Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ja sorry heb de post geedit
En waarom ben je eigenlijk je lijsten kwijt? Want je zit toch gewoon met je account in de family?

Oja ik zie het nu! Ok dus ik kan voor haar een ander account aanmaken, dus gewoon uitnodigen via e-mail? Dat heb ik gedaan (naar mijn eigen e-mailadres) En zou ik dan technisch gezien voor haar een 2e telefoon moeten hebben? (ik heb een werkmobiel, die zou ik daarvoor eventueel kunnen gebruiken). Sorry voor alle vragen hoor, maar KPN is duidelijk niet zo op de hoogte hiervan, heb gisteren letterlijk 25 minuten in de wacht gestaan daar.

Ja zo kan het idd!

Ah top, dank je!

Stuur maar pb als het niet lukt

Lief, dank je!

Oke omdat ik aan jullie altijd alles durf te vragen stel ik deze “domme” vraag ook gewoon. Ik heb nog nooit iets overgespoten maar ik ben eigenlijk de kleur van deze waxinelichtjes een beetje zat, kan ik ze gewoon overspuiten of?

(Kan nergens iets vinden wat ik anders wil neerzetten dus dacht eerst nieuw kleurtje is ook wel leuk)

Beetje late reactie, maar ik heb vorig jaar zo’n agenda bij de Action gekocht! Geloof voor iets van €2. Wellicht hebben ze hem dit jaar weer.

1 like

Weg, heb het antwoord al!

Een bachelor in talen en een master communicatie en management. (In BE.)

Geen idee haha maar heb het maar gewoon gedaan haha, resultaat is tot nu toe goed.

Aan de meiden die in de detailhandel / kledingwinkel werken; waar gaat de kleding naartoe die niet verkocht wordt? Worden die bijvoorbeeld opgekocht? Door welke partij?

1 like

Shit ik heb een potje nagellak op m’n kleed laten vallen… Heeft iemand een goede tip? Heb wel nagellakremover eroverheen gegoten, maar dat werkt niet fantastisch ook omdat het watje gelijk heel erg rafelt.

Let op dat de remover niet op je laminaar terecht komt, anders krijg je daar ook lelijke vlekken in

Goed dat je het zegt :no_mouth:

Weet iemand wat deze knop doet? Hij zit in m’n keuken

Afzuig/ventilatiesysteem denk ik, in het huis van mijn ouders zit ook zo’n knop in de keuken.

1 like

Indd voor afzuiging maar bij mij moet er in de badkamer EERST iets aan gezet worden, lijkt op een lichtschakelaar.
Vervolgens dit (op 2 of 3)
En dan als laatst een knop op de afzuigkap zelf.

1 like

@Lemongrab @fissa @anon44347600 :exploding_head:
Ik woon hier al drie jaar. Ik ga het nu allemaal uitproberen

Edit: WOW ik klaag al drie jaar dat het ventilatie systeem in de badkamer niet werkt maar here we go ik ben gewoon dom! De afzuigkap werkt helaas nog steeds niet :frowning:

12 likes

Oops ik dacht het is in een nieuwe woning xd Maar ik woon hier sinds 5 jaar ofzo en ik vergeet heel vaak de juiste volgorde

1 like