Durf te vragen #3 (Deel 1)

Het lijkt meer op chinese kool dan op paksoi denk ik.
image

Maar bereiden is eigenlijk hetzelfde dus het maakt niet echt uit haha.

3 likes

Het laatste lied dat ik heb gebruikt, is My Bonnie is over the ocean. Misschien leent Dromen zijn bedrog van Marco Borsato zich er ook wel goed voor!

Nee kan niet

1 like

Is dit geen chinese kool?
Edit ik zie het al

Ik snij dit altijd in reepjes (en het onderste harde deel eruit snijden) en dan minuutje meebakken met biefstukpuntjes bijv en dan bij noodles :heart_eyes:

1 like

Op My Bonnie is over the ocean, heb ik toevallig een keer met een verjaring gebruikt! Maar ik zal het eens in de groep gooien, dank je
Ow en dromen zijn bedrog is ook een goeie

1 like

Mijn eerste omgeving was romaine sla, maar kool kan ook.
Sorry, heb je niks aan.

1 like

Je moet het per jaar aanvragen. Je kan ruim voor die tijd weer zeggen dat je nog 12 maanden aflossingsvrij wil.

Ik zoek iets van een blender/staafmixer oid waarmee je bij voorkeur ook ijs en noten kunt malen. En dan het liefst niet voor de hoofdprijs haha. Heeft iemand aan- of afraders?

Hoe doen jullie dat? Ik heb sinds kort weer maat 38 en ik kocht vroeger dan altijd alles in medium, maar op de website van de H&M staat dat je dan small past?
Ik weet dat bij de Monki een small prima past, maar dat valt meestal groter dan normaal. En bij andere winkels, zoals Zara etc., heb je dan wel weer een Medium.
Halp?

Ja, en ik weet dat sommigen nu denken “dan bestel je toch twee maten”, maar het gaat om tweedehands kleding.

Mijn ervaring is wel dat medium dan vrijwel altijd past, behalve bij die paar winkels waar de kleding echt groot valt. Ligt ook wel een beetje aan je bouw dus misschien heb je hier niks aan, bedenk ik me nu.

1 like

Hangt er ook vanaf hoe lang je bent. Ik pas met maat 38 echt geen s, eigenlijk nooit. Maar als je klein bent past dat misschien wel.

1 like

Het ligt ook aan de kleding. Een elastisch katoenen shirtje van de H&M pas je wel in S maar de jurkjes van H&M vallen altijd kort dus dan zou een M weer beter zijn. Althans, dat heb ik met mijn 1.78 en S-bovenlijf/M-onderlijf.

1 like

Nee, nee juist wel!
@Willem @Virago
Dank jullie voor de antwoorden! Medium it is!

2 likes

Heeft iemand verstand van klantenservices?
Ik wilde half april een blush retourneren aan de Bijenkorf dus die heb ik in een envelop gedaan, retoursticker erop geplakt en in de brievenbus gedaan. Omdat ik maar geen bevestiging van mijn retour kreeg heb ik een paar keer contact gehad met de klantenservice en uiteindelijk vonden zij het ook lang duren dus hebben ze het doorgezet naar een andere afdeling. Daar krijg ik net een mail van dat ze mijn retour niet hebben ontvangen, ze het verder niet kunnen nagaan (want envelop dus geen t&t) en dat ik dus naar mijn geld kan fluiten.
Het gaat om ruim €40 en dat vind ik behoorlijk veel om zo even ‘kwijt te raken’, kan ik hier nog iets mee?

1 like

Ja dat laatste gaven zij idd ook aan, mja daar heb ik nu weinig aan. Baal er echt van ja :sob:

Weet iemand een smart tv onder de 400 euro die wel de spotify app ondersteunt?
Ik word echt gek, dan denk ik een goede tv gevonden te hebben en dan staat er in de reviews dat spotify niet ondersteund wordt
 enkel m’n tv die ik nu heb (en zojuist gesneuveld is) en die wil ik eigenlijk niet meer.

Kun je geen chromecast nemen? Daar werkt spotify ook mee

Ja maar moet sowieso een nieuwe tv nu, beeld is stuk, komt enkel nog geluid uit
 Dan koop ik er liever een die spotify ondersteunt

Oh ja, ik ken zelf het principe van een tv die spotify ondersteunt eigenlijk niet, hoe werkt dat dan?

Dan staat de app gewoon op de tv. Net zoals Netflix en YouTube. Maar bij best veel tv’s is dat dus schijnbaar niet zo als ik internet geloof