Durf te vragen #3 (Deel 1)

Gaat het daar ook zo hard qua voorraad? Wat heb je nodig?
Ik wilde voor groot onderhoud gaan (dan vervangen ze ook van alles) , vraag me af of dat nu dan ook wel zal gaan :thinking:

Als je een paar weken geduld hebt zal onderhoud wel gaan denk ik. Hoor alleen van veel mensen dat ze dus pas over 4 weken oid bij hun fietsenmaker terecht kunnen…

@grace

Ik zie dat je hem hier zelf kunt downloaden:
https://www.notaris.nl/samen-verder/samenwonen
Dan heb je meteen de meest actuele versie.

2 likes

Kun je testen door dat slot even af te schermen met iets dat elektriciteit isoleert.

1 like

Ik wil een nieuwe fiets! Maar het is een bijna kansloze zaak.

Ze waren wel bezig met onderhoud! Ik weet niet of dat geplande afspraken waren, maar er waren in ieder geval een hoop mensen buiten aan het wachten op hun fiets. Zou gewoon even bellen voor de mogelijkheden.

Hopmans in Bergen op Zoom misschien?

1 like

Ze hebben daar wel de fiets waar ik geïnteresseerd in ben, maar niet de juiste maat. Ik ga ze wel even bellen! Thanks!

1 like

Misschien iets wat op gaat? Iets lekkers voor hem bakken, een borrelplank en/of zn favo drank?

1 like

J.a d.ie l.igg.en e.r.

Sorry maar ik vind bedrijven of merken met punten er in typen echt stom :sweat_smile:

3 likes

It’s a long shot, maar heeft iemand toevallig zo’n soort kast te koop, of weet waar ze hem hebben?
Kringlopen ga ik al af en heb ik tot nu toe geen succes, marktplaats en marketplace op fb tot op heden helaas ook niet :pensive:
Maar misschien heeft een van jullie hem te koop :stuck_out_tongue_closed_eyes:?

3 likes

Feest! Piercing is er uit na een ontsteking, nu is m’n gewone gaatje aan de andere kant ontstoken.

Als ik m’n oorlel vasthoud, voelt het alsof er een balletje in m’n oorlel zit. :mask: zou dat een hele heftige ontsteking zijn? Moet ‘m bijna elke keer voor m’n gevoel opnieuw doorprikken en dan bloed het elke keer. Lijkt me niet best toch… Iemand tips?

Ik kan / wil niet in piercing topic die heb ik op negeer vanwege een mini trauma, anders had ik het daar wel gevraagd :joy::face_with_hand_over_mouth:

Afblijven en niet doorprikken zou ik zeggen, spoelen met zoutbadje eventueel. Huisarts bellen als het niet beter wordt

1 like

Elke ochtend en avond met alcohol op een watje beide kanten van het gaatje schoonmaken. Dat dikke is de ontsteking inderdaad. Verder niet aankomen, dan is het met een paar dagen over!

1 like

Ik heb bij mijn 3e en 4e gaatje ook nog altijd een soort bolletje, volgens mij is dat een soort tunneltje van littekenweefsel? Maar het doet geen pijn en hoef het ook niet door te prikken dus van jou kan goed een ontsteking zijn ja.

Appeltaart per post?

1 like

Mijn vriend kreeg een box met ouderwets snoep via zijn werk. https://www.snoepmans.nl/collections/stel-je-box-samen

2 likes

hahaha hoe leuk is het dat je als volwassen persoon van je werk een doos met jurassic park pez snoepjes zou krijgen. Ik zie dit helemaal voor me

3 likes

Heeft iemand deze bank?

Ik lees er namelijk 1 slechte review over en 0 goede, ik ben benieuwd

Chocstar! Stuur ik regelmatig en krijg zulke leuke reacties altijd.

1 like

Heeft iemand ervaring met Meubella?

Ik wil dit kastje misschien bestellen: https://www.meubella.nl/slaapkamer/kasten/commodes/commode-frey-licht-eiken-zwart-91-cm.html, maar ik ken de website niet dus heb geen idee van de kwaliteit en service.