Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik heb dit ook en als je heel goed luistert hoor je een heel kleine verschilletje tussen de standen. Dort niks dus, haha

Ja ik merk wel een groot verschil tussen 2 en 3! Maar alleen in de badkamer. Ik heb nog wel andere soortgelijke ventilatie gaten maar die doen niks. Dit is een sociale huurwoning van al stokoud, ik vind 't verrassender dat iets het nog wel doet dan dat iets het niet doet haha

Het is wel evht de mooiste dag van m’n leven dat ik vanaf nu weet hoe ik niet meer in de stinklucht van m’n vriend hoef te douchen als hij weer op een aso moment naar de wc is geweest :tada::tada::tada:

3 likes

Hebben jullie al een uitnodiging gehad voor het bevolkingsonderzoek Baarmhk?
Is vlak voor de zomer weer herstart (ivm Corona vertraging opgelopen). Ik nog niet, regio ZuidH

Ja ik vorige week, Noord Brabant.

1 like

Heeft iemand wel eens Microsoft Office gekocht via een site als office-Keys.nl? Dat is echt een stuk goedkoper, maar is het ook betrouwbaar?

Ik heb bij software-licenties.nl een office pakket gekocht en die werkt al 1,5 jaar.

1 like

Met extreem hoge kortingen ben ik altijd een beetje achterdochtig.
Mocht je student zijn (of werken voor een bedrijf dat aangesloten is), dan is Surfspot nog een goede partij.

Daar heb ik eens een spel voor nintendo gekocht.
Netjes betaald. Kon ik daarna uren wachten want ze wilden mn paspoort -.- Was echt irri. Maar was wel goedkoper dan elders. Het is wel een legit site.

Nee het is voor mijn verstandelijk beperkte schoonzusje. Ze heeft een nieuwe laptop en wil graag ‘verhalen typen’. Het mag niet teveel kosten uiteraard.

Je paspoort? Waarom?

Hun reden was dat er veel fraudeurs oid zijn. Heb alles weggestreept op mn paspoort behalve mn voornaam vgm en mn stad 
 Oja moest ook op een briefje mn naam datum en stad zetten met de hand.

Klinkt echt shady besef ik nu HAHA

1 like

Heel shady ja :smile: Ik kijk even verder.

Misschien google docs? Kost helemaal niks!

Dit kunnen ze sinds een jaar wettelijk verplicht zijn in verband met een wetgeving die heling probeert te voorkomen! (digitaal opkoop register)

1 like

Heb ik geprobeerd, maar dat snapt ze niet helaas.

Ik heb het uiteindelijk hier besteld en het ging snel en makkelijk. Bedankt!

Wil best even met je meekijken? Getallen onder de één moet in principe geen probleem zijn

1 like

Misschien heel dom, maar gewoon de hele rij selecteren, rechtermuisknop en sorteren op?

Omg jaaaaaa hahaha ik had die laatst ook aan de deur en toen deed ik per ongeluk open omdat ik dacht dat er een pakje werd bezorgd.

Hij vroeg of mijn ouders thuis waren, hahahahaha.

‘‘Nee helaas, daaaag.’’

HOE & DAN? Mag ik het effe weten. Omg.

1 like

Komma ipv punt voor de decimalen of andersom en dan op getal? Dan pakt ie hem soms ook niet.

1 like