.d.

2 likes

Voor degenen die hipsters dragen: wat vinden jullie de allerfijnste? Ik heb er wat van de H&M, maar die vind ik niet fijn. Ik heb er ook een aantal (verschillende modellen) van de Hunkemöller maar de één vind ik wel fijn en de ander niet (en vind het irritant dat je daar zoooveel verschillende hebt). Dusss hebben jullie tips? Wil even wat ondergoed inslaan.

Ik ben op zoek naar een webshop met leuke mannenkleding. (iets anders dan de standaard zara, we of h&m)
Jammer dat ze bijvoorbeeld op na-kd geen mannen categorie hebben. Wil voor mijn vriend wat nieuwe kleding inslaan.

  • inderdaad ook op zoek naar fijne hipsters voor mezelf. Heb een paar naadloze maar die zijn na een uurtje dragen vaak al ‘úitgelubberd’ en het heeft vaak zo’n dun flubberstofje waardoor ik een soort cameltoe krijg :roll_eyes:

Hoe weet je dat dan?

Hoe weet je dat dan? Misschien is dat wel gewoon dat meisje?? Je weet toch zelf ook niet wie het is?

Ik heb alles van Essenza, beetje prijzig maar gaat al jaren mee en ziet er nog steeds mooi uit. Meeste is van katoensatijn dus voelt heerlijk.

1 like

Heb je hiervoor een account aangemaakt?

Nee, ga naast een privé foto ook nog een naam + woonplaats delen :woozy_face:

Shit hit the fence

@Mhysa @Nescio evcen actie hierooooo

edit: o er werd net een mailadres gepost maar gelukkig al weg

Ze zijn er als het goed is al mee bezig.

1 like

@Larissa het is niet toegestaan privé informatie te delen van mensen. Beschouw dit maar als een waarschuwing.

4 likes

Wtf… Misschien kunnen de mods de foto hierboven nog verwijderen? Je kunt m nu alsnog zien namelijk.

1 like