Durf te vragen #3 (Deel 1)

Thanks! Ga het even opzoeken

1 like

Ik loop altijd zelf naar beneden.

Ik had vannacht opeens een gedachte en het slaat nergens op, maar misschien kan iemand het me uitleggen.

Vrouwen hebben elke maand en eisprong, maar op een gegeven moment raken die eitjes op, kom je in de overgang en ben je niet vruchtbaar meer. Maar als je aan de pil bent, heb je geen eisprong. Mijn nachtelijke logica: dan raken je eitjes dus minder snel op en ben je tot op latere leeftijd vruchtbaarđŸ€“.

Zo werkt het dus niet helaas. Maar waarom eigenlijk niet?

4 likes

al sinds lange tijd synchroniseren mijn contacten op mijn macbook (oudje van 2011) niet mijn iphone (8plus). Ik ben helemaal geupdate.
Echter heb ik zoiets met iphoto ook gehad toen er ineens was overgegaan naar foto’s.
nu is mijn vraag, is er ook zoiets met contacten? Een nieuw programma ofzo
 ik heb uiteraard alle instellingen via icloud enzo al goed gezet (stonden ook al goed).
toch komen mensen niet meer automatisch in mijn contacten op macbook. het grote voordeel van alles apple vind ik dat alles synct en ik word echt woest dat dat zomaar niet meer is. is er iemand die me kan helpen?

Weet iemand een goede laptop reparateur in regio 010? De garantietijd is verstreken. Ik overweeg op dit moment coolblue, maar die brengen sowieso €39 in rekening als je het niet eens bent met de prijsindicatie.

Het gaat trouwens om een Lenovo.

Ik ben hier ooit eens geweest, omdat ik van mijn schoonvader hoorde dat die er eens geweest was en tevreden was. Hij heeft mijn laptop (Acer geloof ik) toen kunnen fixen. Prijs weet ik niet meer maar hangt af van het probleem natuurlijk.

2 likes

Hoe is nagellak van de HEMA? Ik draag nooit nagellak maar nu heb ik dat ineens in m’n hoofd gehaald en wil ik gele nagels. Of welke nagellak merken zijn ook chill?

Ik vind de nagellak van Essence fijn en niet duur!

1 like

Ik heb de meeste nagellak van Hema en Kiko. Beide prima kwaliteit, al kan het wel onderling verschillen, vooral bij Hema.

1 like

Dankjewel, deze zaak klinkt wel goed!

1 like

Wat is in vredesnaam het verschil tussen föhnen, blowen en drogen? En waarom is dat prijsverschil bij de kapper zo enorm :fearful:
image

1 like

Dan wordt je haar nog mooier in model gedaan? Zoals bij een blowdry bar? @Rozecoupeschaar halp!

ik ga volgende week weer terug naar huis (niet NL) en wil voor die tijd nog lekkere nederlandse dingen eten. dus wat moet ik Ă©cht nog eten of halen en mee naar huis nemen? ik heb al gehad:

  • kroket
  • kaassoufflĂ©
  • frikadel
  • bitterballen
  • carpaccio
  • kibbeling
  • filet americain
  • chocomel
  • witte boterham met pindakaas

zacht wit bolletje met kaas

1 like

Ik vind de lak van de Hema meestal niet dekkend. Catrice en Essence koop ik het meest, prima kwaliteit. Opi vind ik een fijn duurdere merk

1 like

Drop, tompouce en stroopwafels

1 like

Zou echt chill zijn als je bij die tweede een jointje krijgt

7 likes

Ik vind ze heel fijn en gebruik bijna alleen Hema nagellak. Leuke kleurtjes ook en de meeste zijn bij mijn wel met 2 laagjes dekkend. Ik gebruik er wel base/topcoat bij want ik heb hele slappe nagels. Meestal blijft het bij mij wel minimaal 4 dagen zitten zonder chippen, maar als je sterkere nagels hebt denk ik dat je er wel langer mee kan doen.

1 like

Knakworst?

1 like

Nasi (niet Nederlands natuurlijk maar wel beter verkrijgbaar hier), drop, speculaas?

Ga je ook dingen meenemen naar je thuisland of is dat niet mogelijk?

1 like