Ja toch? Ik heb nog nooit gehad dat ik ineens moet betalen.
En een hele andere vraag. De gulden snede word gebruikt om de knapste mensen ter wereld uit te roepen. Maar dit lijken allemaal westerse/Amerikaanse beroemdheden te zijn.
Nu vraag ik me af, vinden andere culturen/landen de gulden snede ook de manier om te bepalen of en wie het knapste is volgens deze wiskundige formule? Is het echt een wetenschap die elk land onderschrijft om perfectie te berekenen?
(Als dat zo is, dan is de knapste ter wereld gewoon een lijstje van de knapste van de westerse wereld)
@shadina weet niet of het perse een fysieke winkel moet zijn, maar www.meerleuks.nl heeft echt heel veel mooie spullen. ook de lijn van www.essencio.nl vind ik fijn (maar vooral agenda’s en wat notitieblokken)
Oh en deze webshop heeft ook mooie dingen
Er staat altijd rechtsboven bij download ‘in-app aankopen’, en vaak staat dan in de beschrijving van de app verderop wat je krijgt als je premium neemt en wat dat dan kost:
Ik heb weer wat wiskundige vragen voor de liefhebben. Heel makkelijk hoor maar ik kom er ff niet uit. (Graag met berekening )
-
je vult een kopje voor 3/4e met water van 90 graden. Dan vul je het aan met water van 15 graden, hoeveel graden is het water dan?
-
Je koopt 100 dollar en 100 pond. wisselkoers dollar: 1.2311, en pond: 0,8891. Hoeveel meer moet je betalen voor de ponden, in euro’s
-
originele prijs 229, na korting 79. Hoeveel % korting is er gegeven?
-
van de volgende getallen worden drie groepen gemaakt, waarin elk getal een keer voorkomt en waarvan de som van de die getallen hetzelfde is. wat is de uitkomst van de som van de drie getallen
12 15 18 21 24 27 30 33 36
Hahah ja sorry ik dek mezelf een beetje in met die toevoeging
- (12+15+18+21+24+27+30+33+36) / 3 = 72.
Die drie groepen zijn bestaan uit al deze getallen en zijn even groot dus je kan ze gewoon bij elkaar optellen en door drie delen.
Volgens mij krijg je dan 12+ 24 + 36, 15 + 27 + 30, 18 + 21 + 33.
ik zou voor die eerste denken ((75 x 90) + (25 x 15)) / 100 = 71,25
maar geen idee of dat juist is haha
oh jij doet het makkelijker haha
Heeft iemand wel eens een spleetje tussen de tanden laten opvullen? EN DOET DAT PIJN
nee toch? jouw som geeft een zelfde uitkomst als ik de formule in google gooi
Zijn de EarPods van Apple met mini-jack-aansluiting geschikt om mee te videobellen? Er staat bij dat er een microfoon in zit, dan zijn ze daarvoor geschikt, toch? Ik heb nu een headset van mijn werk, maar in combinatie met mijn bril zit dat nogal vervelend bij lange vergaderingen.
Ja die zijn zeer goed!
Ja en nee, wordt er gewoon aan gelijmd. Niet super comfortabel maar doet echt geen pijn!
Bedankt voor je snelle reactie, dan ga ik ze bestellen!
Ik heb geen stukje van m’n tanden af wat er weer aan moet maar een spleetje vanwege verschuiving, gaan ze dan ook lijmen? Ik las ergens dat ze gingen boren en nu ben ik bang hahah
Ja ik gebruik ze ook altijd!
Ik had ook gewoon ruimte tussen m’n voortanden, niet iets afgebroken, en dat hebben ze opgevuld met composiet. Ze slijpen wel wat aan je tanden en plakken dan de composiet er tussen. Het ligt ook een beetje aan hoe groot zo’n spleetje is, als je een vrij groot spleetje hebt tussen je voortanden bijvoorbeeld moet je er wel rekening mee houden dat je voortanden dus ook breder gaan worden.