Ik gebruik ze beide (heb zelf de normale en mijn vriend de AirPods Pro). Ik vind in ears normaal echt niet fijn maar deze zijn wel prima.
Ik vind noise cancelling dus super fijn en kan niet meer zonder in huis of op kantoor. De noise cancelling werkt eigenlijk verassend fijn op ze, dus vind dat heel chill voor als ik op de bank lig met mijn iPad (heb zelf namelijk een bose 700 noise cancelling koptelefoon en dat vind ik niet fijn liggen voor op de bank) omdat ik zo alle geluiden in huis weg kan filteren en niet bijv mijn vriend nog hoor ergens in huis.
Mijn eigen airpods gebruik ik alleen nog in de sportschool en als ik ergens onderweg naartoe ben (enkel omdat ik dan niet de airpods pro van mijn vriend mag). Volgende airpods worden voor mij wel een pro-variant, ook al heb ik er hiernaast dus nog een tweede koptelefoon die ik wel blijf gebruiken (vind m’n bose koptelefoon wel beter qua muziek en noise cancelling, maar zo een ding doe ik niet op in de sportschool of op de bank ivm de grootte ervan en dan zou ik dus wel nog iets met noise cancelling willen).