Durf te vragen #3 (Deel 1)

Iemand enig idee wanneer 't restaurant van Ikea weer open gaat? Ik verlang zoooo erg naar hun panini.

Ik weet dat ze ze ook in het winkeltje verkopen voor in de diepvries maar ben bang dat het zo erg tegenvalt als ik ze thuis opwarm…

1 september las ik.

:heart_eyes:

Ik gebruik daar de app Appblock voor, is wel voor Android maar er zijn genoeg van dit soort apps beschikbaar denk ik.

De app tijdelijk verwijderen van je telefoon :smile:

Bij mijn Ikea hebben ze dat ook bij het kraampje waar je ook hotdogs enzo koopt en die is gewoon open. Misschien ook bij jouw Ikea?

Ik zoek tips voor stille ventilators! Mijn vriend kon vannacht niet slapen door mijn oude bakbeest, en ik zie dat het volgende week weer warm wordt. Toch maar op zoek naar een nieuwe die wat minder geluid maakt.

Jaaa ik doe ook graag madfit! Ze heeft ook 5 of 10 min warming ups, die zijn ook fijn om te doen. Dan plak ik er een 10 of 20 min workfilmpje aan vast, dan nog even cooling down et voila!

Ja die ik bedoel ik, ik kan jou geen bericht sturen dus zou je mij een berichtje willen sturen?

Ligt echt aan de grootte en kwali van de steen, kan zo 300 schelen terwijl er op het oog geen verschil is.
Ik denk tussen de 1500 en 2000 euro

1 like

Ojeee maar goed dat ik dit na de lunch lees anders was ik er direct naartoe gereden hahaha

1 like

Oh ik ga direct zoeken, dank je!

Ik heb het voor je op laten meten. Van bovenkleding heb ik altijd s/m van oksel tot oksel rechtstaand is het bij mij 29 cm als ik m’n armen helemaal naar voren doe en m’n rug bol maak(fietspositie) wordt het 39!
Mijn lengte is ongeveer 170 cm

Kun je hier iets mee?

1 like

Ja, ik heb de Duux whisper fan. Ook een keer door iemand hier getipt vorig jaar. Ben er heel blij mee!

1 like

Ha thanks! Die eerste vond ik lastig want houd je de meetlat dan recht of ook met vorm van je rug mee?
In fietspositie heb ik in ieder geval 47 cm.

Teering das meer dan ik dacht, dankjewel.
Shit ik dacht echt 700€ max voor alles bij elkaar :’).
Nouja komt wel goed draag 'm toch de rest van m’n leven hopelijk

Zoiets misschien?
https://www.danswinkel.nl/zalmroze-balletschoenen-van-satijn-met-volledige-zool-met-elastische-veter-papillon-pk1020

Ipv leer zijn deze satijn zodat ze meer op spitzen lijken. Je kan er dan zelf elastieken en linten in naaien! Alleen zijn dit soort schoentjes wel zacht dus misschien niet wat je zoekt?

Edit: ik zie nu dat deze voor kinderen zijn, maar op deze website heb je van alles, dus misschien zit er iets beters tussen
Dit zijn bijv wel grote maten
https://www.danswinkel.nl/capezio-satin-daisy-215

Ik heb een kleding meetlint gebruikt en dat op m’n rug laten leggen! Dus dan volg je echt de hele vorm.
En misschien kan je voor kleding kijken bij scotch en soda. Die kleding zit bij mij altijd te los bij mn rug!

Toen ik grote dingen bestelde en prullen werd het allemaal samen geleverd in de vrachtwagen

1 like

Vaak wordt dat dan in 1 bestelling geleverd, gewoon met de vrachtwagen!
Je hebt het over Ikea denk ik hè? Toen hier (NL wel) het advies was om individueel te winkelen, mocht je wel met 2 personen de Ikea in. En als dat echt niet mag zou ik idd click & collect doen of vragen of een medewerker het mee op de kar wil zetten, geen idee of dat dan wel mag hoor. En dan zou de tweede persoon bij de auto/buiten kunnen wachten om het mee in de auto te tillen.