Annoteren?
Heel benieuwd welke van de 5 het is
Hahahah al deze opties
Nee, ik wil gewoon een bubbelbad, hoe of wat maakt me niet uit. Dank je, ga ze vanavond opzoeken
Van der Valk Almelo heeft vaak goede aanbiedingen
@George @Chuckie @Max @crazyplantlady @anon31495790 @vitaminwater @grace jaaaaaa ik bedoelde idd annoteren!! Thanks, ik zat hier echt de hele dag al over na te denken hahaha
@Portugal @Twonights thanks voor alle tips!
Heb uiteindelijk een goede deal bij landgoed westerlee in Groningen gevonden.
11 okt kan ik laten weten hoe het was;-) ga expres 2 nachten zodat ik extra lang kan bubbelen.
OkĆ© wie weet DE tip: waar / hoe kan ik het laatste seizoen (11) van modern family kijken? Ben al tijdje opzoek maar vaak kan het niet omdat āik geen gebruiker/kijker uit Amerika benā. Echt stom
Ik heb een hotel geboekt voor verjaardag van mijn vriend. Ik zou graag iets bijzonders doen, maar ik kom niet verder dan champagne meenemen en misschien ballonnen. Iemand nog ideeƫn?
Ik heb ze uiteindelijk gewoon gedownload, scheelde veel gedoe en dan kan je het in goede kwaliteit kijken
Veel plezier alvast! Ben jaloers
Drijvende kaarsjes voor in bad
Een leuke activiteit erbij verzinnen om de dag ervoor of erna te doen? Enkel naar een hotel gaan is misschien een beetje saai tenzij je daar ook lekker kan eten of er een wellnes is ofzo
Ik heb deze lamp van mijn oma georven en heb al sinds ik hem heb het idee om hem āop te knappenā. Maar ik weet niet zo goed hoe. Ik kom er met google niet uit of ik die kap nu kan verven en zo ja, welke verf ik daar dan voor moet gebruiken. Het is dus een soort heel strak gespannen textiel. Hoe zouden jullie dit doen?
Je kunt als het goed is de kap zelf sowieso wel vervangen toch? Zit vaak niet vast op een manier dat ie er niet af kan
Voor een vriend die gaat rondtrekken met camper wil ik een noodpakket maken. Een grote EHBO doos met handige spullen erin.
Wie heeft er goede ideeƫn @Oprah jij misschien?
Ik ben opzoek naar een kinderfilm van vroeger over ratten of muizen die ergens buiten leven en dan terecht komen in een laboratorium van mensen die hun gaan opsluiten als proefdieren. Ik weet nog dat ik het als kind heel duister vond. Op het einde komen ze vrij en dan worden volgens mij de mensen die daar werken veranderd in honden?
Hij gaat op de bonnefooi, maar Scandinaviƫ staat iig op het lijstje.
Bedankt @Oprah en @pastelzwart ik heb er tape en een regencape aan toegevoegd
Heeft er iemand een goede tip voor sloffen/pantoffels met een stevige zool en een hoger model?
Kan elk jaar of 2 keer per jaar wel weer een goedkoop paar kopen, maar ben ik wel klaar mee + heb een stevige zool nodig ivm hielspoor.
Dit zoek ik een beetje qua model, maar weet niet of pantoffels nou 80 euro waard zijn (al leef ik op die dingen als het kouder wordt);
Die heb ik toevallig laatst besteld. Ze zaten heel lekker, maar ik vond 80 euro toch te duur en ik besefte me dat ze ook (voor mij) niet praktisch waren omdat ze van suĆØde zijn. Ik draag ze juist in de keuken en rode pastasaus op suĆØde leek me niet zo, strak planā¦