Mijn volwassen huisvrouwen hart gaat hier sneller van kloppen. Wat een mooi en luxe ding!
Ik heb al jaren acers die wat weghebben van macbooks, mensen denken op het eerste zicht ook vaak dat het een macbook is.
Is hier iemand die Pinterest gebruikt als zakelijk account, voor werk oid?
Heb een vraag / snap iets echt helemaal niet.
Iemand tips voor goede wijn bij Picnic?
Voor een collega ga ik twee cadeaus kopen, maar ik weet niet goed welke en wat ik kan kopen.
- Ik ben op zoek naar een goede wijn mag wit of rood zijn. Het liefst bij de AH of Gall en Gall te koop. Max €10
- Een kookboek, mogen wat moeilijkere recepten zijn voor bakken of koken. Max €30/€35
Ik vind zelf altijd Hoophuis wel lekker! Voor een goedkope wijn issie prima
Ja, heb ik ervaring mee
Ziggo
Ik had dit 2 jaar geleden ook aan de orde bij hen, supertrage internet ineens.
Als je belt, vraagt ze wel eerst of je de online stapjes voor beter internet hebt gecheckt; ja! Maar vervolgens deed ze niet moeilijk over een nieuwe modem, en kwam de monteur langs om een nieuwe splitter op te hangen.
Onlangs ben ik verhuisd en vond het maandbedrag wel hoog na 8 jr nul acties en hoorde ook van nieuwe kortingen. Toen heb ik ook gebeld en “gedreigd” met weggaan. Kreeg korting EN weer een nieuw modem/monteur/splitter.
Dus ik zou dit laatste gewoon proberen! Ik ben wel van adres veranderd dus missch dan makkelijker om “opnieuw” klant te worden
Gewoon bellen en uitleggen dat het sloom is, dan gaan ze wat stappen doorlopen zoals kabels/splitter checken en je modem uitlezen, wellicht zetten zij m op een andere frequentie en werkt het al beter, anders kunnen ze zien of er een ander probleem is en wellicht monteur of nieuw modem sturen.
Mijn vriend dreigt elk jaar dat hij weg gaat en krijgt elk jaar weer korting
Als een Engels boek geen probleem is: Half Baked Harvest Super Simple!
Zij heeft ook een site, daar kun je ook eens op kijken. Ik hou van haar recepten!
Long shot, maar kan iemand dit lezen?
HORA PLANETARIUM VIRIDI EST EXPRESSA
COLORE
ET RUBRA OSCENDUNT ALBAQUE PLANA
DOMUS.
STAMINE DEINDE NIGRO CONTEXTA ASCEN:
SIO[7] SOLIS
QUO RUTILA ASIMUTH ORDINE NORMA
SECAT.
Nou ik kan het niet lezen maar heb blijkbaar zo weinig te doen dat ik wel iets teveel moeite heb gedaan om dit op te zoeken en ik kwam hier uit:
Als het inderdaad slaat op die zonnewijzer in Gorlitz, maar daar kwam ik op uit toen ik jouw tekst googelde.
ja dat klopt, zo snel, dankjewel!!
Met Primitivo zit je sowieso (bijna) altijd goed. Echt mn fave rode wijn
Thanks voor de tips allemaal! Hier kan ik zeker wat mee
Ja of Zinfandel, is dezelfde druif. Kan soms ook heel portig zijn, maar is altijd lekker.
Ik heb bij een kapperswinkel een tube haarverf (koper) gekocht en moet deze met een bruine kleur nog mengen. Ik dacht dat ik hetzelfde merk had gekocht maar toch niet. Kan ik wel 2 verschillende merken samen mengen of is dat een absolute no?
Heeft iemand ervaring met pannen van Royal van Kempen & Begeer, en zijn ze echt van goede kwaliteit? Ik wil best sparen en bijbetalen bij de Ap, maar niet als ik voor het bijbetaalbedrag zonder spaarkaart een pan van vergelijkbare kwaliteit kan kopen
Welke merken heb je gekocht?