Durf te vragen #3 (Deel 1)

Nee ik ken haar enkel professioneel maar al best lang en je praat wel veel met elkaar natuurlijk (ook over persoonlijke dingen). Maar we zijn geen vriendinnen.
Nog geen afspraak gepland maar wel afgesproken dat zij mij hiervoor zou contacteren als ze een beter zicht had op haar agenda. Dus dan ga ik wel iets moeten laten weten.

Welk merk proteĂŻnepoeder is lekker? Wil dit voor het eerst gaan gebruiken.

Dat ligt helemaal aan je smaak? Op myprotein kan je heel veel samples bestellen en vaak met korting. Misschien is dat wat voor je. Maar ik zou dan wel aanraden om een blender en minder water/melk te gebruiken, want met alleen een shaker heb je soms nog klontjes en sommige smaken blijven heel dun. Mijn favo van dat merk is golden syrup, maar ik heb ondertussen 50+ smaken geprobeerd van verschillende merken dus kan ook andere uitgebreide reviews geven :joy:

1 like

Ik ga even op myprotein kijken. Maar als ik nog vragen heb, kom ik bij je terug.

2 likes

Kent iemand een bn’er of semi-bn’er persoonlijk? Er komt nu geen normale diploma-uitreiking voor mijn leerlingen dus het leek me leuk als wat bn’ers een berichtje opnemen/schrijven :smiley: de leerlingen zijn +/- 17 jaar.

Ik vind personal protein in ieder geval geen aanrader. Blijft heel dun en mweh en smaakt chemisch door de shotjes (shotjes zijn wel een aanrader voor door de kwark). Ik bestel eigenlijk nu al maanden achter elkaar Whey perfection vanille milkshake van body & fit, en soms afgewisseld met cookies and cream van dezelfde serie. Die zijn wel lekker, ook met water, maar vooral met melk erdoorheen.

1 like

@Ladybug Whey perfection van b&f is wel een van de fijnste merken vind ik ook! Maar als je smaken wil proberen, dan samples van MP :stuck_out_tongue:

1 like

Misschien op fantube kijken?

1 like

Ik zit eraan te denken om m’n vriend een apple watch cadeau te doen. Hij is groot Apple fan, ik niet dus heb geen idee waar te beginnen. Welk model is aan te raden, waar moet ik op letten? Is het nieuwste model echt aan te raden of is een iets ouder model ook ok?

1 like

Ik denk dat je met een series 4 wel goed zit. En dan de 44mm (de wat grotere versie). Het schermpje van de 3 is niet afgerond, maar vierkant, vind ik zelf wat minder mooi. En de 5 is nieuwer maar niet hele sensationele nieuwere functies naar mijn mening.

1 like

Kijk hier kan ik wat mee :+1::+1: thnx

1 like

Heb hem zelf ook ongeveer een jaartje en ben er heel blij mee! Had destijds ook een beetje research gedaan, was vlak voordat de 5 uitkwam. Ik denk dat hij er als Apple fan veel plezier van gaat hebben :ok_hand:

1 like

Kan je al de topics ineens als gelezen aanduiden?

Ik ben op zoek naar hervulbare koffie cups voor een Dolce Gusto koffiezetapparaat, waar ik zowel koffie als melk in kan doen. Is er iemand die goede ervaringen heeft met bepaalde cups? Ik vind op internet namelijk heel wisselende reviews.

Volgens mij is de series 4 niet echt meer (makkelijk) te krijgen? Zag overal alleen maar 3 en 5. Ik heb sinds vorige week de series 3 en ben er echt blijer mee dan verwacht. Zo fijn ding! Ik las ook overal dat de series 5, zeker voor de prijs die je extra betaalt, niet echt sensationeel is. Zou dus lekker voor de 3 gaan en dan inderdaad de grotere versie!

Ja dit valt mij ook op. Kon nog niet vinden waardoor dat komt. 3 wel, 4 niet? Wat maakt dat je er zo blij mee bent? :slight_smile:

Heb ik inderdaad ook nog niet kunnen vinden! Maar de 3 is wat mij betreft echt prima. Ik heb hem vooral voor m’n werk gekocht maar merk dat ik hem eigenlijk altijd om heb. Ik vind het een mooi apparaat, alles is mega snel gekoppeld en vind het vooral op m’n werk (mag dan geen telefoon bij me hebben) heel fijn om meldingen toch binnen te krijgen en kort te kunnen checken. Ook je activiteit bijhouden is echt nice en werkt voor mij mega motiverend :ok_hand:t3:

Oh ja en je kan er ook nog de tijd op zien. Ideaaaaal :sunglasses:

Top, thanks! Kun je m gebruiken zonder iPhone in de buurt eigenlijk? Als je gaat hardlopen ofzo.

Ik kijk een serie waarin een gedicht wordt gequote in het Engels, maar ik herken de Nederlandse vertaling die in de ondertiteling staat. Het gaat ongeveer zo:

Maar heb je je eenmaal gegeven,
Zuchtend, huiverend, alsjeblieft,
Bedenk dan nog eens even,
Eén van jullie tweeën liegt.

Google heeft geen idee. Weet iemand hier toevalli van wie het is en of het langer is dan deze 4 regels?

4 likes