Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ja precies dat dus. Woordjes leren lukt me wel maar ik zoek echt lessen voor de grammatica en het geheel. En ik heb een grammaticaboek, maar dan nog twijfel ik hoe ik die ga doorwerken. Gewoon van begin naar eind? Daarom zoek ik lessen, om een beetje een logica er in te krijgen. En ik ken niemand die Spaans spreekt helaas.

Ik weet niet of het account nog actief is en of het aansluit bij wat jij precies zoekt. Maar Laura brijde had/heeft een Spaans les account op YouTube. Leer Spaans met lau!

Zie dat er 17 filmpjes op staan. Dus denk niet meer actief. Maar wellicht heb je er wat aan?

Wij gaan morgen naar Domburg, iemand tips van dingen die we gezien moeten hebben, of waar we gegeten moeten hebben?

Restaurant de Boterkapel!!! En In den Walchersen Dolphijn is wat meer lowkey en heeft een heeeerlijk grand dessert (of ja, hadden ze twee jaar geleden, maar denk ik nog steeds vaak aan terug)

1 like

Ik krijg geld terug op mijn CC van Transavia maar sinds de betaling is mijn CC verlopen en heb ik een nieuwe in gebruik genomen (gewoon de CC die ik automatisch kreeg bij verlopen van de vorige) naar hoe zit dat dan met de terugbetaling, komt dat automatisch ook in orde? Iemand ervaring mee :pleading_face:?

Iemand enig idee wat voor insect dit is? Op dat bruine sliertje. Ze zijn super klein en lopen hier op het hele terras

Geen idee, maar wat zijn die groene piemels??

1 like

Long shot waarschijnlijk, maar heeft iemand aanraders voor een fijne camping in het zuiden van frankrijk? Bij voorkeur provence/ardeche, veel natuur en (standplaatsen) bij een riviertje. Camping zelf mag basic zijn, geen vereisten.

Katjes van de berkenboom

En @Suvi ik denk inderdaad een soort wants. Dankje!

1 like

Wij stonden op een RCN camping aan het water, weet niet of het in je budget is maar was wel leuk!

Wat voor zalm kun je in een pokebowl doen? Kan niet zomaar rauwe zalm er in gooien volgens mij. Voel me echt een beetje dom maar kom er even niet uit :joy:

Rauwe zalm van de visboer

Oei liever geen Nederlandse camping, maar bedankt voor je antwoord!

Heeft iemand tips om niet bij stress direct een stijve nek te krijgen?

Heb in het verleden fysio gedaan en doe nu ook mindfulness. Met dat spanning in mijn hoofd dan minder is, maar m’n lichaam zit vol spanning. Ik kan het niet loskrijgen of tegenhouden.

Iemand een tip voor een goede saladebak? Eisen;
• Duurzaam
• Groot
• Compartimenten
• Betaalbaar
• Lekvrij

Of van die gerookte zalm

Ik kan pas laat boodschappen doen dus dat red ik niet, maar voor volgende keer zal ik dat onthouden!

@Falafel Thanks!

Aan de Ceze (rivier) zijn diverse campings. Fijne rivier, mooi gebied. In de buurt van Nimes, Ales (daar heeft Van Gogh gewoond) en Uzes

1 like

weg

20-31 en de maand erna 1-31 aug! En als je we in je laatste maand loopt t/m 20 juli dan krijg je 1-20 juli nog. Maar de aanvraag duurt vaak een paar weken waardoor je wss in september pas betaald krijgt met terugwerkende kracht.

1 like