Een flesje water tegen de kater
Ik vind glazen en metalen rietjes heel leuk!!
Ik weet niet wat voor een drankje het is. Maar een glaa met rietje is al leuk. Miss iets van een ijsblokjes houder ofzo erbij.
Bedankt voor je reactie! Dan denk ik dat ik voor een leuke jurk ga, zit ook lekker. Ja ik zit inderdaad tussen de beginners, dus dat is wel fijn. Ben ik niet de enige die het voor het eerst doet haha.
@hummus jij ook bedankt! Ben ook benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ooh ja heb helemaal niet aan hakken en salsa schoenen gedacht haha. Als het bevalt, ga ik die zeker aanschaffen.
Oja en @FISSA goeie! Dat is nog een leuk idee. En leuke ijsblokjesmakers ook @Soy.peor en @Hectometer bedankt Klanten willen altijd zoveel opties zien terwijl je denkt: doe gewoon die rietjes. Haha, maar oke dit helpt!
Ik weet niet wat voor drankje het is, maar misschien wat fruit/kruiden ofzo voor erin of ter garnering zeg maar. Citroen, sinaasappel, munt, komkommer, zoiets. Maar ligt natuurlijk aan wat voor drankje het is.
Dit is helaas geen optie! Het is zo’n standaard breezer-achtig drankje haha, dus het is de bedoeling dat het helemaal ‘af’ is en uit het blikje gedronken kan worden
Iemand ervaring met draadloze oordoppen van JBL?
Klinkt als die Stelz blikkies van Monica
Ik meld me aan als influencer
Het is niet in Nederland wel hetzelfde soort drankje zie ik nu hahaha
Lekker specifiek weer dit maar heeft iemand aanraders voor een ergotherapeut in Utrecht die handtherapie doet? Geen fysio, want dat vergoedt m’n zorgverzekeraar niet Ik dacht net wat gevonden te hebben maar die had slechte reviews, en van een andere kan ik helemaal geen reviews vinden.
Ergo experts bij het diak, daar ga ik ook heen!
Ah top, dankjewel! Was hen inderdaad tegengekomen maar kon er niet zoveel over vinden, dus goed om te horen dat je er tevreden over bent
Ja mijn chirurg werkt samen met hun, dus daardoor ben ik bij hun gekomen.
Wat zijn de aanmaningskosten bij Zalando? Ik zie ergens 10 procent van het bedrag maar ergens ook 40 eu staan…
Ja ik heb ze. Vind ze prima qua geluid en ook qua gebruik. Ze blijven alleen bij mij tijdens het sporten niet goed zitten.
Borrelhapjes?
Dit staat er in de algemene voorwaarden:
Samenvatting
Indien u niet tijdig aan uw betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat u door ons bent gewezen op de te late betaling en wij u een termijn van 14 dagen hebben gegund om alsnog aan uw betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en zijn wij gerechtigd de door ons gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. Wij kunnen ten voordele van u afwijken van genoemde bedragen en percentages.
Hoe ik het lees is het minimumbedrag €40
Ja, ik jat ze van mijn vriend. Zijn prima maar vallen wel afentoe uit mijn oren. Dus tijdens het fietsen duw ik ze steeds aan omdat ze al op de weg zijn gestuiterd en ik wil niet dat ze onder een auto komen…