Durf te vragen #3 (Deel 1)

Hoe heet ook alweer dat populaire merk regenjas, van goede kwaliteit en in veel leuke pastel kleuren. Kan er begod niet opkomen

1 like

Rains

1 like

Rains?

@Yzile @Honey wauw ik ben kansloos, dankje

3 likes

Always there for you he!!

1 like

Ik heb een gesloten profiel op insta en heb iemand die mij niet volgt een berichtje gestuurd. Kan diegene dat wel zien?

Ja kan!

Oke top dankje :blush:

Je kunt ook zien of iemand het heeft gelezen. Dat staat er dan bij.

Ik weet niet of iemand je al heeft kunnen helpen, maar je mag mij best een pb sturen als dat niet zo is

1 like

Bedankt voor het aanbod!
Ik heb al hulp gehad van @Nox

1 like

Oh ok top!

Ik verblijf binnenkort een nachtje in Eindhoven. Weet iemand een goede garage/andere (gratis) plek om de auto te laten staan? Parkeergarage Hooghuis schijnt niet heel veilig te zijn… Parkeerplaats wat een stuk lopen is, mag ook.

Niet veilig voor jou of voor je auto? ;o

Winkelcentrum woensel is 3 euro voor een dag ofzo en heel veel bussen naar t centrum. En 2000 parkeerplekken

Auto, sorry!

@Luzarl we pakken het liefst geen OV, vandaar dat we met de auto gaan. Maar thanks voor de tip!

Ja lopen is 3 km, weet niet hoe erg je dat vindt haha

Hahahahahaa 49 minuten zie ik, das wel heftig :joy:

Hooghuis is prima, het stinkt er alleen altijd naar pis. :joy: Bij ‘t Eindje kun je voor €8 per dag parkeren, maar is wel een openbare parkeerplaats. Parkeergarage stadhuisplein en Mathildelaan zijn ook goed qua locatie, maar geen idee wat de prijzen zijn, denk zo €25 voor een nacht. Verblijf je echt in het centrum?

1 like

Gratis plek kan je denk ik vergeten waar die veilig staat. Ik wist niet dat het Hooghuis als onveilig wordt gezien. Ik zet mijn auto regelmatig op zaterdagavond/nacht bij het station, de parkeerplaats ernaast bij de stads kant en nooit iets gebeurd. Is na 21u gratis en daarvoor bijna 4 euro p.u. denk ik.

1 like