Durf te vragen #4

Hoe dragen mensen lichte broeken bij warm weer? Ik heb vandaag een lichtgrijze broek aan en ben net een stukje gaan fietsen, alleen krijg ik dan meteen een zweetafdruk in mijn broek tussen mijn benen / op m’n billen. Wat is daar tegen te doen? De hele zomer zwarte broeken dragen is ook al zowat

Brico maakte deel uit van de GIB group waaronder ook Super en Maxi GB deel uitmaken. Die laatste twee zijn dan overgenomen door Carrefour.

Quick, Lunch Garden maakten ook deel van die groep daarom vind je die vaak samen en delen ze een parking.

1 like

Bij Stork in Amsterdam Noord!

Edit: ik zie ‘m opeens niet meer op de kaart, sorry!

3 likes

Er zijn verschillende soorten serums. ‘S ochtends gebruik ik voor dagcrème en dan de Kiehl’s midnight recovery doe ik ‘s avonds maar geen nachtcrème over.

Ja, als je beiden samen te rijk vindt dan kan je een van de twee kiezen.

2 likes

Ah, ik heb vanmiddag bij de Praxis een stellingkast gekocht en deze vervolgens doormidden gezaagd, met als uitkomst een perfect halfhoge maar vrij gammele stellingkast.
Dus ik denk dat ik wel gebricoleerd heb :thumbsup:

6 likes

:trophy:

Eerder bricoleur :grinning:

1 like

Is er misschien iemand die mij kan helpen met insta trucjes om een groter bereik te krijgen :slight_smile: ik probeer iets voor een goed doel te doen, maar ik voel me echt een complete kneus erin. Haha

Misschien @blush en @george? (Dacht dat jullie dat vrij veel voor jullie werk deden.)

1 like

Schatten van de aarde heet die laatste! Dat had ik, mijn vriend had vroeger die met de dieren, maar ik kom zo ook niet op de naam.

2 likes

Schatten van de aarde van Deagostini!

2 likes

Zal ik een 4e gat in m’n oor laten perforeren

• Ja leuk!
  • Nee stom!

0 stemmers

Als jij dat leuk vindt :woman_shrugging:

Twijfel je? (en waarom?)

1 like

Omg dankjewel voor deze herinnering. Ik was vergeten dat het bestond, maar ik had dit ook!

2 likes

@Nimy ja klopt! Alleen doe ik veel ook op goed geluk haha :joy: maar je mag me altijd DMen!

2 likes

Bedoel je deze map? Die had ik vroeger ook!
Ligt vast nog ergens bij mijn ouders.
Op de voorkant stond een olifant!

8 likes

Wat een goed idee! Helemaal niet aan gedacht. Dit ga ik doen :+1:

1 like

Amai wat een jeugdsentiment dit :heart_eyes:

1 like

Bestaat zoiets nu nog steeds? Of worden kinderen meteen doorverwezen naar Wikipedia?

Zo leuk om dit weer te zien. Wil dit weer sparen.

3 likes