Durf te vragen #3 (Deel 1)

@Clarity ik ben toch maar voor airpods gegaan :sweat_smile:

2 likes

Ik wil een nieuwe MacBook kopen, maar de 15’’ wordt blijkbaar niet meer gemaakt. 16 is denk ik te groot… zijn jullie tevreden over 13?

En zouden jullie kiezen voor 10% korting of een jaar gratis Apple TV?

Ja 13 inch is superfijn vind ik, past goed in je tas. Ik heb een air trouwens. En ik zou kiezen voor 10% korting en lekker een chromecast kopen van dat geld wat je bespaart :smiley:

3 likes

Oh is een Apple TV zo’n kastje? Ik dacht een soort Netflix hahaha. Ik heb al een chromecast :grimacing:. Thnx!

Je kunt toch nog wel een nieuwe 15” kopen? Uit 2019. Als ik nu zou kiezen zou ik sowieso voor 16” gaan. Vind 13” echt veeeeel te klein. Ligt er natuurlijk ook aan wat je ermee gaat doen, maar een Macbook koop je niet alleen voor Netflix denk ik.

Ja die kan ik alleen voor +1500 vinden? Sommige zelfs 2500. Ik wil zo rond de 12/1300 betalen haha

Ik vind 13 heel fijn en zou voor de korting gaan.

1 like

Ja idd haha te klein voor wat? Ik studeer er alleen mee (ok soms sims)

Als de Apple TV zo’n kastje is kan je dat nog overwegen maar ik vermoed eigenlijk dat het een jaarabo op Apple TV is (dus soort Netflix zeg maar) of niet?

Nah, ik zou denk in beide gevallen sowieso de korting doen. En de 13 is mega fijn :raised_hands:t3:

1 like

Ik vind dat niet prettig werken, maar ik gebruik ook veel Adobe. En ben iMac gewend

1 like

Dacht dat ik studie erbij had gezet haha.
Dus dan kan 13 wel denk ik, heb thuis of een beeldscherm dus het is alleen voor school (en in bed studeren)

Jaa zij is echt mijn favoriet in webshops! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

13 is prima daarvoor! En apple tv bedoel je het abonnement op hun streamingdienst? Staat bijna geen hol op al helemaal niks interessants dus zou sowieso voor de korting gaan!

1 like

Bijna iedereen had een 13 inch op mijn studie, helemaal prima!

1 like

Thnx iedereen! Hoop dat de inschrijving op tijd rond is en ik korting kan krijgen :slight_smile:

Ik ga volgende week 2 nachten en dus 3 dagen weg en heb een vogel als huisdier. Zouden jullie iemand vragen om een keer langs te komen om het water te verversen en nieuwe zaadjes te geven of echt naar iemand anders brengen?

Ik zou iemand vragen, als er iemand in de buurt woont/komt. Eventueel kun je altijd aangeven dat diegene even mag blijven hangen om je vogel gezelschap te houden.

Weet iemand je bij welke winkel je van die losse rubbertjes kan krijgen voor muziekoortjes? Ze komen de hele tijd van m’n pods af en nu ben ik er 1 kwijt. Bij de Hema ofzo?

Het liefst echt losse dus zonder de oortjes zelf.

De Eifel? En dan gewoon googelen op trekkershutten in die regio, die hebben ze overal wel.

Let wel ff op trouwens als je uit Noord- of Zuid-Holland komt want Belgie en Duitsland hebben die nu als risicogebied aangemerkt. Als dat zo is wordt het binnen 5 uur rijden wel lastig denk ik. Luxemburg anders maybe? Weet niet of het daar ook geldt, Mullerthal is heel erg mooi daar.

Weet iemand hoe die (nederlandse?) website heet die soort van een verzamelmap is van duurzame mode? Die linkt je dan door naar de websites van de merken zelf. Ik kan er niet meer op komen…