Durf te vragen #3 (Deel 1)

Het lijkt ook een beetje op dit nummer
Maar helaas komt er bij nummerradio ook net niet dat nummer voorbij

Haha ik heb sinds ik dit geluisterd heb de hele tijd dit duintje in jouw gefluit in m’n hoofd

1 like

Hahaha sterkte daarmee

1 like

ik heb er echt alle vertrouwen in dat iemand vandaag antwoord op jouw vraag heeft @Evenveel
love it so dat ALTIJD iemand wel antwoord heeft op zulke dingen, hoe specifiek de vraag ook is :cowboy_hat_face:

5 likes

Volgens mij is de artiest iets met drie letters, of twee en een cijfer. Iets van 2pk ofzo

1 like

Staat hier iets tussen wat een belletje doet rinkelen? Qua naam? https://www.muziekweb.nl/Link/JK129713/Trance-classics-top-100-1995-2001

@Evenveel

1 like

Omg ik heb hem door de tip van @Banananana volgens mij is het PPK-Resurection

Edit:

21 likes

Yesssssss!!!

1 like

pfffff love it weer

14 likes

Ja! Hahah

1 like

Voor mij ook wel ‘dat nummer met die beltonen’

2 likes

Haha ja love dit! Lekker gewerkt allemaal.
Ik kreeg dit in m’n hoofd door m’n vriend (die het dus ook niet wist) dus ik zal jullie ook even de credits geven als hij zo thuiskomt en ik dit keihard opzet :dancer: :man_dancing:

6 likes

Weet iemand waar je gedroogde ui kan kopen? Geen gefrituurde. En liever niet online want dan moet ik verzendkosten betalen en wil gewoon 1 potje ofzo

Volgens mij gewoon bij de appie bij de kruidenafdeling

1 like

Ben je gestopt met sporten? Of juist meer gaan sporten?

1 like

Weet iemand of je het aantal ongelezen berichten in een appgroep kunt uitzetten bij WhatsApp? Of een groep kunt verbergen? Ik heb alle meldingen uitgezet maar de groep komt steeds weer bovenaan en hij telt ook mee bij het aantal ongelezen berichten als ik in een ander gesprek zit waardoor ik denk dat iemand heeft gereageerd terwijl het steeds die ene heel actieve groep is:

afbeelding

Groep bovenaan met ongelezen berichten erbij:
afbeelding

Uiteraard heb ik Google al geraadpleegd

Ik huur samen met twee anderen een huis, particulier. Dus we zorgen ook zelf voor electra gas en gemeentelijke belasting etc. Jaarlijks gaat de huur met 5,1 omhoog, maar langzamerhand staat dit niet meer echt in verhouding tot de staat van het pand. Nu is het zo dat het puntensysteem niet opgaat bij huizen in de vrije sector, maar ik vraag me af of we iets kunnen doen. Wanneer we zelf een verzoek doen iets op te laten knappen worden we genegeerd :sweat_smile:

Huurcommissie inschakelen
https://www.huurcommissie.nl/over-de-huurcommissie/voor-huurwoningen-in-de-vrije-sector

Niet te heet gewassen, dat ze gekrompen zijn? En passen ze Ă©cht niet meer of zijn ze gewoon wat strak?

1 like

Ik heb altijd begrepen dat je nog tot je 25 kan groeien.

1 like