Durf te vragen #4

Ik wil heel graag Teva sandalen en het liefst zou ik deze willen. Maar ik vraag me af of die zool wel lang stevig blijft of kan je dan beter toch voor andere kiezen? Heeft iemand ervaring met onderstaande Teva sandalen?

Ok dank je wel!

1 like

Ik! In de zomer loop ik er veel op en na 1 seizoen zien er wel minder mooi uit. De zool gaat wat krom staan. Ze zijn wel een beetje stoffig nu doordat ze gewoon in de kast liggen.

Mijn eerste paar heb ik op vakantie op het balkon vol in de zon laten liggen, helaas is daardoor de zool echt nog veeeel krommer getrokken en waren ze gewoon echt niet meer mooi. Daar let ik dus nu wel op!

Al met al ben ik er zelf tevreden genoeg over en heb ik alvast een 3e paar klaarliggen haha.

Ik heb de plateau editie van deze gehad en ze deden het prima maar mijn voeten werden er zwart van

1 like

Thanks voor je uitgebreide antwoord. En hoe lang deed je ongeveer met een paar? En kan jij er ook lang op lopen/wandelen?

Het paar van de foto heb ik vorig jaar in maart ofzo gekocht, dus heel de zomer mee gedaan. En ik draag ze ook echt wel veel! Zelf kan ik er goed op lopen, maar als het echt warm is gaan mijn voeten wel zweten, daardoor zou ik ze met warm weer niet zo snel aandoen bij langere wandelingen of bij wandelen in het bos ofzo. Mijn voeten worden niet zwart zoals @Luzarl zegt.

2 likes

Waarom vervangen sommige hun bericht in ‘weg’ of ‘verkocht’? Voor mij is het logischer om dan het hele bericht te verwijderen. Is het beter voor het forum om het bericht te laten staan?

3 likes

Heeft iemand een aanrader voor een elektrische tandenborstel? Ik heb niet perse eisen maar vind het fijn als het tandplak kan tegen gaan, al denk ik dat elke tandenborstel dat zou moeten doen als je trouw poetst?

Ik raad philips aan in plaats van oral b omdat ik de manier van roteren daarbij veel fijner vindt, maar dat is persoonlijk eigenlijk. Volgens mij tandarts hoef je echt geen fancy elektrische tandenborstel te hebben met al die opties erop, gewoon een gemiddelde qua aantal bewegingen per minuut enzo is al voldoende. Die van mij is van philips en was rond de 50 euro geloof ik.

1 like

Ik zie best veel huizen versierd met oranje en rood/wit/blauwe vlaggetjes. Is dat alvast voor Koningsdag? Haha was dat andere jaren ook zo of woonde ik gewoon in een saaie stad?

Zal vast wel voor Koningsdag zijn, maar is een beetje vroeg of ligt dat aan mij. Maakt Willempie er een verjaardags tiendaagse party van ofzo dit jaar.

1 like

Als je sonisch wil zijn putz en boombrush leuk

2 likes

Heeft iemand een goeie bureau stoel? Ik heb al gezocht, ben klein. Daarom graag met een wat korte zitting/zit gedeelte (anders kan ik de rug instelling niet goed aanpassen)

Ja vroeg toch! Ik klaag niet trouwens, een tiendaagse party lijkt me leuk

2 likes

weet niet waar je bent maar mijn stad in NL is vandaag 76 jaar geleden bevrijd! daar is het nu versierd geloof ik

Ohh is sonisch de zelfde manier van roteren als de Philips? Of betekent sonisch weer iets heel anders :joy: ?

Met trillingen dus het roteert niet en is ook een normale tandenborstelvorm, dus geen ronde

1 like

Philips idd en geen oral B. Die laatste gebruikte ik vroeger en vond ik echt prima, tot ik Philips leerde kennen. Ik ga nooit meer terug.

1 like

Heb wat rond gegoogled, maar kan niet vinden wanneer deze plek bevrijd werd. Maar zou ook kunnen dat er daarvoor vlaggen zijn! Vind 76 wel een random getal, maar de bevrijding is natuurlijk elk jaar een feestje waard.

Ik ben ook fan van philips sonicare. die oral B dingen maken ook heel veel lawaai, sonisch poetsen helemaal niet

1 like