Durf te vragen #3 (Deel 1)

Bij samsung issie ook verwijderd toen uit het smartmenu (iig op mijn vijf jaar oude tv). Vind chromecast btw veel fijner en stabieler dan het smartmenu van mijn tv btw

Ik heb een Samsung UE43NU7020 (jaar geleden €350 voor betaald), en daarop heb ik gewoon de spotify app.

1 like

Top Thanks! Lees ook vooral dat het bij Philips een probleem is (heb nu ook een Philips maar daarop deed ie het dus wel).

Ontwikkelingspsychologie van Feldman en ook het boek Pittige Jaren van Webster. De 1e is heel informatief en de 2e heeft veel praktische tips voor problemen bij kinderen voor ouders.

@OITNB Heb je geen Playstation? Daar gebruik ik de Spotify app op.

1 like

Nu het over chromecasts gaat, is die van jullie de laatste tijd ook zo sloom als je begint met netflixen? Ik heb hem al jaren dus misschien is het gewoon tijd voor een nieuwe, maar met andere apps heb ik het niet

Heb je hem al gereset?

Nog nooit gedaan haha, hoe doe ik dat?

https://support.google.com/chromecast/answer/6254654?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl

Is best makkelijk! Hielp bij mij wel voor het laatst toen hij raar deed

1 like

Ik heb 2 philips tvs in huis (1 gloednieuw 1 wat ouder) daar werkt Spotify allebei op

Wie heeft de gouden tip? Ik wil vloeistoffen naar iemand opsturen. Het zit nu in een grote fles, het moet overgegoten worden in iets kleiners en dan opgestuurd. Maar ik kan niks bedenken waar ik het in over kan gieten

Zo’n setje reisflacons van de xenos/Blokker/action? Of moet het groter zijn? Waterflesjes?

Nee zo’n reisding is wel goed inderdaad, zat ik zelf ook aan te denken. Enig idee of die ook los verkrijgbaar zijn? Ik zie vaak setjes maar heb er maar een nodig

Ik zie dat je ze bij Etos los kan bestellen, dan zullen ze ze in de winkel ook wel los hebben.

1 like

Haha thanks sorry ik had zelf ook ff kunnen googlen natuurlijk

Nope helaas. Enkel een Wii (oud model ook). Maar heb nu tips voor tv’s die de app wel hebben. Bedankt iedereen! :blush:

1 like

Heeft iemand een veloretti fiets? Ik wil een nieuwe fiets kopen en vind deze er echt super gaaf uitzien. Is het beetje een mooie kwaliteit/stevige fiets?
Of een ander retro Model fiets rond de 600 euro?

Ik heb een Veloretti! Ik vind het een prima degelijke fiets, maar ik fiets niet dagelijks en hij staat altijd binnen.

1 like

Zo doe ik het ook hoor, niks mis mee. Broeken was ik apart (een stuk of 5 broeken per keer op 20 of 30 graden in de wasmachine). En wit heb ik nauwelijks dus als ik een wit shirt was, doe ik dat in een handwasje want ik ga daar geen hele was voor draaien.

Voor de mensen die al een Nintendo Switch hadden voor Corona: hoeveel hebben jullie daarvoor betaald? Ik vraag me af of de prijs waarvoor je ze nu kunt kopen heel veel omhoog is gegaan, en of ik beter niet nog even kan wachten tot de prijs zakt?

Long shot maar, zie de laatste tijd heel veel insta accounts met prachtige vintage ringen, die ze dan via DM/een site verkopen. Hoe komen zij aan al die ringen (en andere sieraden)? Veilingen of wholesale uit andere landen oid?