Brad bij het zien van T18
Ik ben voor 9 behandelingen gegaan. Maar ik verwacht niet dat je met milde klachten door houding veel meer sessie nodig hebt.
Misschien trouwens ook nog de moeite waard om bij je werkgever een vergoeding te vragen voor een goede bureaustoel. Arbo-technisch zijn ze verplicht om je ook voor thuiswerken te voorzien in een ergonomische werkplek!
9 zat ik zelf ook aan te denken. Miss dat ik dit jaar alvast wat plan bij een fysio om een plan te maken en aan de hand daarvan kiezen voor een verzekering.
Ik heb dus van werk een goede stoel in bruikleen⊠Dezelfde als op kantoor en toen had ik nooit last. Maar nu thuis dus wel. Op kantoor was ik veel in beweging en nu zit ik bijna de hele dag. Denk dat dat ook niet mee helpt. Dankjewel voor je reacties. Ik ga op onderzoek uit!
Een goede vriendin van mij wordt binnen een paar dagen 30. Vieren is natuurlijk onmogelijk, en nu heeft haar zus aan al haar vrienden en familie gevraagd een audiofragment op te nemen, zodat dit kan gemonteerd worden als podcast. Maar hier ben ik dus echt zĂł slecht in he. Geen idee hoe hieraan te beginnen, hoe het wat âandersâ dan alle andere felicitaties te maken⊠Heeft iemand misschien ideetjes?
Een leuke anekdote?
Iets over wat zij voor jou betekent, hoe jullie elkaar kennen, wat jullie hebben meegemaakt wat je in de toekomst hoopt.
Ik heb dit ook voor een vriendin gedaan in het voorjaar. Iets over jullie vriendschap, waarom ze een goede vriendin is, etc. Dat je hoopt het alsnog later samen kunt vieren/iets leuks kunt doen bijv
Alle verjaardagsliedjes die je kent a capella zingen, die er dan allemaal lis in gemonteerd kunnen worden. Of een hoorspel?
Dankjewel voor de suggesties allemaal! Daar kan ik al mee verder
Ik ben voor mn moeder dâr nieuwe iPhone aan het installeren. Mn vader heeft zelf al wat geprobeerd en hij staat nu op fabrieksinstellingen. Ik wil dat âbegin directâ gebruiken, maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Van Google word ik niet veel wijzer.
Wat wil je precies? De gegevens van haar oude telefoon op de nieuwe zetten? Dan heb je de oude telefoon erbij nodig of het moet via iCloud.
Ja, dat bedoel ik idd. Gegevens van de oude iPhone naar de nieuwe. Met dat automatische gebueren, maar dat lukt nu niet omdat mn vader die nieuwe al heeft geĂŻnstalleerd.
Als je hem opnieuw wist en herstelt zou het menu met QuickStart gewoon weer moeten verschijnen. Als je dat niet wilt, kun je de iCloud reservekopie terugzetten.
Is het nou echt voordelig om een uitvaartverzekering te hebben? Ik moet die van mijn vader overnemen. Ik vind het stom dat je niet nu een bepaald bedrag kan laten uitkeren. Als je het nu stopt, dan hebben mijn ouders al die jaren voor niks betaald.
Ik heb die wel, omdat ik via mijn ouders verzekerd was en dat moest overnemen dusja dan doe ik dat, maar volgens mij is @Flamoes van mening dat het niet nodig is.
Ik heb er één en sinds mijn moeder is overleden zonder uitvaartverzekering ben ik alleen maar âblijerâ dat ik wel één heb want het is best wel vervelend als iemand niet was verzekerd en je hebt zelf ook niet veel geld. Het kost me een tientje per maand maar als mij nu iets overkomt dan kan mijn vader wel wat regelen door mijn verzekering en dat vind ik wel een fijne gedachte.
Maar heb hem al een tijdje want mijn vader heeft dat ooit voor me gedaan in een ver verleden en nu betaal ik het zelf. (Waarom wij wel hebben maar mijn moeder toen niet is mij ook een raadsel)
Ik heb wel een overlijdensrisicoverzekering, zodat mijn partner het huis kan afbetalen als ik kom te overlijden en nog kan leven zoals we nu doen. Dan is dat al een zorg minder. En van dat bedrag kan hij ook een uitvaart betalen, dus een losse uitvaartverzekering hebben we niet.
Zoals de anderen al zeggen: je neemt zoân verzekering vooral voor je nabestaanden, want je wilt ze niet tijdens een stressvolle periode ook nog geldstress bezorgen. Een uitvaart is een erg dure grap en de meesten hebben niet het bedrag op hun rekening staan wanneer ze te komen overlijden.
Wil je oud worden, dan kan je het bedrag ook beter niet op je rekening hebben staan, want dan ga je weer meer per maand betalen mocht je eventueel in een verzorgingshuis komen. Dan ben je alsnog aan het einde van de rit een deel van je gespaarde bedrag kwijt.
Als je het contant ergens op een veilige plek kan wegleggen, dan is dat nog de beste optie
Ik denk dat als je nu stopt, een bepaald bedrag wel blijft bestaan. Die waarde is opgebouwd, maar als jij stopt wordt het alleen niet meer. Verschilt per polis maar wellicht de moeite waard om na te vragen.
Stel dat je plotseling overlijdt, is er dan geld om je uitvaart te betalen? Volgens mij kost een gemiddelde uitvaart zoân 7.000 euro (pre corona dan).
Ah ik dacht bij onze verzekering niet, dat zei mijn vader in ieder geval. Maar hij wil ervan af dus wil dat ik snel teken Even goed de polis lezen dan.
Bij sterfgeval in de familie was er ook wel een verzekering, maar ze gaven toen echt de keuze uit heel simpele dingen zoals kist etc. Hebben nog best veel bij moeten betalen. Ook daarom denk ik van hm ja.
Maar goed, ik ga het even goed uitzoeken.
Je hebt natura verzekeringen en kapitaal. Meestal wordt natura bij stopzetten wel omgezet in kapitaal (als in: een bedrag). Bij natura heb je dus bepaalde diensten/zaken verzekerd. Maar dat was bij de verzekeraar waar ik werkte, geen idee of de andere maatschappijen dit ook doen.