Heeft iemand een tip voor een shampoo zonder parabenen en sulfaten?
ik Heb 2 cadeaukaarten gekregen en dit zijn beide kaarten voor sportwinkels . Ik koop daar nooit wat dus ik dacht ik bestel wat en dan gaat het retour en krijg ik zo cash of het geld op Mn bank…
Werd het terug gestort op die cadeau kaartje…
Dacht het geld te gebruiken voor Mn nieuwe laptop. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Hmm ik weet dat bij ons op werk de leidinggevende niet mag vragen wat je hebt, alleen wanneer je verwacht terug te zijn. Volgens de AVG mag je volgens mij geen details over ziekte verwerken (je mag zelfs niet een mailtje over een andere collega sturen waarin je zegt ‘die is ziek’, tenzij de zieke daar toestemming voor heeft gegeven).
Misschien dat het regelement nog van voor de AVG wet stemt ofzo?
Ik vind dit altijd een beetje gek. Als je opbelt naar je baas om te zeggen ik kom vandaag niet ik ben ziek. En diegene vraagt ooh wat vervelend heb je griep of is er wat ernstigs en dat je dan zegt: zeg ik niet want dat gaat je niks aan (volgens het AVG). Dan denkt je baas toch ook wtf is dit. Als je niets verteld over waarom je niet naar je werk komt, dan zou ik me geen goede medewerker voelen.
Of moet dat altijd via een onafhankelijke bedrijfsarts gaan in zo’n geval?
Ja precies! Mijn baas zegt ook: ‘ja ik mag niet vragen naar wat je hebt, dus dat doe ik ook niet. Dat is geen desinteresse, maar dat hoef ik gewoon niet te weten. Als je twee weken ziek bent krijg je vanzelf een bericht dat je naar de bedrijfarts moet en die heeft dan een (anoniem) gesprek met je.’
In praktijk zeg ik altijd wel wat ik heb want ik waardeer de band tussen mij en m’n baas en wil er ook eerlijk over zijn, maar ik vind het wel fijn dat hij zelf zegt van ‘ik ga er niet naar vragen’.
Oh dit ziet er wel goed uit, dankje!
Ik heb echt dringend broeken nodig, en ik kan maar geen model vinden dat goed zit!!!
Mijn probleem:
Ik ben aan de dikke kant - ik draag XL in broeken, soms L als er echt veel stretch in zit want ik heb een dikke buik dus daar moet het goed passen zeg maar, benen valt mee.
Maar mijn enkels zijn echt dun. Te dun in verhouding. Dus ALLE broeken die ik bestel koop pas zitten onder niet aangesloten. En dat vind ik lelijk en degelijk, ik wil een échte skinny, niet zo een waar het stof zich bij de enkels ophoopt. Ook lengtematen geprobeerd maar het blijft onder recht lopen ipv aangesloten.
Ik wil ook niet te veel geld uitgeven aan broeken want ze slijten zo snel tussen de benen.
Wie heeft de gouden tip voor mij???
De meeste broeken die uiteindelijk wel passen zijn van die 7/8 of enkelbroeken maar die wil ik dus niet voor de winter.
Haha bij al m’n vriendinnen en m’n zus zitten ze toch echt gewoon goed strak. Zelfs bij mijn moeder Tenminste, hoe ik het mooi vind.
Heb er zelf ook een paar maar ja dan gaan ze stuk en verkopen ze dat model niet meer …
dus het kan wel degelijk!
Heeft iemand een middensegment smartphone android en een hele goede camera? Het liefst onder de 400 euro. Ohja en niet te groot. Liefst 5,5 inch. Ik word loco van alle keuze
Als ik foto’s maak met mijn telefoon (Huawei p30 + 2019 volgens mij), zijn de foto’s telkens erg donker. Op het scherm ziet het er dan goed uit, maar als ik daadwerkelijk op de foto knop druk worden. Ze een stuk donkerder… Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Ben ik met je eens alleen het huwelijk is pas eind september
ik ga er niet vanuit dat het echt dertig graden zal zijn het laatste weekend van september daardr vind ik het wel lastig want ik ben echt een koukleum (ik heb nu een dikke trui aan). Maar denk wel dat het niet helemaal in het thema valt, lastig
Costes kijk ik nu even maar zie ik eigenlijk niet iets wat ik echt mooi vind.
Ik kan de afbeelding niet zien, maar ik ben het wel met de anderen eens dat je eerste jurkje (voor het thema) niet geschikt is.
Ja ik ben verder aan het kijken maar ik vind het een lastig thema.
Heb je misschien een linkje naar je laatst geplaatstste optie? Dan kan ik alsnog kijken of dat beter is haha!
Als alleen de kleur al anders zou zijn, dat zou al een groot verschil maken!
dit is de link van die andere