Oh Dan weet ik het ook niet.
Lekker handig btw, wat heb je aan een playlist als die niet volledig is.
Oh Dan weet ik het ook niet.
Lekker handig btw, wat heb je aan een playlist als die niet volledig is.
Dit zijn de hoofd songs ofzo :’) Don’t know, wel jammer. Soms zit er een gekkie in de comments die alle nummers van begin tot eind tagt, maar helaas.
Dit klinkt heel gek haha, maar je hebt een meme op 9gag van een paar dansende mannen met een doodskist en daar doet dit stukje me wel aan denken. Het is niet 1:1 hetzelfde, maar dat liedje heet Astronomia en is van Vicetone & Tony Igy. Misschien kom je vanuit daar weer verder!
Ojaa volgens mij komt het daar wel vandaan!
Thanks!
(Ik haat normaal EDM maar zo in een mix is ie wel leuk, het origineel vind ik dus niks blijkt nu hahah maar toch goed om te weten welk liedje het is😅)
Haha ja en anders had je zo nog wakker gelegen omdat je het maar niet kan vinden, hele herkenbare struggle!
Ik ga altijd naar beneden want ze komen letterlijk nooit naar boven. Maar ik woon wel op de 1e dus dat scheelt. Ik praat dan wel door de intercom en doe de deur open maar ze komen echt nooit.
Ik zeg altijd ‘ik kom eraan!’. En dan pleuren ze het vaak achter de deur.
Bij mij kwamen ze wel altijd boven maar sinds corona niet meer
Bij mij komt thuisbezorgd wel altijd naar boven want dan roep ik gewoon “derde verdieping” door de intercom en doe de deur open. Alleen PostNL komt niet meer naar boven dus dan ga ik het beneden halen, staan ze altijd netjes voor de deur te wachten. Oh en andere bezorgdiensten komen ook allemaal wel gewoon naar boven.
Edit: misschien kun je in je opmerkingen gewoon schrijven “verdieping x”. Niet bij de post maar bij Thuisbezorgd oid.
Ik woon op de tweede verdieping van een appartementencomplex (wel met lift) en bij mij komen ze gewoon altijd naar mijn voordeur als ik via de intercom de deur beneden open doe
ik liep altijd naar beneden en de bezorger omhoog, dus meestal troffen we elkaar halverwege
Ik verwacht in ieder geval niet dat ze helemaal tot mijn deur komen terwijl ik daar sta te wachten. Ik woonde 2 hoog, over een weekje woon ik 6 hoog en denk dat ik dan gewoon tegen de bezorger zeg dat ik eraan kom en dat het wel beneden neergezet mag worden. Zij hebben wel wat beters te doen dan helemaal naar de 6e gaan en weer terug
Insectenhotel! Was mijn vader erg blij mee, vogelhuisjes doen het ook altijd goed.
Ohh goed dat je dit zegt, vaderdag komt eraan :’)
Ik kom altijd naar beneden, woon ook in een complex met 250 studenten en vind het juist lullig als ze elke keer weer dat hele complex door moeten en vervolgens weer terug gaan naar die intercom en de volgende gaan bellen. Postnl bezorgt iig wel zo, DHL belt niet eens aan want hij vindt ons intercomsysteem kut dus je moet maar geluk hebben dat je hem ziet.
Ubereats/deliveroo/picnic/thuisbezorgd is meestal wel tot aan mijn deur, maar wij hebben hele onduidelijke bordjes dus vaak kunnen ze het niet vinden haha
Woon op 6 hoog en bij ons komt ie naar de voordeur. Hij belt beneden bij alle huizen aan en komt dan naar boven. Dus als het lang duurt, heeft ie veel pakketjes. Alle bezorgdiensten doen dat hier.
Bluemail!
Voor postNL moet je bij ons altijd naar beneden komen, dan pleuren ze alles op een picnicktafel buiten en als je dan je nummer zegt zoekt ie t voor je, bezorgers van eten komen altijd naar je voordeur
Ik heb ze van Roxasect, te koop bij Kruidvat. Werkt prima, wel regelmatig vervangen!
Ik loop altijd zelf naar beneden.
Ik had vannacht opeens een gedachte en het slaat nergens op, maar misschien kan iemand het me uitleggen.
Vrouwen hebben elke maand en eisprong, maar op een gegeven moment raken die eitjes op, kom je in de overgang en ben je niet vruchtbaar meer. Maar als je aan de pil bent, heb je geen eisprong. Mijn nachtelijke logica: dan raken je eitjes dus minder snel op en ben je tot op latere leeftijd vruchtbaar🤓.
Zo werkt het dus niet helaas. Maar waarom eigenlijk niet?