Durf te vragen #4

Waarom zouden ze niet geschikt zijn. Ik heb zo’n borstel en als we vieze schoenen hebben laten we ze drogen en daarna doet m’n vriend ze buiten afborstelen.
En ik gebruik de borstel ook voor ander wat groffer schoonmaakwerk.
Heb het volgens mij bij de gamma gekocht daar heb je veel soorten borstels en stoffers dus dan zou je kunnen voelen als ze weer open zijn.

Foto's

Ik heb deze denk ik:

Edit: ik weet trouwens niet waar jij je nagels mee schoonmaakt of afwast maar die ene borstel met dat handvat is er zo eentje he:

En zoiets is te koop bij Albert Heijn

En die andere is deze:

2 likes

Ik heb ze iets minder dan een jaar gehad. Werken heel fijn, maar ze hebben mijn oog beschadigd. Al ben ik daarin een uitzondering

Die van de AH heb ik thuis en die werkt prima. Hij is maar €3.69 zag ik in de app.

1 like

hele rare vraag misschien, maar heeft er iemand misschien nog zo’n eyeliner draaistift van de hema thuis liggen die niet meer gebruikt wordt? ik zweer al zeker 10 jaar bij deze maar ze zijn veranderd en de kwaliteit is nu echt ruk. dus als iemand er nog eentje heeft liggen zou ik die graag overnemen!

Ik wil graag de Dr Martens sinclair kopen en zie ze nu ergens in de aanbieding. Ik heb nog nooit Dr Martens gehad en heb normaal altijd maat 38,5, die maat hebben ze helaas niet. Kan iemand mij vertellen hoe ze vallen en of ik beter maat 38 of 39 kan bestellen?

Ik heb van Dr Martens bijna altijd een maat kleiner, maar het ligt er volgens mij ook aan of je smalle of brede voeten hebt. Kun je ze niet beide bestellen en kijken welke het beste zit?

1 like

Zeeker een maat kleiner! Ik heb normaal 38 en draag nu 37 en ze zijn nog wat groot

1 like

Nee bij de site is alleen maat 39 nog beschikbaar helaas.

@pastelzwart @Luzarl Thanks voor de antwoorden! Maat kleiner it is dan :slight_smile:

Heeft iemand een tip voor een goede knoflookpers? Heb er nu eentje van ikea van de 365+ lijn, maar die is helemaal lam. En ook al vind ik het mega kut om schoon te maken, is toch wel makkelijker dan zelf alles snijden

De andere van de IKEA. Echt een topding!

5 likes

Vind deze fijn

4 likes

Ik wil graag een datenight met mijn man thuis organiseren. Onze vaste activiteiten zijn spelletjes spelen, Netflixen en koken, maar wil dus graag iets doen wat we normaal niet doen. (En we drinken momenteel geen alcohol dus een (online) tasting zit er niet in helaas). Wie heeft er nog een origineel idee voor een activiteit? (Wil best iets kopen :))

2 likes

Nöken

23 likes

Ja echt de beste knoflookpers ooit. Ik had niet verwacht zo hyped te zijn om een knoflookpers.

misschien een online escape room? weet niet of je dat verstaat onder spelletjes doen trouwens. pyjamaparty en in de woonkamer slapen? matrassen naar de woonkamer en dan foute films kijken haha. wandelen en dan zelf een thermoskan met bijv warme choco meenemen + kleine snacks! weet niet of je man in is voor een beauty avond? :joy: samen maskertjes doen, wenkies epileren enzo hahaha. allebei badjas aan, lekker relaxen en dan elkaar een massage geven, lekker zen

3 likes

Bhahaha jaaa dat zit wel goed hahaha, maar een keer wat anders zou ook leuk zij. :rofl:

Als je het leuk vind om een uitdagende gezichtmassage te leren is dit misschien wat

2 likes

Ik ben op zoek naar een mooie diffuser en kwam online een leuke tegen in de vorm van een volle maan. Kost 60 dollar. Ik dacht ga nog even een rondje googlen of ik deze ergens anders goedkoper kan krijgen en krijg dus allemaal heel goedkope opties (oa ook Ali en Wish). Wat zouden jullie doen? Grote kans dat die van 60 dollar ook gewoon een exemplaar van Ali is. Toch? Gaat om deze diffuser:

Jaaa groot fan van deze knoflookpers

1 like