Durf te vragen #3 (Deel 1)

De veiligste manier om op Marktplaats te betalen is naar mijn idee via een ‘officieel’ betaalverzoek via iDeal in de chat (dan moet je dat ook bij je eigen account aanzetten als dat nog niet aanstaat). https://help.marktplaats.nl/s/article/hoe-werkt-betaalverzoeken-met-ideal-via-marktplaats

1 like

Ik heb het vorig jaar in een keer betaald en merk dat ik dat toch het fijnst vond. Dit jaar namelijk weer per maand en merk dat tegen het eind van de maand de afschrijving is en mijn salaris wisselt soms qua datum. Het geeft me meer rust dat het in een keer al betaald is. En dat het goedkoper is, is altijd mooi meegenomen.

Welke drank is er allemaal lekker door warme chocolademelk? En als ik voor de classic, rum, wil gaan, welk merk is dan het beste?

1 like

Baileys ook en malibu

4 likes

Ik zit bij ande.rzorg en heb 2% korting door het in 1x te betalen

Je hebt nu ook Baileys salted caramel :heart:

1 like

Amaretto!

2 likes

Pepermunt likeur of cointreau. Niet iedereen z’n smaak maar als je van mint choc of orange choc houdt wel haha

2 likes

Heb jij nog aanraders qua sneakers die passen met onze hobbitvoeten? Wil nieuwe maar het is altijd al lastig en zeker nu het via internet besteld moet worden.
Ook op zoek naar zwarte (platte) laarsjes btw.

Denk dat kahlua erdoor ook wel lekker is

1 like

Ik ga twee dagen achter elkaar een escape room doen en zie door de bomen het bos niet meer. Hebben mensen hier een online escape gedaan, welke en is het een aanrader? Ben op zoek naar iets wat je in teams van 5 of 6 kunt spelen.

Het hogeboom mysterie heb ik al voor een dag geboekt

Ik heb een bullet journal gekregen met zwart papier. Superleuk natuurlijk, maar heb ik hier speciale potloden of stiften voor nodig omdat het papier zwart is? #n00b

Ik draag al jaren de Airforce 1 van Nike (niet de Sage low ofzo) en die zitten altijd goed. Verder al heel lang geen andere gekocht (Nike Airmax paste iig niet).

Ik vond deze link nog

https://www.sneakers.nl/blog/sneakers-voor-brede-voeten/

1 like

Ik vind zelf de Sakura Gelly Roll heel fijn. De witte, zilvere en goude versie. En witte potloden zijn handig. Sommigen gebruiken ook Posca markers en fineliners

1 like

Wat is lekker om te dippen in kaasfondue?
Ik heb de classics al:

  • wortel
  • komkommer
  • tomaat
  • broccoli
  • bloemkool
  • stokbrood

Maar misschien heeft een van jullie nog een geniale aanvulling.

1 like

Witlof
Rode druiven
Doritos of andere nacho/tortilla chips

2 likes

Champignons (eerst even bakken)

2 likes

Denk dat pastelkleurige gelpennen heel mooi zijn bij zwart papier.

1 like

Witlof want dat kan je als een soort schep voor de kaas gebruiken :drooling_face: en spruitjes :sparkling_heart:

6 likes

Krieltjes!

1 like