Haha denk dat dit hem inderdaad gaat worden, dit staat gelijk aan 30% bij ici Paris. Nu nog ff de moed verzamelen om zoveel uit te geven aan een potje parfum
Waar koop ik de beste katoenen sokken in mooie effen kleuren?
Bol is meestal de goedkoopste met parfum is mij opgevallen.
Vaak een percentage van wat de mensen uitgeven die via de influencer komen. Een vast bedrag per persoon kan ook, winkeltegoed komt Bijna tot nooit voor!
Ik probeer van dat buddy (kauwgomachtig spul om posters op te hangen) van de muur te krijgen (zit er nog van 2 personen geleden). Iemand de gouden tip? Heb uiteraard gegoogeld en daar vind ik oa wasbenzine of kauwgomverwijderaar als tip maar ik vertrouw het forum meer, haha.
Bij ons ging het eraf met nieuwe verse buddy. Dus je hebt nieuwe in je hand en daarna druk je steeds op de oude op de muur. Daarmee hebben we het eraf gekregen, maar er zijn wel vlekken achter gebleven helaas.
Ik ben op zoek naar een beetje cropped, maar wijde cardigan met soort ballonmouwen, zoiets als dit model. Iemand een tip?
&otherstories al gekeken?
Wat is een fijne to do list app?
Ik gebruik To Do van microsoft, werkt prima!
Wat zijn de lekkerste goedkope bubbels? Ik ben er niet in thuis maar volgende week wat te vieren
Mocht je aan een Sligro pas kunnen komen, de Pronol prosecco die zij verkopen is erg lekker!
Monki heeft dat nu
Het is mij wel eens gelukt door eerst met een vochtig sponsje een beetje te weken omdat dat spul meestal heel erg uitgedroogd is. En dan met iets plats eronder proberen te komen, liever niet iets scherps omdat je dan de muur sneller beschadigd. Ligt wel aan de muur, je wilt niet vervolgens watervlekken hebben.
Edit: en misschien als het echt niet lukt, proberen wat te schuren?
Zenkit To Do vind ik heel fijn, lijkt precies op Wunderlist (RIP)
Een collega gaat met zwangerschapsverlof en ik wil graag op haar mailtje reageren, maar wat zeg je dan?
Als afscheid bedoel je? Iets van: heel veel geluk de komende tijd, geniet ervan!
Ben zelf niet zwanger geweest maar volgens mij is het niet heel gebruikelijk om succes te wensen met de bevalling ofzo haha
Hahahaha persze he, tot snel!
Jouw tekstje klinkt lief, thanks!
Succes met uitscheuren doeg!!!
Weet niet of dit de juiste plek is om te vragen, maar mag je hier op het forum een crowdfunding delen?