Als je schoenmaat 41-42 hebt, pas je dan sokken van maat 36-41?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil een heel leuk paar voor mijn vriend kopen maar twijfel of het gaat passen of dat het toch net te klein is
Als je schoenmaat 41-42 hebt, pas je dan sokken van maat 36-41?
0 stemmers
Ik wil een heel leuk paar voor mijn vriend kopen maar twijfel of het gaat passen of dat het toch net te klein is
Ja, wij hebben natura, maar ik dacht dat er dan juist geen uitkering in geld kon zijn tussendoor. Nouja, zoals ik zei, mijn pa komt met de polis langs, ik zal eens goed lezen.
Gaat het om happy socks?
Nee van de Hema!
Nee niet tussendoor maar er blijft wel een bepaalde waarde staan volgens mij. Dus stel dat je m nu stop zet, dan kan het zijn dat er nog 500 waarde blijft staan (fictief bedrag ofc). Die zou dan na je overlijden alsnog kunnen worden uitgekeerd.
Ik heb sokken van de HEMA in maat 36-41 en pas er met 39 al krap in
ik heb precies hetzelfde!! ik dacht al dat het aan mij lag
Heeft iemand de mondkapjes tip voor een mondkapje waarbij je bril niet beslaat?
Bibliotheeklamp?
En wat is dan het juiste antwoord? Haha
Je moet je bril echt goed over je masker dragen dus je masker komt hoger dan normaal. Ik kan straks anders een foto nemen. Het gaat ook beter met wegwerpmaskers dan herbruikbare heb ik gemerkt.
Ooooh ik dacht nog iets anders dan dat las je post verkeerd
Ik heb een vrij kleine neus. Als ik het masker hoog draag, zit het masker ook in mn ogen. Foto zou fijn zijn.
Dank voor de foto. Dat is wel echt hoog en irritant als je knippert. Jouw ervaring is met wegwerp dus beter dan met herbruikbare?
Een stuk pleistertape of een pleister(lelijk wel) boven op de mondkap en half op je neus zou moeten helpen volgens tiktok
Alleen op neus? Ik heb ook open ruimte onder de ogen.
Ja ik voel het niet als ik knipper. Ja misschien had ik geen goeie herbruikbare maskers maar ik had er meer last van. Koop eens een pak met 5 stuks om uit te proberen?
En de bril wat verder naar voren zetten helpt bij mij ook vaak!
Hetzelfde als wat @Daelyss zegt. Ik heb er nu een paar van het Kruidvat zonder ijzertje (hoe noem je zoiets?!) en dan kan je dus veel makkelijker je bril op de stof zetten.