Je zou eens kunnen kijken naar Durea schoenen. Die schoenen kunnen echt heel lelijk zijn, maar er zitten ook wel leuke schoenen tussen! Zijn trouwens wel vrij prijzige schoenen, maar gaan echt lang mee.
Je kan de schoenenwinkels goed in de gaten houden die duurdere merken verkopen. Zo heb ik twee paar op de kop kunnen tikken voor 100 euro. In de sale was dat. Maar idd het zijn echt dure schoenen. Hopelijk vind je snel iets!
Ik hoorde vandaag in een winkelcentrum een liedje, maar ik weet niet van wie het is. Het is van een vrouw, volgens mij Nederlands. Ik weet 2 zinnen en die zijn: I can fly over mountains overseas, I’ve never felt so free in the choices?? of my life. Uiteraard gegoogled maar ik krijg geen resultaten.
Flying solo van Ilse de lange?
Deze?
Ja! Thanks!
Gabor comfort, Camper model peu, vivobarefoot, Joe Nimble.
Helaas ook niet erg elegant, behalve Gabor. Maar is vaak oudbollig.
Ik heb zelf ook brede (en dikke) voeten en heb heel de winter rondgelopen in mij Campers (peu) en laarsjes van Vivobarefoot. Dan hebben mijn tenen tenminste plaats.
Wrang? Is het misschien ook niet zuur genoeg voor maar voor m’n gevoel komt het wel in de buurt?
Ja ik vind dat wel leuk idd. De twijfel is er vanwege de impulsieve gedachten die in me op kwam haha. Ik zag een plaatje voorbij komen en dacht ineens. Ja vet! Maar ik heb al zo’n 3 gaten in m’n lichaam en 3 oorbel gaatjes ieders kant. Ik ben bang voor zo’n iemand die helemaal vol zit haha
Heb een pdf ontvangen waar bij een opmerking een slotje/beveiliging zit waardoor ik de handtekening niet kan zien. Iemand enig idee hoe ik dit zichtbaar krijg zonder de persoon opnieuw te vragen? Heb al eigenschappen > vinkje bij vergrendeld weghalen gedaan, maar helpt niet.
Pdf openen met chrome, doen alsof je gaat printen en via daar opnieuw opslaan, dan is de beveiliging eraf als het goed is en kan je misschien de opmerking weghalen
Volgens mij zeggen ze dan gewoon a hint of bitterness?
De opmerkingen zijn weg nu idd! Maar zie nog steeds geen handtekening. Misschien is die het gewoon echt vergeten dan en heeft hij letterlijk alleen een rechthoek geplaatst
muf
Hahaha zo droog, dan zit er niets anders op dan het toch nog navragen
Heeft iemand ervaring met Botox voor tandenknarsen en een hele aangespannen kaakspier? Ik heb al m’n hele leven hoofdpijn hierdoor en heb alles al geprobeerd. Ben benieuwd naar ervaringen. Ik las dat je het twee keer per jaar moet herhalen maar dat het ook kan dat dat niet hoeft omdat je spier kan herstellen voordat de botox is uitgewerkt.
Thanks voor je antwoord! Ik heb echt al alles geprobeerd en dit hielp me niet genoeg omdat mijn stress blijft. Ik ben er pas net achtergekomen dat ik autisme heb waardoor er mega veel stress op m’n spieren slaat en ik krijg het niet weggemasseerd helaas.
Heeft iemand de Yoko (cropped) jeans van Monki? Ik had 2 maten besteld. 1 zit iets te strak, de ander te wijd (middel). Rekt deze broek nog een beetje mee, of krimpt ie enorm in de was?
Ik heb deze in de normale lengte. Hij loopt absoluut niet uit, ik heb na 2x dragen hem op Vinted gezet en hem in een maat groter aangeschaft
Oh jammer. Ik vind dat de pijpen van de kleinere maat net iets mooier vallen (minder baggy en log). Dus ook al zou de grote wat krimpen, die pijpen blijven heel breed
Tnx!