Waar in de Betuwe ben je?
Kan ze geen telefoon in een fysieke winkel kopen? Denk niet dat medewerkers te beroerd zijn om je mam te helpen met het installeren.
Bedoel je Spijk (Friesland)?
Buren is een mooi dorpje om te wandelen en te kijken. In Tricht hebben ze de lekkerste aardbeien van de omgeving. En Marienwaard (Beesd) is een mooi natuurgebied!
Naar beneden swipen, en dan kan je per gesprek naar links swipen.
Als je dit bericht zonder context leest lijkt het net alsof het over een lijk gaat ofzo
Ik dus inderdaad via googelen! Naar geurkaarsen
Wat was je zoekterm dan? Ben benieuwd want ben nog nooit het forum tegengekomen tijdens een online zoektocht
Elke keer als ik mijn Birkenstocks draag dan zuigt mijn voet een soort vacuum en hoor je een soort van scheet geluid. Echt heel irritant! Hebben anderen dit ook en kan je hier wat aan doen?
Beste mensen, willen jullie voor de overzichtelijkheid eerst even checken of er al een specifiek topic voor je vraag is voordat je het hier plaatst.
Ik wil wat meer routine in mijn leven, bv op een vaste dag sporten, op een vaste dag mijn “beauty-dingen” en huishoudelijke taken, zodat ik hopelijk wat minder laks wordt en zaken wat minder laat verslonzen.
Hebben jullie een vaste dag voor bepaalde zaken of een bepaalde routine die je aanhoudt?
Ik sport op vaste dagen, anders heb ik die discipline niet om het vol te houden haha. En mijn schoonmaakster komt ook op een vaste dag.
Wat bedoel je me beauty dingen?
Ik bedoel daarmee: nagels knippen/vijlen, wenkbrauwen epileren, eelt verwijderen etc. Ik merk dat ik in dat soort dingen geen routine heb waardoor ik me eens in de zoveel weken een compete slons voel en dan bedenk: oh ik moet weer even. Ik zou daar graag meer routine in krijgen, maar ik weet niet wat handig is: een vaste dag? Of iets anders?
Hetzelfde geldt trouwens voor de was doen. Ik vind dat zo vreselijk dat ik dat veel te lang uitstel en dan ineens heel veel moeten wassen en opvouwen enzo.
Hahahah ik klink nu echt wel als een enorme failure, maar goed
Ah zo. Ja misschien kan je de beautydingen in het weekend doen? Standaard op zaterdag of zondagochtend?
Ik doe het meestal als het moet. Dus als mn nagels te lang zijn, knip ik ze. Hetzelfde met de was. Als ik een volle wasmand heb dan doe ik de was. Dat werkt voor mij prima, maar als dat voor jou zo niet werkt dan kan je misschien met een rooster werken?
Maandag: wassen
Dinsdag stofzuigen
Woensdag: nagels knippen
Ofzo? Haha
Gewoon lijstje in je agenda bijhouden!
Geen antwoord op jouw vraag, maar misschien kun je mij helpen: hoe vallen birckenstocks? Ik heb normaal maat 38,5 en weet niet of ik dan 38 of 39 moet hebben.
Ik haak hier even in, maar ik heb maat 40 normaal en van Birkenstocks 39.
Ik haak ook even in. Ik heb net als @Portugal birckenstocks een maat kleiner dan m’n schoenen (37 i.p.v. 38).
Ik doe het meestal ongepland. Anders voelen dat soort dingen voor mij als een verplichting en dat werkt niet zo goed bij mij. Misschien kun je een lijstje maken met dingen die je wilt doen, en dan aan het einde van de week kijken wat je allemaal hebt gedaan?