Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik verwacht niet dat de nieuwste iPhone goedkoper gaat worden in de eerste paar maanden. De oude modellen misschien

Thanks @Rozevarken @Lula @grace 't is inderdaad een laserprinter (van HP) geworden. Zin om 'm te installeren en noooit meer naar de Printerette te hoeven :heart:

3 likes

Het maandbedrag is uiteindelijk altijd gelijk aan de prijs van een los toestel, dus daar verwacht ik ook geen korting op, dan zou het hooguit korting op het abonnement zijn. Dan kun je denk ik het beste je huidige provider bellen om te vragen of je een korting kan krijgen!

Als je nog een oude hebt zou ik m wel verkopen en die nieuwe kopen. Nu is je oude iets meer waard dan wanneer de nieuwe al een tijdje uit is

Heeee, sorry ik kreeg geen melding van je reactie en dacht er vanmorgen opeens aan terug. Misschien heb je al iemand gevonden.

De namen die ik nog kende die customs maakten, doen dat volgens mij nu niet meer. Zie nu net wel een bericht voorbijkomen van iemand die zelf een maakte, misschien kun je haar een bericht doen. Ze heet the_funko_butcher op Instagram (is Nederlands of van Belgiƫ).

Anders even lid worden van de groep Funko PopVerzamelaars (punt) NL en daar een oproep plaatsen.

1 like

De nieuwe iPhone wordt in principe nooit goedkoper totdat er weer een opvolger uit komt, dan is de kans wel dat hij in prijs wordt verlaagd. (De 11 nu bijvoorbeeld) Maar als je de 12 wilt, zou ik hem nu gewoon kopen want wachten op een deal heeft praktisch nooit zin! Je zou inderdaad alleen kunnen hopen op korting op je abonnement maar zelfs daarmee zijn ze icm Apple gewoon niet echt happig. Apple is zo’n veel te populair merk daarin, als je het wilt moet je gewoon dokken, klaar :joy:

Iemand anders op het moment ook zo’n last van een allergie? Ik weet dat ik hooikoorts heb maar het is herfst. Huisstofmijt misschien, dat is wel iets voor de herfst volgens mij. Ik word er hoe dan ook gek van en heb al drie nachten niet geslapen van de jeuk in mijn gezicht en die loopneus. Ik heb vannacht serieus aan mijn gehemelte liggen krabben :sob:

Jaaa ik ook, vooral snachts inderdaad. Heb wel hooikoorts/allergie medicijnen dus neem die nu weer in als in last heb.

1 like

Ja, elke ochtend. Huisstofmijtallergie had ik altijd al, maar het loopt de spuigaten uit nu. Heel irritant, want het duurt wel even voor alles weer ok gaat. Zeker met Corona lastig, omdat men denkt dat je ziek bent. Ik ga vaak pas de deur uit als ik weer normaal kan ademen.

Vanaf morgen!

(Super late reactie dit maar ik zat ook op die aanbieding te wachten dus had je berichtje onthouden)

2 likes

Geeft niks! Ik heb een ander cadeau gevonden aangezien ik een reactie terug had van iemand van etsy maar daar was de wachttijd 8 maanden. Super bedankt nog voor de moeite die je hebt gedaan! Ik sla je bericht wel even op. Misschien voor in de toekomst! Dankjewel!

1 like

Is deze samenstelling van materiaal iets dat makkelijk krimpt, uitlubbert of gewoon hetzelfde blijft?
52% polyester, 41% acryl, 4% wol en 3% elastaan

Blijft waarschijnlijk wel lang goed maar lijkt me een koud, zweterig kledingstuk.

1 like

Thanks! :blush: oh echt? Ik heb de trui (met die samenstelling dus) gepast en voelde lekker warm aan. Polyester kan wel zweterig zijn maar ik heb daar nooit echt last van. Alleen in van die strakke blouses met nagenoeg alleen maar polyester, dan wel.

Ja het lijkt warm maar het isoleert niet zo goed vind. Het is ook afhankelijk van de draaddikte en de weving. Als jou het een lekkere trui lijkt moet je het kopen

1 like

Ik heb ook enorm last van allergie nu. Inderdaad jeuk in mijn keel/op mijn gehemelte, mega geĆÆrriteerde ogen en mijn holtes zitten vol. Ik heb ook hooikoorts en huisstofmijtallergie, maar nu is het echt extreem.
Wel interessant om te lezen dat meer mensen er nu last van hebben. Heeft het misschien toch met de herfst en huisstofmijt te maken.

1 like

@Circe @Claro @MevrWillem goed om te lezen, is niet helemaal juist verwoord haha, maar dan weet ik in ieder geval dat meer mensen er last van hebben en het waarschijnlijk aan het seizoen ligt. Had ook geen medicijnen meer vannacht dus ik was er op een gegeven moment helemaal klaar mee. Hopelijk hebben we snel minder last :crossed_fingers:t4:

3 likes

Zijn er toevallig mensen die dino eieren van de MacDonalds over hebben? M’n kindjes hebben er een paar gehad van m’n zusje en ze spelen er zoooo veel mee, wil er graag nog een paar voor ze zoeken want ze zijn zo lief.
Deze hebben we al

2 likes

Goed om te weten dat jullie hier ook last van hebben! Ik dacht al dat ik gek werd. Ik vraag me dan alleen wel af van welke allergie ik last heb. Hooikoorts lijkt me toch een beetje raar in oktober. Misschien toch huisstofmijt dan

Ik bevond me 5 weken geleden in precies die positie. Merkte het uiteindelijk vanzelf toen ik d’r zag in het asiel: ze gaf meteen kopjes en was niet angstig. In huis en aan mij was ze daarna ook supersnel gewend. Je gaat er zo geen spijt van hebben :smiling_face_with_three_hearts: (als je in de buurt van Limburg woont: heb nog een kattenbak over XD)

1 like