Durf te vragen #3 (Deel 1)

Draag je nu make-up of helemaal niets? Ik zou vooral focussen op wenkbrauwen en ogen. Iets sterker aangezette wenkbrauwen en een eyeliner (liquid of uitgeveegd potloodje beetje donkere oogschaduw langs de wimperrand en de arcadeboog) maakt je gezicht al snel wat harder. Zeker als je gelijke ogen hebt als de vrouwen die je noemt, kan je ze heel mooi aanzetten zonder dat het snel te veel is. Je kan ook je jukbeenderen wat contouren als je je gezicht wat minder rond wil laten lijken. Voor lippen zou ik wegblijven van te roze/peachy/glossy, maar eerder voor een kleur iets donkerder dan je huidskleur. Als je make-up tutorials wil zien voor volwassen looks (en niet gelijk instaperfect caky) zou ik Lisa Eldridge aanraden. Deze bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=ADmK3dILwk0 of deze: https://www.youtube.com/watch?v=UEtK9a-SSZs.

1 like

Met oogschaduw kan je je ogen ook wat ā€˜langer maken’ door in de arcadeboog wat hoger en meer naar buiten te blenden (een beetje zoals hier https://www.youtube.com/watch?v=b1zRJelysjg).
Contouren kan wel met bronzer voor jouw huidskleur denk ik (als je heel licht bent is bronzer vaak te oranje), maar je kan ook kijken naar een contourpoeder. Het is vooral belangrijk dat de poeder mat is, niet te oranje (een olijfkleurige ondertoon) en dat je de juiste kwast gebruikt (Robert Welsh is een fijne youtuber voor uitleg van dit soort technieken: https://www.youtube.com/watch?v=QxCCY2C8oXg).

1 like

Ja precies! Ik zon daar ook ook wel eens topless :stuck_out_tongue:

Als je echt een rustige wil moet je vanaf schoorl eerst 5 km wandelen naar de strandopgang(blauwe route denk ik), maar ik heb zo het gevoel dat dat ook niet is wat je wil :stuck_out_tongue:

1 like

Er was iets fout gegaan met een bestelling bij een grote webshop dus had ik gebeld. Ik moest m’n geboortedatum doorgeven, maar die van mijn moeder stond nog in mijn account. Destijds mocht ik geen account aanmaken en mocht ik van mijn moeder haar geboortedatum invullen.
Die vrouw zei dat ik nu de wed overtreed en dat ze er een melding van ging maken. Ik vroeg wat dat inhield en ze lulde er een beetje omheen en dat ik ook iets bij Klarna aan moest passen. Maar m’n geboortedatum bij Klarna klopt wel.
Alleen nu ben ik bang dat ik een boete of iets dergelijks krijg hahaha. Maar dat zal wel niet toch?

Hahahaha ik denk dat ze stoer deed, welke wet overtreed je dan en welke boete staat daar dan op? Wat onvriendelijk ook van haar om zo te reageren

7 likes

Misschien valsheid in geschrifte? Maar ik neem aan dat daar in zulke situaties geen strafzaak van zal worden gemaakt :rofl:

2 likes

Ja dan moet ze 1) hier aangifte van doen en dan moet 2) die aangifte ook nog worden opgepakt en 3) er moet dan iemand het een goed idee vinden hier een boete voor te geven
Succes ermee

5 likes

Haha oke nu ben ik sowieso weer wat gerustgesteld. Ze was ook echt heel onaardig!
Ze had het over persoongegevens schenden ofzo.

Gebeurde mij laatst ook bij de Wehkamp, ik had de dag waarop ik het account gepakt en mijn geboortedatum ervan gemaakt. Nooit meer wat van gehoord.

1 like

Is er iemand die Samsung health goed kent/snapt en die via pb wil helpen/meekijken? Ik snap niet hoe het zit met de kcal omdat op verschillende schermen in de app verschillende getallen staan.

Is er een manier waarop je geen appjes ontvangt maar nog wel kan insta’en / YouTube / internetten?

Ik wil de komende 12 uur geen appjes ontvangen maar nog wel de rest van mijn telefoon gebruiken. Kan dit?

In je gegevens instellen dat whatsapp geen data verbruikt. Werkt niet met wifi, dan zou ik gewoon alle whatsappmeldingen en blauwe vinkjes uitzetten.

1 like

Heeft nu geen zin meer maar met Android kun je een app geforceerd stoppen en die werkt dan pas weer als je m opent. Kan vast op Apple ook.

Ik vind Madfit leuk! Ze heeft een paar pyjama workouts die je dus gewoon meteen uit bed in je pyjama kan doen. En ze heeft ook veel workouts zonder springen/apartment friendly en zonder materiaal.

3 likes

Ik wilde ook madfit voorstellen! Zij heeft heel veel fijne workouts, ook van die nummers workouts, dat je op een populair liedje van nu gaat sporten

2 likes

Iemand enig idee wanneer 't restaurant van Ikea weer open gaat? Ik verlang zoooo erg naar hun panini.

Ik weet dat ze ze ook in het winkeltje verkopen voor in de diepvries maar ben bang dat het zo erg tegenvalt als ik ze thuis opwarm…

1 september las ik.

:heart_eyes:

Ik gebruik daar de app Appblock voor, is wel voor Android maar er zijn genoeg van dit soort apps beschikbaar denk ik.

De app tijdelijk verwijderen van je telefoon :smile: