Durf te vragen #3 (Deel 1)

Mag je nog gebruik maken van sauna’s en zwembaden in hotels nu?

Kan op officiële sites slechts vinden dat restaurants en roomservice niet meer toegankelijk zijn.

En vinden hotels het oke als je thuisbezorgd gebruikt om op je hotelkamer te eten?

Weet iemand wanneer de zorgverzekering jaarlijks afgeschreven wordt? Is dat dit jaar of pas volgend jaar? Ik betaal dit jaar het bedrag in een keer en wil het namelijk nog voor 1 januari betalen.

Bedankt voor je antwoord. Ik ga nu van Bewuzt naar Anderzorg, dan ga ik er vanuit dat het volgend jaar pas wordt.

@fissa Zag net pas jouw bericht. Hoe zit dat dan, contact leggen met de verzekeraar of iets anders ?Want ik heb nog niks gekregen qua acceptgiro of iets dergelijks.

Super! Dan ga ik dat denk ik gewoon doen.

1 like

Alles wordt constant ontsmet en is hetzelfde als voorheen. Iig bij mij werd toch altijd alles al ontsmet. Ben dit jaar al 3 keer voor een oogmeting geweest en ik vond nou niet dat dingen anders gingen. Ja, ik moest tijdens het passen opletten welke brillen ik gedragen had, zodat de opticien meteen de brillen weer kon ontsmetten. Maar daar had ik geen last van.
En geef ook aan dat je het spannend vind en dat je extra tijd nodig hebt.

Je kunt ook even de verzekering bellen, meestal heb je zo antwoord omdat ze massaal bij die callcenters zitten in december. Bij mij wordt het in ieder geval de 27e afgeschreven maar ik zou het nu zelf ook al kunnen betalen via een betaallinkje in mijn account (zilverenkruis)

Anderzorg is dit jaar ‘pas’ op 10 januari afgeschreven bij mij! Dus zou het zelf overmaken. Heb ik vorig jaar ook gedaan, toen kwam de automatische incasso vlak erna en toen kreeg ik het ook direct weer teruggestort.

Is het in 1 keer betalen dan goedkoper tov maandelijks of vinden jullie het gewoon handiger?

Vaak een of twee procent korting

2 likes

Scheelt 20 euro geloof ik, maar vind het vooral handiger. Ben ik er in een keer vanaf! En spaar er dan gedurende het jaar voor. (voelde me zo volwassen toen ik het voor het eerst deed!)

4 likes

Kan iemand mij helpen met een Engelse zin? Ik wil het volgende zeggen:

Unfortunately, I have to tell you that we can’t fulfil the necessary requirements at the moment to offer you the position.

Het gaat mij om ‘at the moment’, waar moet die in de zin? Klopt het hier of moet die helemaal aan het einde? Alvast bedankt :slight_smile:

Tijdsbepaling moet altijd vooraan of achteraan de zin! Zou ‘at the moment’ dus achteraan de zin plakken :blush:

4 likes

Op het eind is het beste in deze zin, dus na position

Edit: stofdoek was me voor haha, maar wel hetzelfde antwoord dus

2 likes

Super, dankjewel! Ik wilde het googlen, maar kwam niet op het woord ‘tijdsbepaling’ :slight_smile: @Stofdoek en @turbs

1 like

Iemand ervaring met iets kopen via marktplaats? Ik krijg van de andere partij een link om via te betalen. De link ziet eruit alsof het van marktplaats is, maar als ik hem open zie ik dit:

Is dit safe? Ik durf niet verder te klikken :sweat_smile:

Zou het niet doen hoor

Er staat ook useplink.com klinkt niet als een marktplaats link. Ook letterlijk staat er je gaat marktplaats verlaten

4 likes

Nee niet doen

Ja nu staat dat er inderdaad, maar voordat ik er op klikte stond er iets van marktplaats payment.
& @Yzile thanks, ga het inderdaad niet doen!

1 like

Hier staan leuke dingen op!

1 like

Beide, vooral ook handiger. Was ook fijn om elke keer zorgtoeslag te krijgen want had dan het gevoel alsof het een cadeautje was ipv dat het gelijk opging aan de verzekering haha!

1 like