Het schijnt dat pannen een beetje kromtrekken door gas en ze daarom niet goed mee werken op inductie. Of het waar is, is een tweede
Nee is niet onlogisch! Ze zeggen dat door gas/de vlammen je pan een beetje krom kan trekken. Dat kan krassen veroorzaken op inductie. Maar Google staan weer verschillende verhalen. Ik heb toen ik overging op inductie alleen mijn kookpannen vernieuwd, de koekenpannen zagen er wel goed uit haha dus geen idee wat nou echt waar is.
Haha nee dat klopt wel redelijk! Als een pan een dunne bodem heeft kan de hitte van het gas de bodem vervormen en wordt hij krom. Met gas maakt dat verder niet uit, maar bij inductie moet de pan voldoende contact maken om het systeem te laten werken. Op mijn werk hebben we pannen van Fissler en WMF die wisselen tussen inductie en gas en dat gaat prima, maar dat zijn dus pannen met dikkere bodems.
@Bergson Voor de anti-aanbaklaag van een koekenpan is het het beste om hem niet in de vaatwasser te doen, want daar beschadigd de laag van. De Profi Resist pannen van WMF hebben een soort honingraat laag en die blijft wel goed in de vaatwasser, maar dat zijn wel dure pannen. Als je een pan met een normale anti-aanbaklaag koopt en je hem in de vaatwasser zou willen doen moet je er gewoon rekening mee houden dat je hem ongeveer iedere twee jaar moet vervangen. Wij hebben nu thuis de koekenpannen van de Action, ze komen in een setje van 3 en ze zijn grijs met witte spikkels. Die werken nu al drie jaar perfect en ze kosten volgens mij 20 euro samen. Dus die kan ik je zeker aanraden! Ik ken ook wel meerdere restaurants die met de pannen van Action werken. Wij doen ze overigens gewoon af en toe in de vaatwasser. Het is een beetje een epistel geworden haha, sorry!
Ik heb mega chille keramische pannen, set van vijf of zes van bol voor 90 euro oid. Eerst mee gekookt op een keramische kookplaat, toen op gas en nu op inductie, nooit problemen gehad.
Ik zou mijn koekenpan daar sowieso nooit op gebruiken. 8/9/P gebruik ik alleen om water te koken en daarna lager.
Ik heb trouwens ook twee Ikea koekenpannen, met zo’n metalen handvat. Ik vind ze echt top. Maar ik ben wel extreem voorzichtig met anti-aanbaklagen, dus geen metalen bestek, niet in de vaatwasser, sowieso nooit met koud water naspoelen. Dat laatste is meer tegen het kromtrekken trouwens.
Hier een ander bericht: wij hebben van tefal (niet de allergoedkoopste lijn) en doen ze in de vaatwasser want lui, en in ieder geval ruim een jaar later zijn ze nog als nieuw.
In je klarna account aangeven bij je bestelling dat je gaat retourneren, de betaling wordt dan gepauzeerd > de kleren retourneren > wachten tot dit in klarna is verwerkt en het bedrag is aangepast > het aangepaste bedrag betalen
Iemand restauranttips in Valkenburg? Wel een beetje budget
Ik heb toevallig gisteren iets geretourneerd van H&M. In de app kan je in je account aangeven dat je (een gedeelte van) je bestelling gaat retourneren, althans, zo heb ik het gedaan. Klarna schort dan de betalingsverplichting tijdelijk op tot H&M de retour heeft verwerkt.
Als dat is gebeurd wordt het bedrag aangepast.
Mijn schoonmaakster (rasgroningse, 65+) komt na bijna een half jaar afwezigheid (wegens ziekte) weer en daar heb ik zoveel zin in! Ik wil nu eigenlijk een welkom terug pakketje voor haar klaar leggen, maar ik heb niet zoveel inspiratie… Vanwege een streng dieet dat ze nu moet volgen liever geen eten, en verder dan een rituals pakketje kom ik nu niet.
Misschien een geurkaars (van Rituals bijvoorbeeld, vind ik al origineler dan zo’n bodylotion en zeep pakket)
Misschien een bolchrysant erbij? Daar wordt iedere 65+ vrouw in mijn omgeving (Groningen/Drenthe) blij van haha en volgens mij zijn die ook niet heel duur.
Weet iemand nog een betaalbaar hotel met bubbelbad op de kamer?
Deze had ik geprobeerd maar dat lukte niet toch bedankt voor het meedenken!
De Kastanjefabriek te Eibergen, De Tabaksplant in Amersfoort, Abdij de Westerburcht te Westerbork.
Of wil je graag zo’n ronde?
Heb een hele vreemde vraag, hoop dat iemand mij begrijpt hahahha.
Wanneer mijn baas dingen voor mij nakijkt, zet hij/zij een tekentje in de tekst, en in de kantlijn wordt dat teken ook geplaatst en vervolgens staat er bij wat er extra aan tekst bij moet. Gaat dus om tekst op papier, niet in een word document. HOE heet dat, dat plaatsen van die tekens en dan tekst erbij schrijven? Volgens mij is daar een fancy woord voor.
Bedoel je een voetnoot?
Een accolade?
Redigeren?
Asterisk?