De prosecco van de lidl vind ik lekker, zeker voor die prijs!
Nee, dergelijke oproepen mogen niet.
Ja en wat ik ook zei:
âprobeer lekker af te sluiten. Je hebt het fijn overgedragen, ik kan gewoon verder en zo niet, komt het toch goed etcâ (omdat ik weet dat mijn collega echt stress had ivm al het werk)
De föhn erop. Als je het warm maakt, wordt het weer wat soepeler en kun je het er (eventueel met een vers stukje buddy inderdaad) makkelijker af krijgen.
Ok, thanks!
Ik vind todoist fijn.
Ik heb weer het bekende probleem dat een of andere spatel blokkeert dat de lade kan openen. Ik heb al gepoerd met een mes en pen en het helpt niet. Lade kan ook maar een centimeter open dus heb ook niet veel ruimte want die hoek is dus heel recht. Achterlangs kan ik er niet bij want veel te lange lade.
Iemand nog een oplossing waar ik niet aan gedacht heb? Koken wordt lastig zonder al die attributen.
Heb het al uren laten staan met de hoop dat het zichzelf oplost maar helaas.
Irritant!! Een stuk karton naar binnen schuiven en dat meetrekken met de la?
Een schroevendraaier hielp wel!
Wat een gedoe dit altijd. Moet echt eens een pot kopen waar die grote spatels ed in kunnen.
Ik vind die dingen zo lelijk, bij mij liggen ze ook in een la. Maar als er dan eentje blijft haken argh!
Bij ons is het kastje eronder dieper dan de la, kan je via daar poeren?
Keyhole?
Heeft iemand hier toevallig een originele oplader voor een Samsung S8 die ik kan overkopen? Ik vind het altijd zoân onzin om een nieuwe kabel te bestellen als er (waarschijnlijk?) zo veel mensen kabels over hebben van hun oude kapotte telefoons, en online vertrouw ik er nooit op dat het een echte is die dat âsnel opladenâ kan.
Voor de mensen met verstand van huurrecht enzo:
Wij gaan eind dit jaar uit ons appartement. 4 jaar geleden zijn we dit gaan huren en hebben we 215 euro âadministratiekostenâ aan de makelaar betaald. Deze makelaar bemiddelde alleen voor hun eigen huizen, en dan mag je dus geen bemiddelingskosten rekenen. Dat kun je volgens de overheid binnen 5 jaar nog terugvragen: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/huurwoning/vraag-en-antwoord/bemiddelingskosten-terugvragen-huur-kamer-etage-woning
Mijn vraag: kan je dit ook nog terugvragen als je al verhuisd bent? Ik heb geen zin in rare geintjes met onze borg ofzo (onze huiseigenaar staat nogal bekend als asociale huisjesmelker die niet vies is van het bedreigen van huurders) dus ik wil graag eerst verhuizen en de borg terug hebben en ze er daarna bijlappen voor deze kosten.
Ik heb een tijdje geleden een meubelzaak gemaild. Zij hadden mij teruggemaild.
Nu krijg ik weer een antwoord op mijn eerdere mail, maar dan vanaf een heel ander emailadres (niks te maken met de meubelzaak, maar met as.sociat.tion n.otr.e da.m.e. Er staat ook een zip-bestand in de mail, die ga ik dus niet openen). Ik ben nu bang dat iemand in mijn mail kon, maar google heeft niks aangegeven (en heb two-factor authentication). Ik denk dus dat het aan de meubelzaak ligt, heeft iemand hier toevallig verstand van? Moet ik mân wachtwoord veranderen? En kan het kwaad, ondanks dat ik niet de zip-file heb geopend?
Ik heb deze mail ook van deze meubelzaak gekregen denk ik (giga meubel?), ik heb dit aan ze doorgestuurd en ze mailden mij terug dat hun ict afdeling van de inbreuk op de hoogte was en het ging oplossen.
Voor de zekerheid zou ik wel even het wachtwoord dat je daar gebruikt veranderen en checken of je datzelfde wachtwoord niet ook voor andere sites gebruikt, want als ze de mail-adressendatabase hebben kunnen krijgen hebben ze misschien ook wel de wachtwoorden-database gevonden.
Ah jep, gelukkig heb ik geen account! Wel stom dat ze mensen niet even op de hoogte stellen.
Ik ben op zoek naar een goede fohnborstel, heb nu een lange boblijn laten knippen met curtain bangs maar het staat nogal snel naar buiten en met losse borstel + föhn lukt me nooit⊠wie heeft de tip voor een fohnborstel bij kort haar? (Nek lengte)
wat is de beste trash-tv op netflix?
Alle real housewives varianten en die ene met dat ze alleen geld kregen als ze niet gingen vozen