Durf te vragen #2

Ik zou voor het andere appartement gaan! Alles privé hebben is me echt alles waard, niet afhankelijk zijn van anderen. En aangezien je nog een paar maanden in de huidige situatie zit, is het nog maar een paar maanden tot je loonsverhoging zodat je weer wat meer speling hebt.

3 likes

In welk opzicht is het dan handig als je veel tv kijkt (bedoel je ten opzichte van een regulier tv-abonnement?)

Ik kijk - denk ik - niet heel veel tv, maar helemaal opzeggen, wil ik niet. Ik vind het fijn om lineair te kunnen kijken als ik wil. Dus dit leek me een aantrekkelijk geprijsd alternatief. Ik ben alleen benieuwd naar bv. beeldkwaliteit en of het altijd werkt (stabiel/betrouwbaar): niet dat je dan bv. de persconferentie van Rutte live wil zien en dat ie dan maar eindeloos blijft bufferen en uiteindelijk zegt: kan niet afspelen. Dan zou ik liever mijn tv-abonnement houden. Een maandje uitproberen is inderdaad een goed plan, ga ik doen! Waarom heb jij het weer opgezegd?

Weet niet of iemand van je familie ziggo heeft maar via ziggo go kan je ook tv kijken!

1 like

Heel random; maar weet iemand een kampeerartikel dat leuk is om cadeau te geven? Eigenlijk hebben ze alles al, maar misschien brengen jullie me nog op ideeën!

Wat is je budget? Houden ze van wandelen of gaan ze naar een camping en 2 weken aan het strand liggen? Hebben ze een caravan of een tent

1 like

Een speaker of misschien leuke spelletjes om te doen?

1 like

Ah dat ken ik niet! En geen idee of iemand Ziggo heeft eigenlijk. Zal eens kijken.

1 like

Ging meer om iets kleins van €20/30 bijvoorbeeld! Rondreizen in een kampeerbusje! En combi van steden, strand en natuur/wandelen!

Een hangfruitschaal, we gebruikten dat vroeger altijd op de camping en hingen we dan op aan een waslijn!

Bijvoorbeeld zo eentje neemt ook weinig ruimte in omdat je m kan inklappen

4 likes

Zou hier niet zo snel voor gaan als ze rondreizen in een kampeerbusje. Blijf je maar steeds inpakken als je een stukje wilt gaan rijden.
@ellegirltalk misschien kan je inspiratie halen uit van die kampeerbus video’s? Van die tours of things you really need?

1 like

Voorlopig alleen voor het bijhouden van stappen/ actieve minuten omdat ik momenteel niet kan sporten.

Hopelijk in de toekomst ook voor hardlopen en fietsen

Ik heb afgelopen tijd wat spulletjes cadeau gekregen om te kamperen, wel voor in een tent maar sommige dingen zijn altijd handig.

  • hoofdlampje
  • kleine sneldrogende handdoek
  • waterdichte zak voor in rugzak
  • zakmes
  • anti muggen spray
  • opvouwbare beker

Je kan ook bij bever selecteren op kampeerspullen en je maximum bedrag invoeren.

1 like

Ik weet het niet zeker, maar is het niet zo dat je een lange dialoog met verschillende vragen en antwoorden los van elkaar, op verschillende regels zet, en een zin als deze gewoon op één regel? Als je kijkt naar boeken wordt het vaak ook gewoon op één regel gezet, en niet alles op verschillende regels, behalve dus bij een langer dialoog, dus bijv:

‘Hoi!’
‘Hoi!’
‘Hoe gaat het?’
‘Goed, en met jou?’

I.t.t.
‘Hoi! Hoe is het?’ vroeg Johan aan Merel toen ze elkaar zagen.

1 like

Ooh zo ja! Mij lijkt jouw eerste voorbeeld ook het meest logisch, maar nu ik er langer naar kijk ga ik eigenlijk ook twijfelen. Misschien dat je het je docent nog even kunt vragen om er zeker van te zijn? Uiteindelijk moet hij/zij je beoordelen hahaha.

1 like

In je onderste stuk zijn nu geen 2 verschillende voorbeelden toch? Of ben ik gek haha

1 like

Hoe neem je in het Engels de telefoon op? Als iemand zegt hello wat zeg ik dan??

Hello

5 likes

En dan my name is…? Of … speaking? Ik ben zo bang :joy:

Nee ik moet iemand bellen! Dus zij neemt eerst op.

Iets van Hello, Luzarl speaking, I’m callig because / I was wondering…

1 like