En @Banananana en @grace, thanks voor de reacties ik ga even contact met ze opnemen!
Zijn er hier toevallig mensen die de normale AirPods en de AirPods Pro hebben gebruikt? Zo ja, is het prijsverschil het waard? En zitten de in ears wel een beetje lekker (of vond je dat altijd al, ikzelf niet nml dus ik twijfel).
Ik gebruik ze beide (heb zelf de normale en mijn vriend de AirPods Pro). Ik vind in ears normaal echt niet fijn maar deze zijn wel prima.
Ik vind noise cancelling dus super fijn en kan niet meer zonder in huis of op kantoor. De noise cancelling werkt eigenlijk verassend fijn op ze, dus vind dat heel chill voor als ik op de bank lig met mijn iPad (heb zelf namelijk een bose 700 noise cancelling koptelefoon en dat vind ik niet fijn liggen voor op de bank) omdat ik zo alle geluiden in huis weg kan filteren en niet bijv mijn vriend nog hoor ergens in huis.
Mijn eigen airpods gebruik ik alleen nog in de sportschool en als ik ergens onderweg naartoe ben (enkel omdat ik dan niet de airpods pro van mijn vriend mag). Volgende airpods worden voor mij wel een pro-variant, ook al heb ik er hiernaast dus nog een tweede koptelefoon die ik wel blijf gebruiken (vind m’n bose koptelefoon wel beter qua muziek en noise cancelling, maar zo een ding doe ik niet op in de sportschool of op de bank ivm de grootte ervan en dan zou ik dus wel nog iets met noise cancelling willen).
Dankjewel voor je antwoord!
Dit klinkt heeel veelbelovend! Ik vind in ears dus ook helemaal niks normaal, maar hoor hier wel goeie verhalen over. Vooral voor de noise cancelling klinkt heel chill. Ik heb zelf geen koptelefoon ook dus deze in de bieb of tijdens het studeren zal dit dan een hele fijne optie zijn.
Oja vooral als je nog geen noise cancelling hebt vind ik het zoooo waard! De noise cancelling werkt verrassend goed voor op kantoor en buiten, en je krijgt trouwens ook verschillende maten dopjes erbij om ze zo aan te kunnen passen naar wat het beste bij je past.
Ik zie vaak mensen in hun Instagram stories herinneringen delen van precies die dag een jaar / aantal jaar geleden, kun je dat ergens snel terug zien of moet je dan echt specifiek in je archief zoeken?
Moet je in je archief terug zoeken dacht ik, heb iig de optie nog niet gevonden dat je dagelijks herinneringen te zien krijgt net als bij Snapchat
Dokters/geneeskundestudenten: wat zouden jullie een leuk cadeautje voor je afstuderen vinden? Een beetje in thema?
Een oud huisgenootje van me kreeg een persoonlijk gegraveerde stethoscoop en daar bleef ze echt weken over doorgaan, misschien is dat wat? Ik zie dat ze op stethoscoop centrum . nl zelf graveren voor een tientje :’) Maar is misschien buiten je budget
Inmiddels hebben we gekozen voor gekke medische sokken en nog wat leuks erbij!
Dankje, ik ga die ook even onderzoeken!
Ik vraag me af of ik slecht geprikte gaatjes in mn oren heb of dat er wat mis is met mn oorbellen of dat dit normaal is. Even foto’s in spoiler. Op de bovenste foto hangt die ring zo helemaal scheef/naar buiten. Op de onderste foto zoals ik het wil, gewoon recht. Maar dat is dus alleen als ik hem vasthoud haha. Hebben meer mensen dit?
Samenvatting
Edit: foto’s weg.
Dit lijkt me toch normaal? De ‘tunnel’ van het gaatje zit loodrecht door je oorlel, en je oorlel staat niet haaks op je hoofd. Gelukkig maar, anders zag je er zo uit:
Held!!
Thanks @Merel en @HvO het is ook wel logisch eigenlijk maar ik vind het bij mezelf er idioot uitzien terwijl ik het bij anderen wel leuk vind. Accepteren maar haha.
Ik gebruik de Gmail app! Volgens mij ook overgestapt omdat ik de standaardapp vrij onoverzichtelijk vond. In Gmail kun je makkelijk tussen inboxen wisselen en zo houd ik ook het overzicht. Ik had bijvoorbeeld altijd mijn Hotmail, Gmail en een schoolaccount ingeseld. Van mijn Hotmail krijg ik overigens geen notificaties, maar ik weet niet of ik dat ergens heb uitgezet in de instellingen of dat het niet goed synchroniseert ofzo. Wanneer ik de mailbox open staan de nieuwe e-mails er wel gewoon direct.
Er is wel een optie om alle mails in een overzicht te zien (alle inboxen), maar bij mij opent ie op de inbox van één van de emailaccounts. Geen idee of dat ook in de standaardapp zit/instelbaar is?
Herkent iemand het liedje dat begint bij 16:03 tot 16:38? Shazam haalt er de verkeerde liedjes uit (Alkaline en Melo ft Du maar dat zijn ze beide niet)
Onder de video op Youtube staat een lijst met de nummers die erin zitten. Hoef je alleen nog even uit te zoeken welke van de 8 het is.
Er worden ook andere liedjes in de mix gebruikt, hij zit hier niet tussen.