De andere van de IKEA. Echt een topding!
Vind deze fijn
Ik wil graag een datenight met mijn man thuis organiseren. Onze vaste activiteiten zijn spelletjes spelen, Netflixen en koken, maar wil dus graag iets doen wat we normaal niet doen. (En we drinken momenteel geen alcohol dus een (online) tasting zit er niet in helaas). Wie heeft er nog een origineel idee voor een activiteit? (Wil best iets kopen :))
Nöken
Ja echt de beste knoflookpers ooit. Ik had niet verwacht zo hyped te zijn om een knoflookpers.
misschien een online escape room? weet niet of je dat verstaat onder spelletjes doen trouwens. pyjamaparty en in de woonkamer slapen? matrassen naar de woonkamer en dan foute films kijken haha. wandelen en dan zelf een thermoskan met bijv warme choco meenemen + kleine snacks! weet niet of je man in is voor een beauty avond? samen maskertjes doen, wenkies epileren enzo hahaha. allebei badjas aan, lekker relaxen en dan elkaar een massage geven, lekker zen
Bhahaha jaaa dat zit wel goed hahaha, maar een keer wat anders zou ook leuk zij.
Ik ben op zoek naar een mooie diffuser en kwam online een leuke tegen in de vorm van een volle maan. Kost 60 dollar. Ik dacht ga nog even een rondje googlen of ik deze ergens anders goedkoper kan krijgen en krijg dus allemaal heel goedkope opties (oa ook Ali en Wish). Wat zouden jullie doen? Grote kans dat die van 60 dollar ook gewoon een exemplaar van Ali is. Toch? Gaat om deze diffuser:
Jaaa groot fan van deze knoflookpers
Deze knoflookpers was volgens mij een paar jaar geleden een minihype hier. Echt helemaal geweldig.
Ben er ook achter gekomen dat je je knoflook zonder te pellen kan persen, waardoor je nog minder schoonmaakwerk hebt. Echt lifechanging was dat zeg.
Heb je een linkje van die Ali versie? Hij is echt mooi!
Deze bijv. (staan er vast meer op):
Kun je stamppot andijvie invriezen en is het dan ontdooit nog wel te vreten? Misschien een domme vraag maar ik kan me niet goed voorstellen dat het dan nog lekker is.
Ik vind dat nooit zo’n succes! De andijvie wordt dan een beetje slijmerig.
Geen idee. Lens was beschadigd geraakt
Nee gelukkig niet! Misschien een klein littekentje, maar verder niks noemenswaardigs. Ook niet qua sterkte.
Voel me echt een bejaarde maar wil tijdens t wandelen een podcast luisteren. Waar haal ik die vandaan en kan dit via download, ipv beperkte data abonnement?
Als je al Spotify hebt met Premium account kun je het daar downloaden. Ik gebruik Pocket Cast maar ik weet niet of dat nu gratis is. Maar er zijn sowieso gratis podcast apps waar je kunt downloaden, het is niet nodig om te streamen.