Durf te vragen #3 (Deel 1)

@Nefertiti @Runnerlongs Dankjulliewel!

Ahh ja. Ik heb het eens met vriendinnen gedaan. Bob Ross op de tv, verf en wijn ingeslagen, iedereen een ezeltje (allemaal action). Topavond gehad, en het resultaat is best aardig gelukt.

4 likes

Bij mij is met die punt dat de hele pit aangaat en zonder punt alleen de kleine ring (pitje bestaat uit 2 ringen zeg maar)

2 likes

Hoe heet zo’n tafeltje:

in het Nederlands?
Ik zoek zoiets op Marktplaats, maar als ik op vanity table zoek kom ik niet echt wat tegen

• Weet iemand waar ze zoiets nog meer verkopen?

Kaptafel
Of make up tafel misschien?

1 like

Ooohhh dat zou wel kunnen! Dankjewel :grin:

Ik heb het altijd gezien voor halven en op onze kookplaat zit een apart knopje om de buitenste ring ook aan te hebben

Ik ben op zoek naar een agenda die veel ruimte heeft per dag, maar het liefst ook een beetje overzicht over de week (als dat haalbaar is), iemand aanraders?

1 like

oh ja voor ons is dat dus de punt

Hmm ik wil er denk ik liever een met iets minder poespas en vind deze ook wel vrij prijzig eerlijk gezegd. Maar thanks voor de suggestie! :relaxed:

1 like

De essencio business agenda is echt een aanrader!

Enige is dat de editie van 2020 iets minder goed open valt dan voorgaande jaren, maar dat kwam doordat ze een nieuwe fabriekant hadden die zei dat ze dat konden maken en dat toch niet konden.

Ik vind zelf de paparblanks agenda’s ook heel fijn. en anders Brepols. Die agenda’s heb ik ook allemaal meerdere jaren gehad maar nu heb ik al voor het derde jaar de essencio agenda en die is echt de beste.

Aaah deze ziet er zo chill uit! Ze hebben alleen geen 2020-2021 versie zie ik :sob: :sob:

Oh nee dat klopt… ik ben na de middelbare gelijk overgestapt naar een jaar agenda dus nooit aan een seizoensagenda gedacht. Je kan misschien die van 12,50 kopen voor tot december dit jaar? En dan in december ofzo voor 20 euro, is die meestal dacht ik, de 2021 editie?

Want echt deze agenda heeft zo heerlijk veel ruimte om te schrijven :grin:

Jaa ik ben nog bezig met studeren dus dan is zo’n agenda het handigst. En omdat ik heel veel vooruit moet plannen ook voor volgend jaar, ben ik bang dat het niet handig is om dan een nieuwe agenda te kopen. Maar thanks voor het meedenken, echt een goede tip hahaha, balen

Oh ja dat snap ik dan wel ja! Al vond ik het zelf juist heel fijn dat je een heel jaar vooruit kon plannen en niet al bij de zomer moest ophouden. Ik las dat ze voor 2021-2022 wel van plan zijn een te maken. Nou ja ik hoop dat je een andere vergelijkbare vind :slight_smile:

(Heb ff aangepast net dat het gelijk na de middelbare was dat ik over gestapt was. Heb nooit gestudeerd met seizoensagenda)

1 like

Ik zweet zo veel met dit weer en als ik van de fiets stap, is het net of ik in m’n broek geplast heb van het bilzweetšŸ˜… Ik hou nu veel rekening met de kleuren die ik draag, maar heeft iemand hier een tip voor? Soms draag ik zo’n kort broekje onder m’n rokje/jurk/broek, maar dat is niet altijd fijn.

Heeft hier iemand ervaring bij Skin.a.matic in Nijmegen voor het zetten van piercings? Ik ben allemaal reviews aan het lezen, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd of hier iemand is die een mening heeft erover. En andere aanraders voor shops in Nijmegen zijn ook welkom! (ben erachter dat ris.ing bas.tar.ds niet zo best is)

Nee Rising Basterds idd niet doen. Ik kwam daar met een zwaar ontstoken piercing - door hun gezet. ā€œHoort erbijā€ werd er gezegd en ze keken er amper naar… Week later moest de huisarts ā€˜m eruit halen met grof geweld.

Vriendin van me had precies hetzelfde inderdaad. Haar helix was ook zwaar ontstoken en moest er ook uit. Ze zei ook dat die mensen daar nauwelijks tijd voor haar namen en de piercing niet op de plek wilde zetten waar zij hem wilde. Heel vreemd.

Slecht ook dat ze er amper naar keken? Lijkt mij dat je de klant dan gewoon goed wilt helpen.

Zetten was prima, werd echt wel tijd voor genomen en kon nog even checken of ik plek goed vond. Maar toen ik belde van mag ik even langskomen om te checken of dit goed gaat, reageerde ze al met dat een beetje zwelling en ontsteking erbij hoort. Toch maar gegaan, voelen me echt naar daarna.

Heb laatst mn andere helix er ook uitgehaald. Klaar met alle piercings :joy: