Long shot, maar kan iemand dit lezen?
HORA PLANETARIUM VIRIDI EST EXPRESSA
COLORE
ET RUBRA OSCENDUNT ALBAQUE PLANA
DOMUS.
STAMINE DEINDE NIGRO CONTEXTA ASCEN:
SIO[7] SOLIS
QUO RUTILA ASIMUTH ORDINE NORMA
SECAT.
Long shot, maar kan iemand dit lezen?
HORA PLANETARIUM VIRIDI EST EXPRESSA
COLORE
ET RUBRA OSCENDUNT ALBAQUE PLANA
DOMUS.
STAMINE DEINDE NIGRO CONTEXTA ASCEN:
SIO[7] SOLIS
QUO RUTILA ASIMUTH ORDINE NORMA
SECAT.
Nou ik kan het niet lezen maar heb blijkbaar zo weinig te doen dat ik wel iets teveel moeite heb gedaan om dit op te zoeken en ik kwam hier uit:
Als het inderdaad slaat op die zonnewijzer in Gorlitz, maar daar kwam ik op uit toen ik jouw tekst googelde.
ja dat klopt, zo snel, dankjewel!!
Met Primitivo zit je sowieso (bijna) altijd goed. Echt mn fave rode wijn 
Thanks voor de tips allemaal! Hier kan ik zeker wat mee
Ja of Zinfandel, is dezelfde druif. Kan soms ook heel portig zijn, maar is altijd lekker.
Ik heb bij een kapperswinkel een tube haarverf (koper) gekocht en moet deze met een bruine kleur nog mengen. Ik dacht dat ik hetzelfde merk had gekocht maar toch niet. Kan ik wel 2 verschillende merken samen mengen of is dat een absolute no?
Heeft iemand ervaring met pannen van Royal van Kempen & Begeer, en zijn ze echt van goede kwaliteit? Ik wil best sparen en bijbetalen bij de Ap, maar niet als ik voor het bijbetaalbedrag zonder spaarkaart een pan van vergelijkbare kwaliteit kan kopen
Welke merken heb je gekocht?
Iemand recent een nieuw stoomstrijkijzer gekocht waar ze tevreden over zijn?
Weet iemand hier een leuk koffietafelboek over reizen? Maakt niet zoveel uit welk land/continent of het type reis. Ik wil het graag cadeau doen maar kom vooral reisgidsen tegen en die hebben ze al zoveel.
Lonely Planet heeft ook mooie koffietafelboeken. Er is hier in de boekhandel zo’n hele sectie met reisboeken, maar dat is nu misschien niet zo handig. Ze hebben dan boeken over de mooiste roadtrips, hikes, fietstochten, dat soort dingen.
https://www.bol.com/nl/p/mythische-autotochten-in-de-wereld/9200000114382135?referrer=socialshare_pdp_androidapp deze bijvoorbeeld.
Oh leuke tip! In de fysieke winkel kijken is inderdaad wat lastig(er) nu maar ik wist bv niet dat Lonely Planet ook dat soort boeken had dus ga daar mijn zoektocht eens beginnen.
Staat er ergens op de doosjes wat de mengverhouding je? Meestal 1:1 of 1:2 als die er op staat en het je hetzelfde zou ik het wel durven wagen haha. Wij mengen ook wel eens zwarskopf met indola bijvoorbeeld. Maar mocht je het echt zeker willen weten zou ik even bellen naar waar je het hebt gekocht.
Ja staat inderdaad 1+1 op de verpakking. Ga het vrijdag maar eens proberen dan! Thanks 
Domme vraag.
Stel ik neem elke dag 350 (oid) gram groenten en ik maak er een smoothie van.
Dan hoef ik toch met avondeten geen groenten meer te eten voor de vitamines? Enkel om voller te zitten mocht ik dat willen toch? Ik heb echt kortsluiting even.
Rosa Luxemburg?
Ik zie nu pas dat deze post al twee dagen oud is haha maar goed