Durf te vragen #4

Ik zou denk een textielontkleurder gebruiken, ik zou bang zijn dat je met glorix je hele kledingstuk naar de gallemiezen helpt, dat is natuurlijk hartstikke heftig spul dus niet zo goed voor de stof denk. En lijkt me ook moeilijk om egaal te krijgen. Volgens mij heeft Dylon van die speciale

1 like

Zou je niet de hele jumpsuit met 99% alcohol kunnen doen? En wat voor materiaal is je jumpsuit? Want textielverf pakt niet op synthetisch.
Ik bleekte vroeger wel eens oude jeans met chloor en dan zo’n gerafeld shortje van maken maar het chloor tast ook de stof aan, die wordt dunner en scheurt veel sneller

Het is 100% katoen dus dat zou goed moeten komen. Kan textielontkleurder ook de stof aan tasten? Ik zit te kijken naar dat Dylon pre dye maar dat kan ik niet meer vinden. Anders is alles met alcohol misschien nog wel een oplossing inderdaad!

Je hebt ook textiel ontkleurder (o.a. van HG). Ik had vroeger een dekbedset van PIP met een wit achtergrond en daarop allemaal bloemen enzo. Het wit gedeelte van mijn vriends kussen was vergeeld van zweet kwijl en haarspul (ew) dus wilde zijn kussen wassen met dat spul… uiteindelijk was het hele kussen super vaal geworden en was de print nauwelijks nog te zien.
Was toen echt super balen want dat was niet wat ik wilde maar in jouw geval zou het misschien nog wel kunnen werken! Dus dat kan je ook nog halen.
De stof was volgens mij niet zo erg aangetast maar heb het wel weggegooid dus niet meer in gebruik gehad en gewassen daarna dus zeker weten doe ik het niet

1 like

geen omg ofzo maar hoezo ben je geblokkeerd? Want ik heb wel een aantal keer een waarschuwing gekregen omdat ik foto’s van internet had geplukt aangezien ik zelf te lui ben om foto’s te maken. Ik gebruik nu nog steeds vaak foto’s van internet.
Edit: Ik denk dat het wel kan als je een vpn download. Maar wat lula zegt, als je dan 1x inlogt zonder je vpn aan te zetten ben je alsnog de lul denk ik.

Weet iemand welk liedje op 44:40 is?

1 like

Golden Brown! van de Stranglers

dankjewel! Ik wist dat ie snel herkend ging worden :slight_smile:

1 like

Ik wil wat meer herbruikbare dingen gebruiken. Denk aan boodschappentasje, wattenschijfjes, rietjes etc. Heeft iemand aanraders en hier fijne van gevonden? Misschien één site waarop ik alles kan bestellen?

Dille & Kamille sws

2 likes

Volgens mij zijn ze superstreng aan het worden opeens, ik zie meerdere mensen geschorst worden, ook omdat ze te commercieel zouden zijn?

Echt heel irritant. Je zou het misschien nog met een vpn kunnen proberen? Ik ben er niet zo in thuis maar ik geloof dat dat je ip adres veranderd. En je kunt meteen netflix in andere landen uitspelen.

Ze hebben hier best een breed assortiment aan duurzame producten. https://www.miisha.nl/

Ik ben zelf fan van vaste zeep voor onder de douche, wattenschijfjes, maar bijv ook van een menstruatiecup, als je dat nodig hebt.

Wat ook een leuke, duurzame switch is, is van een regulier notitieboek overstappen naar een bambook of correctbook, deze zijn herbruikbaar!

2 likes

Ik weet het niet maar de Clara is wel erg fijn kan ik zeggen.

2 likes

Alleen al de ervaring dat de letters scherper zijn is wauw.
De verlichting leest erg lekker.
Doen!

1 like

Ik had een Kobo Aura HD uit 2013 en ben twee jaar geleden overgestapt naar de Clara HD, echt een hele verbetering! Zo soepel en snel en de letters zijn scherp. Ben er heel blij mee!

1 like

Ik heb nu een Kindle, maar sowieso ga je wel verbetering merken qua snelheid enzo, dus ik zou het sowieso doen hahaha

1 like

Weet iemand of je een Hema pakketje ook retour kan doen in de winkel op station?

Weet iemand een goed boekje over katten(opvoeding)? Er is natuurlijk genoeg info online maar lijkt me ook leuk een beknopt boekje bij de hand te hebben en eens door te lezen.

In Utrecht normaal wel, ik weet niet hoe het nu met corona is