Ja ik vind het ook heel dubbel! Op kantoor staat er bij ons bij dat het tegen het verspreiden van druppels (en dus bacteriën) is, maar ik vind het aanraken van die wc’s ook viezer eigenlijk.
Als er coronavirusdeeltjes aan de deksel zouden zitten, zou je die potentieel bij het openen van de klep aan je handen kunnen hebben, maar als je dan voor het handen wassen niet je handen in je mond/neus/ogen steekt is er niks aan de hand. Als er virusdeeltjes in je urine/ontlasting zitten en die worden bij het doortrekken verneveld door de ruimte is dat gevaarlijker, want niemand houdt de hele poepbeurt z’n adem in, dus die nevel adem je (en degene na je) dan in.
De kansen zijn in alle gevallen niet enorm groot om zo besmet te worden, maar tegen ‘besmette’ handen kun je iets doen (wassen), tegen ‘besmette’ lucht kun je niet zoveel.
Ik moet vandaag een Engelstalig onderzoeksrapport inleveren maar ben nu ineens heel erg aan het twijfelen. Ik moet in een zin aangeven dat de interviews die ik heb afgenomen tussen 46 minuten en 11 seconden, en 1 uur, 11 minuten en 32 seconden hebben geduurd. Staan die tijdsduren zo goed genoteerd?
‘The interviews varied in duration from 46 minutes and 11 seconds, until 1 hour, 11 minutes and 32 seconds.’ Of zouden jullie iets doen als ‘46:11 minutes’?
Echt een non-vraag dit maar ben zo moe van deze giga-klus, kan er niet meer helder naar kijken.
Ik zou zeggen ‘The interviews varied in duration between 46 minutes, 11 seconds and 1 hour, 11 minutes, 32 seconds.’
Weet iemand een leuke online cursus of challenge om te doen?
Heeft iemand goede tips om minder awkward te zijn bij het video. Ik ben echt áltijd awkward, ook bij mijn eigen ouders, maar ik moet ook wel eens met klanten te spreken en dan begin ik echt te hakkelen.
Ik denk dat ik sowieso mijn self view moet uitzetten, maar misschien heeft iemand nog goede tips. Gaat vooral om presentaties.
In welke categorie?
30 day shred. Een stappendoel. Taalcursus?
Je zou ook “… from 0h 46’ 11” to 1h 11’ 32". " kunnen gebruiken, al ben ik niet zeker of je bij de eerste de “0h” ook moet vermelden… Maar anders stond het zo raar.
Ik vind persoonlijk dat dit sneller leest dan voluit geschreven. Tenzij je aan een bepaald aantal woorden moet komen natuurlijk
Hmmm goeie. Ik dacht aan iets leren en taal lijkt me wel leuk!
Ik kreeg voor mijn verjaardag van een vriend een doos vol cinnamonrolls van Cinnabon veel te veel maar ze kunnen ook in de vriezer.
Komt wel via gewone pakketpost, past niet door de brievenbus, weet niet of dat een probleem is.
Ik heb hier de 3-zits van met losse voetenbank en ben er erg blij mee, al heb ik hem pas 2 maanden dus over de lange termijn kan ik niet zoveel zeggen. M’n broer heeft dezelfde al wel wat langer en volgens mij is hij er ook nog steeds tevreden mee.
Duolingo misschien?
Oh ja goeie!
Ik wil een hoodie bij de h&m kopen voor een vriend, een kleinnnn beetje als verrassing dus ik wil z’n maat niet vragen. Gewoon een basic hoodie die normaal aansluit, dus niet zo’n oversized ding. Ik heb alleen niet echt een idee wat zijn maat is. Hij is niet lang, 179 om precies te zijn. En zijn postuur is normaal/slank. Ik dacht zelf aan een M? Of zit ik er dan teveel naast? Ik heb NL niet zo’n zin om het te moeten ruilen.
Zou een L doen voor de zekerheid
Mijn vriend is 1.80 en slank en heeft meestal een S of een M bij de H&M, dus ik denk dat een M prima is
Ja mij lijkt dus dat een M misschien al heel klein is bij mannenmaten maar dat is meer omdat ik daar eerder XL maten gewend ben bij mannen waar ik kleding voor heb gekocht. Heb nu net een vriend gevraagd die ooit bij de h&m heeft gewerkt. Bedankt iig!
Oke ik heb echt al een uur ruzie met Word dus ik dacht ik vraag het hier. Ik wil op de eerste pagina van mijn scriptie (dus de pagina direct na de voorkant) een voettekst plaatsen. Nu is het alleen zo dat als ik dat doe, die voettekst op elke pagina belandt. Ik heb al geprobeerd een sectie-einde te plaatsen, maar dan slaat hij 1 pagina over en komt het toch weer op de rest van de pagina’s. En het probleem is ook dat de paginanummers (die op de eerste pagina beginnen) niet meer doorlopen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen of is het echt onmogelijk?
Ik ben ook een word noobje en maak altijd een tekstvak en dat sleep ik dan gewoon naar onder.
Hahah goeie, als het niet lukt ga ik dat ook doen!