Durf te vragen #3 (Deel 1)

anneermens op insta! Zij zat hier ook altijd

3 likes

Ahh te gek :smiley: ga haar gelijk volgen.

Ik wil niet pretenderen er echt verstand van te hebben, maar was het bij die scoobydootouwtjes niet zo dat je er 33 jaar 24/7 op 1 moest kauwen om een marginaal vergrootte kans op kanker te hebben?

12 likes

Bij het tuincentrum heb ik dat gezien! Specifiek bij tuincentrum 't vaarderhoogt in Soest als dat toevallig in de buurt is. Bij de decospulletjes voor binnen.

1 like

Bisfenol a is wel echt schadelijk gebleken, maar het zat in veeeeel. Het zat ook in de verpakkingen van ons eten, verpakkingen van cosmetica, speelgoed, drinkbekers etc.
Het is vooral schadelijk voor jonge kinderen (prepuberteit) en moet dus ook gemeden worden door zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven.

Als ik jou was zou ik het hoesje wegdoen en alleen maar hoesjes gebruiken die EU geproduceerd zijn. Dan maar wat meer geld kwijt, waar hebben we het over… paar euro meer misschien. Het is wel je gezondheid.

En ik baseer mijn mening op een lezing van een toxicoloog die ik voor mijn werk heb gevolgd en een rapport van de WHO over hormoonverstorende stoffen. Niet van kruidenvrouwtjes.nl ofzo.

Edit: https://waarzitwatin.nl/stoffen/bisfenol?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=dsa_website&utm_keyword=&utm_content=64830450410
nog een stukje van onze eigen overheid erover.

2 likes

Hoe heet ook alweer dat populaire merk regenjas, van goede kwaliteit en in veel leuke pastel kleuren. Kan er begod niet opkomen

1 like

Rains

1 like

Rains?

@Yzile @Honey wauw ik ben kansloos, dankje

3 likes

Always there for you he!!

1 like

Ik heb een gesloten profiel op insta en heb iemand die mij niet volgt een berichtje gestuurd. Kan diegene dat wel zien?

Ja kan!

Oke top dankje :blush:

Je kunt ook zien of iemand het heeft gelezen. Dat staat er dan bij.

Ik weet niet of iemand je al heeft kunnen helpen, maar je mag mij best een pb sturen als dat niet zo is

1 like

Bedankt voor het aanbod!
Ik heb al hulp gehad van @Nox

1 like

Oh ok top!

Ik verblijf binnenkort een nachtje in Eindhoven. Weet iemand een goede garage/andere (gratis) plek om de auto te laten staan? Parkeergarage Hooghuis schijnt niet heel veilig te zijn… Parkeerplaats wat een stuk lopen is, mag ook.

Niet veilig voor jou of voor je auto? ;o

Winkelcentrum woensel is 3 euro voor een dag ofzo en heel veel bussen naar t centrum. En 2000 parkeerplekken