Hahah ja sorry ik dek mezelf een beetje in met die toevoeging
- (12+15+18+21+24+27+30+33+36) / 3 = 72.
Die drie groepen zijn bestaan uit al deze getallen en zijn even groot dus je kan ze gewoon bij elkaar optellen en door drie delen.
Volgens mij krijg je dan 12+ 24 + 36, 15 + 27 + 30, 18 + 21 + 33.
ik zou voor die eerste denken ((75 x 90) + (25 x 15)) / 100 = 71,25
maar geen idee of dat juist is haha
oh jij doet het makkelijker haha
Heeft iemand wel eens een spleetje tussen de tanden laten opvullen? EN DOET DAT PIJN
nee toch? jouw som geeft een zelfde uitkomst als ik de formule in google gooi
Zijn de EarPods van Apple met mini-jack-aansluiting geschikt om mee te videobellen? Er staat bij dat er een microfoon in zit, dan zijn ze daarvoor geschikt, toch? Ik heb nu een headset van mijn werk, maar in combinatie met mijn bril zit dat nogal vervelend bij lange vergaderingen.
Ja die zijn zeer goed!
Ja en nee, wordt er gewoon aan gelijmd. Niet super comfortabel maar doet echt geen pijn!
Bedankt voor je snelle reactie, dan ga ik ze bestellen!
Ik heb geen stukje van m’n tanden af wat er weer aan moet maar een spleetje vanwege verschuiving, gaan ze dan ook lijmen? Ik las ergens dat ze gingen boren en nu ben ik bang hahah
Ja ik gebruik ze ook altijd!
Ik had ook gewoon ruimte tussen m’n voortanden, niet iets afgebroken, en dat hebben ze opgevuld met composiet. Ze slijpen wel wat aan je tanden en plakken dan de composiet er tussen. Het ligt ook een beetje aan hoe groot zo’n spleetje is, als je een vrij groot spleetje hebt tussen je voortanden bijvoorbeeld moet je er wel rekening mee houden dat je voortanden dus ook breder gaan worden.
Echt een long shot, maar weet iemand van welk merk deze verf is/in welke winkel je dit koopt?
We verwachten dat het hele goedkope verf is. Op de achterkant staat een adres van Akzo Nobel, maar daar kunnen nog veel merken onder vallen. Op de site van Akzo Nobel staan alleen duurdere merken genoemd en die hebben hele andere potten, maar miss is dit een oude versie ofzo.
@Suvi @littlenumbers @tessel dank!!! Dit helpt me zeer
Nog een vraag, voor wie nog zin heeft.
Kun je een formule bedenken om het volgende makkelijk uit rekenen:
104 + 108 + 112 + 116 etc tot 194 + 200
(Dus alle getallen uit de tafel van vier tot 200, vanaf 104)
Er zitten 25 stapjes van + 4 in (als ik de som goed begrijp).
Gemiddelde waarde is:
(104+200)/2 = 304/2 = 152
25*152 = 3800.
Ik wil op bol.com een cadeau bestellen voor mijn vader, maar er is bij dit product geen optie on te versturen als cadeau (dus ingepakt en zonder prijs erbij).
Als ik zijn adres invul als afleveradres en mijn adres als factuuradres, zit er in het pakket dan geen formulier waar de prijs op staat? Dat het niet ingepakt wordt maakt mij niet uit, maar ik zou het niet leuk vinden als de prijs erbij staat op het retourformulier ofzo maar ik weet niet zeker of dat dan zo is.
Ik heb laatst zo’n pakket gekregen, zat geen formulier/factuur of iets bij.
Ja je antwoord klopt maar ik kan je niet volgen hahah. Ik moest zeggen wie een goeie strategie gebruikte en de 2 die klopten waren als volgt:
(12x300)+200
En
12,5x304
Maar ik snap echt niet hoe je aan deze antwoorden kunt komen