Ik heb ze uiteindelijk gewoon gedownload, scheelde veel gedoe en dan kan je het in goede kwaliteit kijken
Veel plezier alvast! Ben jaloers
Drijvende kaarsjes voor in bad
Een leuke activiteit erbij verzinnen om de dag ervoor of erna te doen? Enkel naar een hotel gaan is misschien een beetje saai tenzij je daar ook lekker kan eten of er een wellnes is ofzo
Ik heb deze lamp van mijn oma georven en heb al sinds ik hem heb het idee om hem āop te knappenā. Maar ik weet niet zo goed hoe. Ik kom er met google niet uit of ik die kap nu kan verven en zo ja, welke verf ik daar dan voor moet gebruiken. Het is dus een soort heel strak gespannen textiel. Hoe zouden jullie dit doen?
Je kunt als het goed is de kap zelf sowieso wel vervangen toch? Zit vaak niet vast op een manier dat ie er niet af kan
Voor een vriend die gaat rondtrekken met camper wil ik een noodpakket maken. Een grote EHBO doos met handige spullen erin.
Wie heeft er goede ideeƫn @Oprah jij misschien?
Ik ben opzoek naar een kinderfilm van vroeger over ratten of muizen die ergens buiten leven en dan terecht komen in een laboratorium van mensen die hun gaan opsluiten als proefdieren. Ik weet nog dat ik het als kind heel duister vond. Op het einde komen ze vrij en dan worden volgens mij de mensen die daar werken veranderd in honden?
Hij gaat op de bonnefooi, maar Scandinaviƫ staat iig op het lijstje.
Bedankt @Oprah en @pastelzwart ik heb er tape en een regencape aan toegevoegd
Die heb ik toevallig laatst besteld. Ze zaten heel lekker, maar ik vond 80 euro toch te duur en ik besefte me dat ze ook (voor mij) niet praktisch waren omdat ze van suĆØde zijn. Ik draag ze juist in de keuken en rode pastasaus op suĆØde leek me niet zo, strak planā¦
Ik zou uggs kopen. Daar doe ik ± 10 jaar mee en ze zijn geweldig
Ik kocht in Oostenrijk vaak sloffen van Fellhof. Meestal met leren zool maar ze hebben ook met harde zool, ik heb even gegoogeld en heb oa deze gevonden: https://ottenenzoon.nl/product/fellhof-sloffen-relax-natur/
Het merk viel bij mij gewoon op maat.
Zou je ze ook in kunnen sprayen met die vuilafstotende schoenenspray voor buiten?
Je hebt ze in verschillende prijzen en de bijzonderder kleurtjes zijn ook vaak afgeprijsd. Ik heb 104 voor mijn medium hoge uggs betaald en draag ze denk ik maar 10 weken per jaar niet, ga er ook op naar buiten, draag ze in de sneeuw en in het bos en overal en doe er alsnog 10 jaar mee! Dus dan vind ik ze het zeker waard maar er zijn ook wel alternatieven inderdaad!
Ik heb een stapel studieboeken van bijna tien jaar geleden die ik niet meer hoef. Ik heb meermaals geprobeerd ze te verkopen via Marktplaats en bol, en nagekeken of ik ze bijvoorbeeld via Studystore kon verkopen, maar die accepteert ze niet. De tweedehands boekwinkels hier wil geen studieboeken of vinden ze te oud. Ik wil de boeken niet gewoon weggooien, maar kennelijk hebben ze verder voor niemand waarde of nut. Heeft iemand nog een tip?
Ik denk het wel! Want met suĆØde schoenen kan dat ook. Maar dan denk ik dat rode pastasaus daar wel doorheen gaatā¦
@banksy Ja de kringloop. Daar hebben ze studieboeken en ik kijk er zelf ook weleens naar of er wat interessants tussen staat.
Dank je, ik ga het daar eens navragen.
The secret of nimh 2?
nouja als echt niemand ze wil⦠kun je ze misschien beter naar het oud papier doen. waarom denk jij dat ze nog waarde hebben?
Ik heb best veel kinderkleding verkocht en moet dat nu gaan versturen. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan verpakken, zodat het me niet al te veel geld kost? Het gaat om pakketjes die variƫren van ƩƩn klein broekje tot 5 broekjes. Ik las online dat van die plastic zakken (die vaak als retour gebruikt worden) vaak niet aangenomen worden door individuele verkopers, dus dat is lastig. Iemand die hier soms kleding opgestuurd krijgt en een tip heeft?