Dan weet ik genoeg! Hou het bij m’n Nike AF1. Iets lomper, maar zit heerlijk.
Ik vind ze heel smal vallen. Nu heb ik wel brede voeten, maar een Nike bv zit net te smal, maar NB was echt niet te doen.
Ja super irritant, dit werkt niet meer sinds een paar dagen! Maar ik las online dat het als het goed is wel weer kan in de toekomst. Wat ik nu doe is het tikkie eerst gewoon plakken in de DM. Dan zie je iig het bedrag etc. En dan plak ik hem weer opnieuw in het tekst ding en haal ik alles weg, behalve de link. En dan zeg ik erbij dat ze die laatste link even moeten kopieren en plakken in hun browser. Dan word je wel gewoon doorverwezen naar tikkie maar hoeven ze niet over te typen!
Zo heb ik het nu ook gedaan, thanks! Ben al heel blij dat ik niet een of andere blokkade heb ofzo doordat ik zo vaak linkjes stuur
Ik heb ze binnen, zijn inderdaad wel smaller dan bijv Vans, maar passen wel. Ook in de lengte niet veel ruimte over, dus half maatje groter had ook gekund denk ik! Heb ze alleen even snel gepast dus weet nog niet hoe ze een lang stuk lopen.
Thanks! Gaat dus te smal zijn voor m’n hobbitvoeten.
Hopelijk kun jij er wel van genieten!
Kan ik in een van de winkels die nog open is kerstkaarten kopen of zijn die afgeschermd omdat het niet-essentieel is?
(Ik gooi ze door de brievenbus dus vandaar zo laat)
Volgens mij verkoopt AH ook kerstkaarten, denk dat dat wel mag
(Mijn) Jumbo ook!
Kunt ze nog gewoon kopen! Ik heb ze vrijdag nog meegenomen van de ah.
Sommige fietsenmakers verkopen ook tweedehands fietsen van goede merken, daar kun je ook wat makkelijker nog mee terug als er iets mee is zelf goede ervaringen mee,
Heeft iemand toevallig weleens nieuwe zolen onder schoenen laten zetten? En wat kostte dat dan?
Ik heb een paar laarzen/bikerboots waarvan de zolen nogal versleten zijn en ik twijfel of het nog wel de moeite waard is om ze te laten verzolen…
Ja wel vaker. Uhm laatste keer was dat ongeveer 30 euro, maar ligt eraan hoeveel ze moeten doen
@nello @Sjern ooh 30 euro laat zich doen. Ik dacht dat het veel duurder zou zijn. Dan bewaar ik ze gewoon en laat ze als het weer kan herzolen
Ik denk dat dit nu wel gewoon kan omdat het onder reparatie valt.
Mocht er ergens nog een schoenmaker open zijn en mocht je het zelf willen.
Het heeft niet zoveel haast dus ik wacht wel even. Las inderdaad dat schoenmakers wel open mogen zijn, maar ik moet er sowieso naar een ander dorp voor dus dat doe ik wel een keertje als ik in de buurt ben.
Ik heb een macbook en iphone en alle fotos die ik maak en chats met bijlagen die ik heb op de iphone slaat hij automatisch op op de macbook.
Weet iemand hier hoe ik dit uitzet?
Ik google maar vind dan vooral hoe ik wél die twee koppel.
Je kan hier verwijder van account proberen, maar dan is er geen enkele koppeling meer met je apparaat
Hmm ik denk niet dat ik het hele account moet verwijderen maar snap niet waarom hij alles wat ik op mn iphone doe gelijk moet kopieeren naar mn macbook…
Ze komen in Foto’s terecht en in Chats. Ik heb net 45 gb ervan verwijderd van m’n macbook en daarna was het ook echt weg, had ineens weer veel opslagruimte.
Ik werk eigenlijk nooit met icloud opslag, heb dat overal uitstaan. Maar ik neem aan dat het wel via iets van icloud direct op de macbook wordt gezet ja.