Durf te vragen #3 (Deel 1)

Voor alle mensen die een thuiswerkplek hebben ingericht de afgelopen maanden: hebben jullie een bureaustoel aangeschaft en zo ja, welke? Ik zie door de bomen het bos even niet meer, haha.

Ik heb de Jarvfjallet ofzoiets. Met armleuningen is die 199, zonder 169. Er is veel aan te verstellen. De armleuningen alleen niet, achteraf gezien had ik die wel achterwege kunnen laten. Ik vind hem heel prettig en niet eens heel lelijk.

Heeft iemand hier ervaring met een Livia tegen menstruatiepijn?

Ik heb deze en ben er eigenlijk heel tevreden over!
Bekijk TecTake bureaustoel - kantoor design - Zwart/groen op: https://www.bol.com/nl/p/tectake-bureaustoel-kantoor-design-zwart-groen/9200000057117535?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Hij is wel groen maarja een zwarte was €20 duurder en dat groen zie je toch niet als je er op zit haha.
Is nu zelfs €10 goedkoper dan vorige maand :unamused:

Iemand een idee hoe ik dit schoon kan maken?



Heb het op meer plekken en mweh baal wel want mijn knalroze schoenen zijn nu niet meer zo roze. Of ik heb pech en moet accepteren dat dit soort schoenen gewoon lelijk worden na een paar maanden (zoja dan koop ik dit ook nooit weer).

Op foto lijkt het minder erg vind ik. Heb ze al expres niet aan met regen enz. :cry:

Met een babydoekje kun je de ergste viezigheid er afvegen en daarna kun je de ‘haartjes’ van het suède weer mooi maken met een suèdeborstel. Op YouTube vind je wel filmpjes over hoe je suède kunt reinigen daarmee.

1 like

Thanks!

Had je ze wel ingesprayed v.t.v.?

1 like

Ja maar vast niet goed genoeg haha.

Zou je nu naar Curaçao op vakantie gaan

  • Ja
  • Nee
  • Misschien, omdat…

0 stemmers

Heb nog nooit een poll gemaakt dus ben benieuwd :sweat_smile::rofl:

Misschien wel hoor! Dat sprayen zou je eigenlijk ook moeten herhalen om de zoveel keer dragen.

1 like

Maar heel veel mensen die ik ken blijkbaar wel, want mn halve instagramfeed staat er vol mee haha

2 likes

De mijne ook en ik ben erg jaloers maar zou het zelf nooit in deze tijd doen

Verkleuren de sieraden van &Otherstories snel? Aangezien ze onder de H&M-groep vallen verwacht ik geen denderende kwaliteit, maar anderzijds voor de hogere prijs hoop ik toch op wat beters…

Ik draag een paar zilveren oorringetjes van &os al een paar jaar (doe ze nooit uit) zonder verkleuren (:

1 like

Weet iemand hoe je vanaf een iPhone radio kunt luisteren en dat kunt streamen naar een chromecast? Vind op internet meerdere apps, maar die werken allemaal niet.

Werkt nederland.fm? Ik weet niet of je dat kan streamen…

Ik kan gewoon de radio2 app naar de chromecast streamen. Nederland.fm nog niet geprobeerd!

Weet iemand of op een Amazon-bon die je krijgt bij je bestelling ook een geboortedatum staat? Ik wil het namelijk declareren bij mijn zorgverzekering maar daar moet per se en geboortedatum bij staan.

Nee staat er niet bij

1 like