Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ja daarom denk ik eigenlijk dat er ergens een truc moet zijn waarmee je die met dat product en verschil veel makkelijker kan uitrekenen. Ik vind dit echt debiel gevorderde wiskunde. Maar ja, het zijn toetsen om het niveau van leerkrachten mee te waarborgen dus snap het ook wel weer. Als ik zak ga ik bijles nemen want ik heb wel gemerkt dat ik echt alles vergeten ben.

1 like

Toch niet zo pittig… Misschien als je het een tijd niet hebt gedaan is het even wennen om terug in te komen, maar dit is toch gewoon niveau tweede middelbaar (13-14 jarigen leren dit). Het lijkt me juist normaal dat een leerkracht basisonderwijs kennis heeft die net iets verder rijkt dan puur wat je zou leren in de basisschool.

Ik weet dat niet veel mijn liefde delen voor after eight (volgens mij echt 99% van het forum niet) maar heeft iemand enig idee of de magnum after eight ijsjes nog verkocht worden in Nederland? Die waren echt zo lekker maar kan ze nergens meer vinden

Geen idee, maar love after eight

2 likes

Ik ben Community aan het kijken en er is een gastrol en ik kan gewoon maar niet bedenken van welke serie ik haar ken en kan ook online niet vinden door wie het gespeeld wordt. HELP. In die andere serie is ze de beste vriendin van het hoofdpersonage, altijd heel druk… wie is dit ook alweer?? Ik kan niet rusten tot ik het weet.

OH JA!!! Omg thanks nu kan ik weer rustig slapen vannacht. Ik was die hele serie vergeten maar vond die super leuk

tenor

6 likes

Kunnen je aders verplaatsen of liggen die vast?
Ik stond net onder de douche te kijken naar mijn armen en het viel me op dat een paar aders in een kruis lopen, dat was me nog niet eerder opgevallen, dus ik dacht dat ze misschien verplaatst waren.

Ze willen nog wel eens ā€˜rollen’ onder je huid, maar dat gaat meer om millimeters dan centimeters en komt meer voor bij oude mensen die wat losser vel hebben. Dat je nu een kruis ziet dat je eerder niet zag is misschien omdat een vat wat meer gestuwd is (door de warmte buiten en de warmte van de douche blijft er meer bloed in die vaten staan) en dat je ze dan duidelijker ziet. Je zal niet opeens een volledig nieuw vat daar hebben gemaakt.

1 like

OkƩ bedankt! Ik ken mijn eigen lichaam dus gewoon niet zo goed :sweat_smile:

Aan wat voor talen denk je? Boekhandels hebben bijna nooit (niet standaard) vreemde talen op voorraad in de collectie omdat er veel te weinig vraag naar is, maar boekhandels kunnen wel alles wat op voorraad is bij het Centraal Boekhuis (zegmaar het landelijke magazijn voor alle boeken in Nederland) bestellen voor je. Kijk bijv maar eens op Libris.nl, daar kun je zoeken op heel veel vreemde talen die ze gewoon kunnen bestellen, dus zou gewoon even bij zoiets of je eigen lokale boekhandel zoeken of jouw boek in het cb te bestellen valt. Ik denk dat je het daarvan moet hebben met dit soort nichedingen. De winkel is eigenlijk alleen een etalage van populaire dingen, de rest ligt in stellingkasten ergens in een loods.

Ik vond een oude zonnebril terug, deze van Ace en Tate.

Hij zit me alleen nu heel strak rond m’n hoofd (hij drukt langs de zijkant zeg maar). Weet iemand of dat bij te stellen is? De winkel zit niet echt in de buurt namelijk.

Soms kun je m zelf onder de warme kraan wat bijbuigen maar dat is wel wat risicovol :rofl:

1 like

Ik heb van de H&M en daar staat shaping op maar dat is het echt niet. En ik vind ze heel fijn.

1 like

Haha ik ben niet zo handig, dus dat durf ik niet aan :rofl:

Volgens mij kan je bij iedere brillen zaak je bril laten afstellen.

1 like

Maar ook wel in de breedte dus? Dan ga ik hier in de buurt langs een opticien.

Ja dat kan.

1 like

Oh goed om te weten! Dank voor alle tips <3 ik ga vanmiddag meteen ff langs de Zeeman en bestel er bij de eerstvolgende H&M bestelling ook daar zeker een paar mee. :raised_hands:t3:

1 like

Misschien moet dit in het beautytopic maar vraag het maar hier… Ik heb allemaal van dit soort bultjes onder mijn ogen

Is er een manier om er van te komen -vraagteken-. Heb het al een paar jaar maar begin er wel beetje gek van te worden inmiddels. Niet mijn eigen foto en bij mij is het wel iets minder maar ja toch zie je het wel duidelijk.

Ik heb dat ook!! Volgens mij heeft t ook een naam. Kunnen ook gerstekorrels zijn maar die van mij zijn te klein

1 like