Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ah dan was dat bij haar denk ik gewoon een momentopname geweest. Beetje zwelling kan, maar een ontsteking is echt niet per se normaal ofzo. Lees op het internet over heel veel ontstekingen bij hen, dus ben bang dat de hygiëne gewoon niet op orde is daar.

Hahah ik vind piercings zo mooi :frowning: maar zo duur en pijnlijk

Ik heb nu hele mooie neppe earcuffs en ben daar nu helemaal content mee haha!

1 like

Oh top! Welke heb je in je oor laten zetten? Denk dat ik dan daar een afspraak ga maken.

1 like

Tof! Ik wil een forward helix

1 like

Als je het toelaat dan heb je het risico dat er iemand ongepaste foto’s en filmpjes gaat maken.

Een inlegkruisje in je broek plakken, en dan hoger dan je normaal zou doen. En een tasje dragen die je over je billen kunt hangen!

1 like

Weet je misschien nog hoeveel je voor je helix betaald heb? Zit er over te twijfelen om ipv een foward helix een tweede helix te nemen

Nee ze hebben geen website helaas :frowning:

Ahh super bedankt voor de moeite voor het kijken, dat is een nette prijs!

1 like

Is het qua werk(tijden) mogelijk om een dagstart of dagsluiting te doen via WebEx of Zoom? Ik neem aan dat je andere collega’s elkaar ook niet zien nu.
Of informeel op vrijdagavond een pubquiz of vrijdagmiddagborrel via videobellen?

Herkent iemand dit nummer? Zo’n dancenummer uit de 90s denk ik

Ja! Maar t gaat even duren voordat ik het weet.

En speel je dit nou op een blokfluit?

Het is iets met een robot stem in het begin die aftelt, iets Russisch dacht ik

Hahaha nee ik heb dit gefloten maar wel heel vals :joy:

Oja inderdaad met die stem! Niet echt googlebaar alleen

Hahahhah

Ja alleen dat ik gok dat het trance is en uit de jaren 90 komt
En dus volgens mij inderdaad iets van aftellen aan het begin zoals banananana ook zegt.

Beetje dezelfde tijd als deze gok ik:

Ik heb net een hele playlist snel afgeklikt maar ik kom er niet achter

Nee maar wel lekker nummertje :stuck_out_tongue:

Het lijkt ook een beetje op dit nummer
Maar helaas komt er bij nummerradio ook net niet dat nummer voorbij

Haha ik heb sinds ik dit geluisterd heb de hele tijd dit duintje in jouw gefluit in m’n hoofd

1 like

Hahaha sterkte daarmee

1 like

ik heb er echt alle vertrouwen in dat iemand vandaag antwoord op jouw vraag heeft @Evenveel
love it so dat ALTIJD iemand wel antwoord heeft op zulke dingen, hoe specifiek de vraag ook is :cowboy_hat_face:

5 likes