Kunnen ze de link niet kopiëren en plakken in Safari ofzo?
Ja dat wel maar dat staat niet zo professioneel…
Misschien kan je er een qr code van maken? Ook niet klikbaar, maar wel wat professioneler dan een link kopieren en plakken.
Ja dat kan wel, maar een QR code moet je scannen met je mobiel toch? en de berichten krijgen ze daarop binnen dus dat werk volgens mij ook niet gebruiksvriendelijk.
Wel top dat jullie zo snel reageren
Kun je überhaupt wel links versturen via dm? Dat die klikbaar zijn
De verkoper waar ik ooit iets van heb gekocht stuurde een ing betaallinkje en die was in ieder geval wel klikbaar via instadm
Ah ja, goed punt. Als het echt niet anders kan, dan zou je er evt nog een verkorte link van kunnen maken (via tinyurl.com). Als iemand dan zo digibeet is en niet kan kopiëren/plakken, dan is zo’n verkorte link makkelijker overtypen en als iemand niet zo’n digibeet is staat het in elk geval wat leuker omdat je je eigen tekst achter de / kan zetten.
aah goeie thanks!
@Boba Ik geloof het niet, voorheen kon dat wel altijd. Is via mijn bedrijfsaccount.
Zou dat teveel als spam gezien worden als je daar vaker linkjes dm’t naar mensen?
Ik krijg regelmatig tikkies via dm en dat werkt altijd gewoon eigenlijk
Dat zou je kunnen proberen, ik kan me wel voorstellen dat het daarmee wat lastiger is om het gelijkmatig fijn te krijgen, maar het is het proberen waard!
Hoe vallen New Balance schoenen in de breedte?
Heb in de lengte al gelezen 1 tot 2 maten groter bestellen
Verschilt HEEL erg per model. Welk model wil je?
Deze. Is Gum sole hier de naam van het model? Of iets anders?
Ik heb NB sneakers die precies op maat vallen, dus ik zou ook niet gelijk uitgaan van 1 of 2 maten groter!
Deze ken ik niet! Maar misschien de versie/lijn op Zalando opzoeken voor reviews. Ik heb sneakers gehad die echt 1,5 maat groter moesten, maar laatst juist gewoon mijn eigen.
@crazyvibes @Rozecoupeschaar Willen jullie laten weten hoe ze in de lengte en breedte vallen als jullie ze binnen hebben?
Doe ik!
Ik heb ook een model dat precies op maat valt. Vind ze niet heel breed vallen, heb zelf beetje bredere voeten.
Zitten ze wel lekker met iets brede voeten? Bedankt voor je antwoord!
Mmm ik heb model ws997 en ik krijg eigenlijk wel snel slapende voeten als ik ze draag. Terwijl ik ze niet strak dichtsnoer… Dat is wel een issue dat ik vaker heb, maar ik vind bijv. all stars chuck 70 of nike af1 veel lekkerder zitten (met pijn in m’n hart).
Volgens mij zijn die jij wil hebben smaller. Had dat model van de zomer ook besteld in een andere kleur maar dat viel visueel (het model leek keiraar?!) zo erg tegen dat ik ze niet heb gepast.