10 jaar geleden wel haha, dus beetje afhankelijk van wat je vraag is kan ik misschien wel of niet helpen?
Hahaha denk het niet.
Ik wil weten of er een speciale Leidschendam beker komt bij Starbucksš
Vraag het aan de klantenservice�
Oh dat kan ik wel nog met de mail doen.
Op instagram reageren ze niet. Thanks!
Haha nee daarmee kan ik je niet veel verder helpen
Heeft iemand DE tip om een rode wijnvlek uit een (zijden) witte blouse te halen?
Is het een verse vlek? Dan met witte wijn
Heel veel zout erop gooien, tijd laten weken in heet water. Daarna in de wasmachine.
Werkte bij mijn witte blouse perfect maar dat was geen zijden blouse, dus geen idee of dat uitmaakt.
Zelf geen moslim, wel heel veel (bekeerde) moslim vriendinnen en heb zelf de koran gelezen en weet er wel het een en ander van.
@anon42887991 thanks! Ik had geen witte wijn meer thuis, dus ben direct na het lezen van je berichtje naar de ah gegaan om witte wijn te halen, maar ik was dat alcoholverbod vergeten en daar kwam ik bij de kassa achter š„² dus nu ga ik maar even zout op mān blouse gooien
Ik was gisteren bij die Starbucks en daar hebben ze Den Haag bekers. Denk niet dat er een Leidschendam mok komt.
Jammer! Had zo cool kunnen zijn.
Zijn er hier mensen die betalen voor opslagruimte in de Cloud? Welke plek is aan te raden?
Ik ben fotoās/digitale bestanden van de afgelopen tien jaar aan het opruimen en mijn externe hd is bijna aan het crashen⦠Dus ik moet het gauw allemaal ergens gaan parkeren
Ik heb iCloud en dat werkt prima.
Ik wil een plastic haak overspuiten met van dat sprayverf. Moet ik het dan eigenlijk van te voren een beetje licht schuren of kan ik het er meteen opspuiten?
zou volgens mij wel gewoon zo kunnen. Anders zou je een klein stukje kunnen testen en als het eraf bladderd ofzo kan je alsnog alles ff schuren.
Oh en nog een random tip die je miss wel wist maar van gepaste afstand stroken sprayen zeg maar . Bewegingen van boven naar beneden. Zo krijg je geen druppels
iCloud ook
Ik gebruik google drive. Lekker overzichtelijk en werkt met al mijn apparaten.
Wat betekent je hand als een spuit tegen je ander arm houden en dan een geluid maken?
Ik ben probeer hip te blijven. Maar ik volg hier niks van.