@Circe ik vind zelf Gouache heel fijn omdat het een soort tussenweg is. Je kunt in transparante lagen beginnen en dat opbouwen tot volle dekking als je wilt, en als je fouten maakt kun je er overheen schilderen.
Waterverf is ook heel leuk en combineert goed met andere media zoals inkt en gekleurd potlood (en zelfs gouache) maar heeft een best stevige learning curve omdat het moeilijk is om fouten te herstellen, als je te donker gaat kun je er niet met een lichtere kleur overheen schilderen bijvoorbeeld. Wel kun je maskeer vloeistof gebruiken om papier af te bakenen zodat dat stukje wit blijft, dat maakt het makkelijker!
Met olieverf heb ik weinig ervaring, ik kreeg altijd hoofdpijn van de turpentine lucht en verder heb ik het niet veel geprobeerd.
Ik zou inderdaad ook lekker YouTube filmpjes kijken ter inspiratie! Er zijn veel goeie tutorials en zelf vind ik âsketchbook toursâ heel leuk en âfilling a page in my sketchbookâ videoâs omdat ze vaak verschillende media gebruiken om het op te vullen.

weet iemand waar je mooie sieraden voor een man kunt vinden? Ik zoek iets bijzonders voor de verjaardag van mn vriend.
Waar koop je dit???