Durf te vragen #3 (Deel 1)

Weet iemand hoe je een bestaand filmpje met geluid, in je Instagram stories kunt krijgen zonder geluid?

Wow zo simpel. Op Google kwam ik op allerlei heftige bewerkings-apps

1 like

Ah jammer! Ik had er eerder niet zo’n last van omdat ik eerst Android had en nu iOS, maar ik vind het echt irritant dat het niet kan. Hopelijk lossen ze dit met de volgende update op!

Ik wil geen poeder, ik wil een soort flakes, die zie ik nergens ( ben trouwens weer vergeten te kijken bij de ap)

Bij Xenos ook niet te vinden :frowning:

1 like

Oh! Maar ik fietste gister langs de volkskruidentuin ofzo. Daar hebben ze het vast wel. Dankjewel voor het kijken iig!

1 like

Toko of Turkse/Marokkaanse supermarkt!

1 like

Qua geluid maakt het bij mij geen verschil (heb wel een tafelmodel van die onderste), maar de toren blaast naar mijn idee meer lucht. En mijn toren heeft een timer en dat heeft de andere niet.

3 likes

Ik vind de bovenste veiliger ivm losse haren, maar ik weet eigenlijk niet of deze reden gegrond is.

1 like

Die torens hebben geloof ik ook meerdere standen, die van mij iig 6

Ik heb zo’n toren en ik vind het net zo fijn als zo’n lelijk ding. Ik heb dus ook een toren omdat ik dat mooier vind. Ik heb wel het idee dat het iets gerichter blaast maar ik heb ze niet 1 op 1 vergeleken.

1 like

Ik 9 met zo’n onderste ventilator en ook een timer, dus dat is niet per se alleen bij zo’n toren. Maar heb nog nooit zo’n toren gehad dus zou niet weten wat echt beter is of dat het heel veel verschil is.

Iemand heeft iets van mij gekocht via United Wardrobe, en voor UPS verzending gekozen. Maar ik zie nu dat je dan zelf het verzendlabel moet printen. Daar heb ik geen gelegenheid toe. Weet iemand of dit ook op een andere manier kan? Bij Post NL kun je bijvoorbeeld het label op je telefoon laten zien en dan scannen en printen zij het, maar bij UPS lijkt die optie er niet te zijn. Op de website staat bij FAQ wel ‘Wat moet je doen als je niet kunt printen’ en dan geven zij als antwoord ‘Zoek uit waar je wel kunt printen’ haha, top :thumbsup:

2 likes

Ik kan het wel printen en in een envelop naar je opsturen :joy:

Misschien in een bibliotheek?

Wij hebben de toren weggedaan, maakte veel meer herrie (maar dat kan ook aan 't model liggen hoor) en hij zit al die lucht beneden te koelen terwijl ons bed best hoog is en wij dus amper koele lucht kregen.
Mijn ouders hebben die onderste en die vind ik echt amazing, ding is ook al 35 jaar oud ofzo en nog steeds echt top.
Qua geluid zou ik eigk wel naar de media markt gaan om ze te testen. En ik zou er ook 1 nemen met timer want dat is echt fijn.

1 like

En het koelt allemaal niet, ze verplaatsen hete lucht

3 likes

Ik had hier van de week een hele discussie over en nu weet ik pas het perfecte antwoord: waarom hebben mensen dan airco’s?

@Kusjessoldaat kan je hem niet op een krukje zetten?

Een airco verplaatst geen warme lucht maar onttrekt de warme lucht en blaast koude lucht uit.

Ja had wel gekund, twijfel nu of we dat ook deden…
Ik heb 'm een hele tijd terug al weggegeven :stuck_out_tongue:

1 like