Waar zitten ze? Mijn zus en ik hadden dat een tijd op onze buik, ter hoogte van je knoop/riem, dus mijn moeder zei dat het daardoor kwam. Toen droegen we altijd een hemdje onder onze shirts, maar was het nog steeds. Bleek dat het door de grepen op de keukenkastjes kwam, die zijn niet afgerond maar gewoon hoekig zeg maar. Woon nu niet meer thuis en heb nergens last meer van.
Zilvervisjes of papiervisjes kunnen ook gaten maken in kleding. Ik weet niet of je daar last van hebt? BH in de wasmachine had je vast al aan gedacht?
Villa augustus! Is ook gelijk het enige wat ik ken daar haha maar dat is echt een leuke plek
Ik ging steeds naar een vaste nagelstyliste (1) maar
die was langdurig ziek geworden. Toen naar een andere (2) gegaan maar die vond ik super onvriendelijk. Dus besloten om nogmaals iemand anders te zoeken. Iemand (3) gevonden maar de eerste afspraak kon niet doorgaan omwille van Corona.
Toen lang rondgelopen met verschrikkelijke nagels. Toen de nagelstylistes opnieuw mochten starten kon ik nog niet bij nagelstyliste 3 terecht want de Belgisch - Nederlandse grens was nog dicht. Dus dan maar een afspraak bij nagelstyliste 1 gemaakt zodat ik terug toonbare nagels zou hebben.
En nu eindelijk mijn vraag: ik denk dat nagelstyliste 3 beter werk aflevert dan nagelstyliste 1. Maar nagelstyliste 1 ken ik al best lang en is lief, heeft mij na Corona heel snel geholpen op haar vrije dag (en denkt zeker dat ik nu weer bij haar blijf komen) en heeft nog weinig klanten over na haar langdurige ziekte. En ik ben nog nooit bij nagelstyliste drie geweest dus weet niet zeker hoe goed haar werk is.
Wat zouden jullie doen? De gok nemen en overstappen? Maar als dat tegenvalt heb ik een probleem. En wat zeg ik dan tegen 1?
Sorry voor de hele lap tekst maar ik wou het
goed uitleggen. En ja, ik maak me teveel zorgen en overdenk alles. Maar zit hier dus wel mee.
Ik heb wel eens gehoord dat veel tops tegenwoordig met een enkele draad geweven worden in plaats van een dubbele, en dat je daardoor sneller gaatjes in je kleding krijgt als er ergens een draadje losraakt. Ik heb ook wel eens mottengaatjes gehad (in het trouwpak van mijn man ), maar ik herken niet het slijmlaagje wat hier werd genoemd. Dat zijn ook kleine gaatjes van een paar mm doorsnee.
Is er echt een groot verschil in werk tussen 1 en 3? Ik vind loyaal zijn belangrijk maar als ze echt slecht werk levert dan zou ik naar 3 gaan.
Ja daar ben ik niet zeker van want ik ben nog nooit effectief bij 3 geweest. Maar het zijn zoān dingen als glans die verdwijnt, nagelriemen die netter zouden kunnen bijgewerkt worden, overgang tussen acryl en eigen nagel te grof, dik. Dus niets rampzalig maar kan gewoon beter denk ik.
Ja die dingen moeten vlekkeloos zijn dus ik zou naar drie gaan.
Balen Misschien kan je mottenballen in je kledingkast leggen? Ik vervang ze twee keer per jaar. Ik heb een inbouwkast met drie delen en ik leg in elk deel 2 of 3 mottenballen. Op de verpakking staat ook beschreven hoe het werkt.
Nu nog berichtje bedenken voor als 1 mij contacteert over vervolgafspraak. Was zo afgesproken omdat ze bij vorige afspraak nog geen zicht had op kalender.
Ik ben gestopt met acrylnagels of zie je ze ook apart van de nagels?
Nee enkel voor de nagels. Ja maar dat zou ze
niet geloven na mijn vorige afspraak. Ga het houden op persoonlijke redenen denk ik. Voel me nu al
schuldig. Maar bon, ik moet het maar zakelijk proberen te bekijken zeker.
Of zeggen dat je nichtje/buurmeisje het als hobby doet en jou graag als proefkonijn wil?
Ik heb hier laatst tapijtkevers gehad, echt nog nooooit van gehoord. Ze zijn zo klein als een speldenknopje en kunnen van buiten naar binnen vliegen. Zijn eten ook textiel maar ik weet niet of ze echt gaten maken die groter zijn dan zijzelf. Er kunnen trouwens ook gaatjes komen in de wasmachine door ritsen die open zijn of haakjes in kleding.
Dat is ook een goeie optie.
Maar vraag me af of ik niet eerlijk moet zeggen dat ik bij iemand anders wil gaan. Zou wel het juiste zijn maar misschien onnodig kwetsend. Man waarom ben ik zoā¦
Ja zou ik ook lastig vinden hoor. Ik ben dan meer voor een leugentje om bestwil. Aan de andere kant: eerlijkheid duurt het langstā¦
Ik heb dus sinds vandaag een vriezer maar hij maakt de hele tijd geluid (zoemend/brommend) is dit normaal dat dit de hele tijd is?
Ja bij oudere modellen kan dat, je zou kunnen kijken of het rooster aan de achterkant vies is en dat schoonmaken. Onze koelkast doet dat ook, heel irritant mja hij werkt nog steeds.
Het kan ook zijn dat ie niet waterpas staat. Dit checken en aanpassen kan helpen.
Ken je haar heel goed/persoonlijk dan? En heb je al nieuwe afspraken ingepland bij haar? Zo niet zou ik gewoon geen nieuwe afspraak meer maken bij haar zonder bericht, het is een zakelijke transactie toch. En ze doet haar werk niet zo goed, ja helaas dan toch hoor.