Durf te vragen #3 (Deel 1)

Amaretto!

2 likes

Pepermunt likeur of cointreau. Niet iedereen z’n smaak maar als je van mint choc of orange choc houdt wel haha

2 likes

Heb jij nog aanraders qua sneakers die passen met onze hobbitvoeten? Wil nieuwe maar het is altijd al lastig en zeker nu het via internet besteld moet worden.
Ook op zoek naar zwarte (platte) laarsjes btw.

Denk dat kahlua erdoor ook wel lekker is

1 like

Ik ga twee dagen achter elkaar een escape room doen en zie door de bomen het bos niet meer. Hebben mensen hier een online escape gedaan, welke en is het een aanrader? Ben op zoek naar iets wat je in teams van 5 of 6 kunt spelen.

Het hogeboom mysterie heb ik al voor een dag geboekt

Ik heb een bullet journal gekregen met zwart papier. Superleuk natuurlijk, maar heb ik hier speciale potloden of stiften voor nodig omdat het papier zwart is? #n00b

Ik draag al jaren de Airforce 1 van Nike (niet de Sage low ofzo) en die zitten altijd goed. Verder al heel lang geen andere gekocht (Nike Airmax paste iig niet).

Ik vond deze link nog

https://www.sneakers.nl/blog/sneakers-voor-brede-voeten/

1 like

Ik vind zelf de Sakura Gelly Roll heel fijn. De witte, zilvere en goude versie. En witte potloden zijn handig. Sommigen gebruiken ook Posca markers en fineliners

1 like

Wat is lekker om te dippen in kaasfondue?
Ik heb de classics al:

• wortel
  • komkommer
  • tomaat
  • broccoli
  • bloemkool
  • stokbrood

Maar misschien heeft een van jullie nog een geniale aanvulling.

1 like

Witlof
Rode druiven
Doritos of andere nacho/tortilla chips

2 likes

Champignons (eerst even bakken)

2 likes

Denk dat pastelkleurige gelpennen heel mooi zijn bij zwart papier.

1 like

Witlof want dat kan je als een soort schep voor de kaas gebruiken :drooling_face: en spruitjes :sparkling_heart:

6 likes

Krieltjes!

1 like

Ik maak graag een chocoladelikeur met jonge jenever. Das koud superlekker, maar ook met een extra scheut melk en opgewarmd als warme chocolademelk. :yum:

Ik zet ongevraagd het recept hier neer want ik raad het graag aan iedereen aan:

• 1/2 liter volle melk, 1/2 kilo suiker, 5ooml jonge jenever, 150 gram cacao poeder, zakje vanille suiker
  • Melk verwarmen, rest (behalve de jenever) mixen en als de melk warm is rustig doorheen roeren. Vuur uitzetten en en jenever toevoegen.
  • Goed roeren, in een fles doen, in de koelkast bewaren.
3 likes

Merk je veel verschil tussen Netflix Standaard (1080) en Premium (4K + HDR wanneer beschikbaar)?

pizza

2 likes

Ik heb geen Netflix, maar wel D+ met 4K en ik vind 4K wel altijd chiller kijken dan 1080p. Maar het is geen must en ik zou bij Netflix er nooit voor betalen.

1 like

Heb het nu uiteindelijk ook niet gedaan haha. Ik dacht jaaa is maar 3 euro extra per maand, maar nee niet gedaan haha.

1 like

Kan je tv kanalen zelf op een andere volgorde zetten bij de volgende combinatie:
Samsung smart tv met online digitale tv.
24kitchen zit nu op 46 en dit kan ik echt niet aan hoor