Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ja, dat denk ik ook, maar een paar worden in deze druk nog wel bij studies gebruikt en andere lijken me gewoon leuk voor een hobbyist haha. Daarbij zijn de boeken echt in goede staat en voelt het vreemd ze dan weg te gooien. Maar ja, ik ga nog even naar de kringloop/weggeefhoek/etc. en anders doe ik ze inderdaad gewoon weg.

Bedankt voor de tips @soarin en @Bakkes! Ik ga ernaar kijken.

2 likes

Oh wauw dat is echt vet zonde van je geld inderdaad.

Een familielid stuurt weleens wat naar Nederland en wilde dat de eerste keer ook in een doosje doen met daaromheen een zak van een winkelketen als extra bescherming. Dat werd dus niet aangenomen. En als je denkt slim te zijn en gewoon van dat brede tape over de stukken te plakken waar de naam van de winkel op staat kun je het dus ook schudden, ook als het een doos is. Echt bizar. Vind dat juist goed als dingen hergebruikt worden. Maar blijkbaar denken ze daar in Duitsland anders over.

Desinfectiemiddel/jodium voor wondjes. Gaasjes en van dat huidtape. Schaar. Een pincet. Paracetamol, ibuprofen.

1 like

Voor welke studie heb je ze gebruikt?

Weet niemand een brillenzaak in (de buurt van) Amsterdam waar brillen op sterkte rond dezelfde prijs zijn als Ace en Tate (€ 99,-)? Kan via Google niet veel vinden.

Deze misschien?

1 like

Oh wauw dat is dus Duits! Ik dacht dat die vrouw hier gewoon een trut was haha. @Luzarl ja DE dus :slight_smile: Ik heb nu maar gewoon 50 grote bruine enveloppen besteld. Beetje jammer van het geld maar aaach, dan maar hogere prijzen vragen voor alle super hippe Hema kleren (kennen ze hier bijna niet, dus vinden ze fantastisch)

1 like

Haha oh ook DE dus. Echt stom. Of het moet dezelfde vrouw zijn :exploding_head: maar die kans lijkt me klein.

Polette!

2 likes

Ik kwam ook een keer met zo’n dicht getapete tas en ze keek me zo aan :face_with_monocle: en zei alleen maar: Auf gar kein Fall.

Okedoei

4 likes

Nah echt? Toppunt van klantvriendelijkheid dus. Vraag me af wat ze dan wel verwachten, want als ik iets retour stuur naar Zalando ofzo en die zak scheurt een beetje dan tape ik die ook dicht. Maar dan zou je dus een compleet nieuwe zak/doos/envelop moeten halen?

Familie kreeg trouwens een keer te horen dat ze de doos dan maar moest verven haha. Hoe verzin je het

Dankjewel! En heel goedkoop ook nog, daar ga ik zeker langs.

Zijn hier forummers die een creatief beroep hebben en in soort van creative block / dip / struggle hebben gezeten of zitten?

Het gaat écht niet lekker de laatste tijd qua ontwerpen en weet even niet hoe ik het weer op de rit krijg.

Even ongevraagd advies; ik betaal zoveel mogelijk met Paypal want je kan instellen dat je je retourkosten terug krijgt via Paypal zelf. Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor andere landen…

Ik ben sinds gisteren druk om Spotify family geactiveerd te krijgen. Dit moet via KPN omdat ik het deels met korting van ze krijg. Dus via KPN een code gekregen om deze te activeren. Ook al 3 profielen aan kunnen maken via de computer en mensen uitgenodigd.

Alleen op de iPhone in de app is het niet zichtbaar dat ik een family-account heb. Contact met de klantenservice van KPN gehad en volgens hen staan alle instellingen goed, moet ik even wachten tot vanmiddag omdat het kan dat er bij Spotify wat vertraging is.

Nu is mijn vraag: hoe ziet zo’n family-account er in de app op een iPhone uit? Wil iemand voor mij een printscreen plaatsen? Dan weet ik in ieder geval hoe ik het makkelijk kan herkennen.

Ben wel al al mijn afspeellijsten van de afgelopen jaren kwijt :sob:

Ik ben ook ‘lid’ van zo’n family, maar heb gewoon mijn eigen account. Van de andere leden zie ik niks. Weet niet zeker of je dat bedoelt haha.

Als ik bij mijn account kijk, staat er gewoon dat ik een premium account heb.

Spotify

Dat zie je nergens. Je moet inloggen op de computer en daar kun je mensen uitnodigen voor je family. Maar verder is het alleen een financeel iets.

@Geo en @Luzarl oooohhhh :joy: Ik zie ook Premium staan daar inderdaad. Dat had ik al, maar nu dan dus family. Moet er dan geen premium family staan? Blijkbaar niet dus. Ik dacht dat het net zo ging als op Netflix ofzo, dat je een profiel selecteert.

Dan is mijn volgende vraag, ik heb het o.a. gedaan omdat mijn dochter bij het in slaap vallen graag klassieke muziek wil luisteren. Maar dan kan ik beneden geen muziek luisteren via Spotify omdat zij er dan op zit. Hoe krijg ik dat nou voor mekaar op dezelfde telefoon dan, ik denk van niet?

Nee ik heb dat al jaren en er heeft nog nooit family bij mij gestaan. Het is gewoon een administratieve handeling. Je kan niet tegelijk luisteren op 1 account helaas maar je kan voor haar wel een ander account maken en dat aan de family toevoegen

Niet tegelijk luisteren op dezelfde telefoon bedoel je denk ik he? Want neem aan dat mijn man en ik wel tegelijk kunnen luisteren op ieder onze eigen telefoon?