Durf te vragen #3 (Deel 1)

Naar aanleiding van het gesprek in het single-topic. Weet iemand of er een handige manier/tool is om zelf je rug goed in te kunnen smeren?

Als je ff googlet komen er meerdere tips en tools tevoorschijn

1 like

Ik weet niet of het gebied goed is, maar wij gingen vroeger wel eens hier camperen:
https://www.camping-gorges-aveyron.com/fr

dat zwembad is nieuw, dat was er jaren terug nog niet.

Je hebt veel plekken en ook grote plekken aan de rivier, het is niet zon camping waar je een veldje van 4 bij 4 krijgt en meteen het volgende veldje staat de volgende tent etc. Het is allemaal wat vrijer. In de rivier kun je ook lekker zwemmen enzo.
Het is een hele gemoedelijke camping met vooral franse gasten en enkele andere touristen. Heel schattig met een oude campingbaas die smorgens het weer op een krijtbordje tekent met wolkjes en zonnetjes zoals voor het smartphone tijdperk haha

4 likes

Klinkt perfect!

Ik spray deze diva echt al 10 keer per dag ofzo :tired_face::tired_face::tired_face:

ja ik heb even zitten kijken en heb helemaal zin om er ook weer eens naar toe te gaan. je kunt vanaf de camping ook wandelen naar het dorpje.

1 like

Ik ben slecht in topografie maar ik heb ooit gewerkt op vallee de lignac. Is een kleine camping van een Nederlandse familie. Je kan elke avond daar eten en er is een broodjesservice. In de omgeving is geen hol te doen behalve wandelen en chillen maar het is wel een fijne plek. Gewoon heel rustig.

1 like

Sprayen doet niet zoveel voor luchtvochtigheid, dan heb je echt een humidifier nodig.

1 like

Ah okay. In dat geval denk ik dat dit het einde is van m’n calathea :’(

Meenemen in de badkamer kan ook helpen

1 like

M’n badkamer is best klein maar ik ga het proberen haha. Gezellig poepen met m’n calathea

1 like

Ik heb nep fruit nodig. Gewoon van dat ordinaire plastic spul. Wel ware grootte. Waar koop ik dat in de winkel en niet online?

Casa?

1 like

Ik ben op zoek naar woonruimte. Geen vast contract, wel een baan. Huur max €750 excl per maand. Omgeving Rotterdam Noord of Rotterdam Alexander, Nieuwerkerk, Capelle ad IJssel, Gouda (of iets in die omgeving).

Eisen: alles voor mezelf en dubbel glas + cv. Als je iemand kent die binnenkort zijn huurhuis verlaat en/of op een andere manier iets voor me weet, laat het me dan asjeblieft weten.

Weet er iemand een online zangcoach? En of dit ook handig is om te doen of kan ik beter wachten tot corona voorbij is in 2022.

anneermens op insta! Zij zat hier ook altijd

3 likes

Ahh te gek :smiley: ga haar gelijk volgen.

Ik wil niet pretenderen er echt verstand van te hebben, maar was het bij die scoobydootouwtjes niet zo dat je er 33 jaar 24/7 op 1 moest kauwen om een marginaal vergrootte kans op kanker te hebben?

12 likes

Bij het tuincentrum heb ik dat gezien! Specifiek bij tuincentrum 't vaarderhoogt in Soest als dat toevallig in de buurt is. Bij de decospulletjes voor binnen.

1 like

Bisfenol a is wel echt schadelijk gebleken, maar het zat in veeeeel. Het zat ook in de verpakkingen van ons eten, verpakkingen van cosmetica, speelgoed, drinkbekers etc.
Het is vooral schadelijk voor jonge kinderen (prepuberteit) en moet dus ook gemeden worden door zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven.

Als ik jou was zou ik het hoesje wegdoen en alleen maar hoesjes gebruiken die EU geproduceerd zijn. Dan maar wat meer geld kwijt, waar hebben we het over… paar euro meer misschien. Het is wel je gezondheid.

En ik baseer mijn mening op een lezing van een toxicoloog die ik voor mijn werk heb gevolgd en een rapport van de WHO over hormoonverstorende stoffen. Niet van kruidenvrouwtjes.nl ofzo.

Edit: https://waarzitwatin.nl/stoffen/bisfenol?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dsa_website&utm_keyword=&utm_content=64830450410
nog een stukje van onze eigen overheid erover.

2 likes